Ima više taksija po Zagrebu danas nego ikad. Naravno, bolje je zakonom opet podići cijene da si nitko ne može priuštiti vožnju pa da naši velemajstori iz Radio taksija po cijele dane mogu igrati šah na stajalištima…
NIKAKVA REGULACIJA CIJENA NE DOLAZI U OBZIR. JEDINO STO SE MOZE REGULIRATI JE NAJVISA CIJENA. NIKAKO NAJNIZA, JER NAJNIZA NE PODLOZNA SNAGAMA TRZISTA. SAHISTI BYE BYE.
Cijena od 80% cijene litre benzina bi iznosila oko 8KN,zar ne?
Što iznosi 800KN na 100KM,ne uključujići start.
Prosičan auto srednje klase troši između 60 i 90KN na 100KM.
Dakle 60-90KN u odnosu na 800KN
Ako se uzme sadašnja cijena od 5×100=500KN/100km +start
Neka mi oni sada objane kako su te cijene neodržive???
Ako ne želi liberalizaciju cijena tada ne mora voziti taxi. Naime, postoje neki koji se stalno bune i prosvjeduju i koji bi vjerojatno još i državne subvencije i oni koji šute i rade. Mislim da ima previše onih koji su taksisti reda radi i u interesu im je da su na stajalištu kako bi mogli obavljati svoj “pravi” biznis.