Prodati će na 40 godina autocestu Dalmatinu za svega 15 miliardi (?) koncesionaru koji će na njoj zaraditi 101 miliardu !
Zagorski mužek sa ženinim prezimenom , koji je (tajnim) ugovorom prodao i zgb aerodrom , je doktorirao kod čuvenog profesora iz vlade Grčića s temom: Zagorske vinske ceste.
Iz toga se vidi da je stručan i za druge ceste i uopće za promet.
I to nije sve :
Štetočine će potpisati da Hrvatskajamči prihod koncesionaru ako promet neočekivano padne !
Cestovni sindikat počinje prikupljati potpise za REFERENDUM protiv prodaje Dalmatine na 45 godina 15.10.14.
monetizacija-autocesta–koncesija-potpune-katastrofe
Što je više škola, to je manje robova; što je više znanja, to je više imanja.
Stjepan Radić
Za male novce:
Što uopće dajemo u “monetizaciju”?
Koliko sve to vrijedi?
Uporabna dozvola
Disfunkcionalna država
Sama monetizacija otvara toliko pitanja, toliko nejasnih brojeva i toliko manjkavosti da zagovornicima iste, treba reći jasno i glasno:
“Ovo neće i ne smije proći!”
I netko napokon mora biti pozvan na odgovornost radi nereda koji u ovoj državi postoji.
Dok nismo baš sve rasprodali.
Za male novce.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/monetizacija-autocesta–koncesija-potpune-katastrofe/775639.aspx [index.hr]
Koncesionar sigurno neće držati tolike radnike, pogotovo tolike direktore, savjetnike, suradnike i što ti ja znam koja ne izmišljena mjesta. Uvjet je da se radnici moraju zadržati na rok od 3 do 5 godina. A u tih 3 do 5 godina koncesionar može smanjiti izdatke za održavanje, pa nek HAC-ONC sa time raspoređuje za plaće uhljebima. Tu se nitko ne buni protiv koncesije nego sindikati, a zna se zašto. Jer im neće biti kao do sada, velika primanja za nikakav rad. Neka uzmu autoceste, preuzmu kredite i sve radnike i uhljebe i nek probaju to financirati od cestarine. Ne bi izdržali ni mjesec dana. Samo znaju biti protiv, a ne pitaju od kuda da se financiraju toliki uhljebi i neradnici. Ne smeta ima što se za to država zadužuje i to buduće naraštaje.
Frankie:
“Opačić:
Nema rezanja novca za socijalu, koncesija autocesta nužna
Znaci pare od koncesije idu za krpanje proracuna i socijalu i nikakvo vracanje dugova kao sto nam ovi zele prodat.Potpisujem za ovaj referendum cim krene.“
Moj ste post ocjenili loše zato jer se zalažete da Autocestu prodaju SDP + HNS Kukurikavci na 45 godina i lovu pojedu i zapiju u godini dana do izbora sa socijalom koja će glasati za njih ?
http://www.poslovni.hr/forum/tema/zmajlovic-tijekom-listopada-selimo-u-zgradu-zagreb-tower-33473
http://www.poslovni.hr/forum/tema/od-prosinca-neoporezivi-dio-mirovina-3800-kuna-33465
http://www.poslovni.hr/forum/tema/vladini-automobili-vrijedni-56-milijuna-kuna-stoje-u-garazi-33468
Kirin:
(Opačić),”Koja demagogija!
Kakvo rezanje prava socijali?
Ona drži za socijalu cijeli državni aparat i parazite……
Zašto netko drugi može, zna i hoće upravljat autocestama, a mi to nismo u stanju?
Jer treba znati i htjeti!”
Ovaj Milanović je nesreća za Hrvatsku .Konfuzan je i skače s teme na temu . Prodaja prirodnih i stvorenih resursa neće spasiti ekonomiju .Sa prodaje auto cesta skače na korupciju ( coruptio=pokvarenost) a time se bavi USKOK . Ceste neka prepusti ministru .Milanović treba povući mudre i energične poteze a on očito nije dorastao da bude na mjestu na kome se nalazi .
Naravno da jest opstrukcija upravo zato da Milanović i Vlada ne bi napravili još veću štetu. Što se tiče koncesija na plaže, on se snebiva i pita da kako to može kao biti u redu!? Pa on je na samom mjesu događaja i ima odriješene ruke da ukine te koncesije koje priječe hrvatskom građaninu pristup obali. Zaista prava demagogija.
Hehehehe pa baš će zato, samo da ga metnu vladi, većina bez problema potpisat u 2 tjedna. I to će se skupit potpisa puno, puno, puno preko limita.
Radnike ne bi trebalo otpuštati! Ali samo radnike, a takvih je 20% posto od zaposlenika!
bez-referenduma
Hrvatska-će-izgubiti-80-do-100-milijardi-kn
„Vlada želi kratkoročnim financijskim dobitkom nešto postići, međutim Hrvatska će monetizacijom financijski dugoročno izgubiti.
U idućim desetljećima Hrvatska će upravo zbog monetizacije autocesta izgubiti između 80 i 100 milijardi kuna.
Zašto, uostalom, koncesionar dolazi ako u našim autocestama ne vidi priliku za zaradu?
Ne dolazi koncesionar u Hrvatsku na lijepe oči.
Dolazi da bi zaradio.
A zašto Hrvatska ne bi zaradila?“, upitao se Stanić.