Što se tiče cijene INE.
Ina sada vrijedi duplo manje nego onda kada su Mađari kupili 25 %+1
Što se tiče cijene INE.
Ina sada vrijedi duplo manje nego onda kada su Mađari kupili 25 %+1 dionicu INE.
To je bilo cca 900 kn, znači cca 450 kn.
Ako toj cijeni pribrojimo Sirijska polja (uz uvjet da će se eksplatacija polja nakon “pametne” politike Vlade i gospođe Pusić nastaviti) trenutna cijene INE iznosi 2.000 kn.
I to nategnuto.
Naravno uz sposoban menađment, otpuštanju ljudi koji su Mađari doveli, INA ima šanse za rast.
Pozitivno poslovanje uopće nije upitno da je vodi konj sa dreserkom.
Gospn Lula, niste sasvim u pravu!! Mađare je dočekao veliiiki nered u poslovanj: višak ljudi koji su dolazili na posao kad su htjeli, svaki uposlenik od poslovođe naviše je imao službeni auto 24 sata, s kojim je išao: u svatove, na stočne sajmove, vozio građ. matrijal u viksu na more i.t.d. i.t.d., kralo se na sve strane, šljakeri ono do čega su mogli doći:maziva, goriva a uprava je mutila na nabavi. Mađari su to doveli u red! Istina Mađari nisu ništa napravili za razvoj poduzeća, prepustili su ga slučaju i sada je tu gdje je! Dobro se još i drži!! Bez novih istraživanja tj. nalazišta INA je osuđena na propast, a svi u Vladi se ponašaju kao da su potencijalna ležišta 100% sigurna i bogata!
Gospn Lula, niste sasvim u pravu!! Mađare je dočekao veliiiki nered u poslovanj: višak ljudi koji su dolazili na posao kad su htjeli, svaki uposlenik od poslovođe naviše je imao službeni auto 24 sata, s kojim je išao: u svatove, na stočne sajmove, vozio građ. matrijal u viksu na more i.t.d. i.t.d., kralo se na sve strane, šljakeri ono do čega su mogli doći:maziva, goriva a uprava je mutila na nabavi. Mađari su to doveli u red! Istina Mađari nisu ništa napravili za razvoj poduzeća, prepustili su ga slučaju i sada je tu gdje je! Dobro se još i drži!! Bez novih istraživanja tj. nalazišta INA je osuđena na propast, a svi u Vladi se ponašaju kao da su potencijalna ležišta 100% sigurna i bogata!
Gospon ptahotep
Što se tiče lo.povluka u INI to ste u pravu.
Ali da se to sredi nisu nam trebali Mađari.
Stvar je u tome što su se Mađari dobro uklopili.
Pljačkanje INE je sada institucionalizirano.
Što se viška zaposlenika tiče….
Da, ima viška radnika na krivim mjestima.
Mađari su samo to pogoršali.
I ono malo ljudi kaj je nekaj znalo su potjerali.
Znanje i unapređenje posla nije im važno.
Samo provođenje njihove politike smanjenja troškova, poslušnosti i kupnje isključivo mađarskih proizvoda.
O postavljanju svojih ljubavnica na rukovodeće položaje da ne govorim.
Nakon godinu dana rada.
Jedino mi se sviđa kod njih kad ih premjeste u Budimpeštu povuću Mađaronke sa sa sobom.
Možda bi bilo najpametnije da sve firme damo strancima, kao što smo prodali i državu.
Sve me to podsjeća na kraj 19. vijeka kada su Mađari prisvojili hrvatske željeznice .Prije toga su nalijepili “krpicu” na državni ugovor da Rijeka pripada Mađarskoj .Hrvati i Mađari se oko Rijeke nisu mogli dogovoriti a Beč je bio neutralan .Sve treba da bude transparentnije jer je INA najvažnije hrvatsko poduzeće . Šta se krije , što zastupa Mol a što hrvatska vlada ? Odugovlačenje odgovara Mađarima .Pojavili su se napisi da Mol koji ima upravljačka prava (dao im Sanader) izvlači novac iz INE i ne ulaže ništa .Mađari ne uvažavaju hrvatsku sudsku presudu da su upravljačka prava stekli kaznenim djelom .A Hrvatska je poštovala presudu mađarskog suda u slučaju Čačić .