Milanović: Referendum o monetizaciji bio bi opstrukcija Vlade

Naslovnica Forum Komentari članaka Milanović: Referendum o monetizaciji bio bi opstrukcija Vlade

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

nisam namjeravao, ali nakon ovog intervjua idem dati potpis za referendum o autocestama [emo_smijeh][emo_palacg]

buduci da Vlada sustavno opstruira volju naroda, referendum je dobrodosao [emo_cool]…kako taj tako i svaki drugi [emo_palacg]

free flow information

Drugovi su naumili prodati autocestu Dalmatinu na 45 godina i to pojesti , zapiti i posrati sa svojim drugovima uhljebima i glasačima .

I to će im biti dovoljno za 12 mjeseci , do novih izbora

.

Njemu je monetizacija autoceste “ekonomska politika”…sva sreca da postoji referendum da se sprijeci taj zlocin. A i to ime ‘Dalmatina’ nametnuli su mediji samo da ne bude hrvatsko…to se jos od nacrta iz 70ih zvalo “Autocesta Kralja Tomislava” ali ocito i to nekom smeta…

Zoran Milanović… kakva kolosalna, apsolutna, nula!
Ovo me podsjetilo na jučerašnji razgovor s Vesnom Pusić koja je, među ostalim, ustvrdila da bi promjene izbornog zakona dovele do plime malih stranaka u Saboru. I to govori čelnica strančice koju je mimikrija o svojoj važnosti dovela do klijentelistički izborenih pozicija. Kakva groteska, kakva crna komedija se zbiva na ovim prostorima. Sve u režiji inozemnih režisera.

Ne autoceste u koncesiju, i dalje neka tamo rade tisuce uhljeba, a za njihove place dizat cemo kredite koje ce otplacivati nasa djeca.

Umjesto da referendum vidi kao upozorenje, on naravno to tumaci kao osobni napad i napad na drzavu. Nekako me podsjeca na neka prosla vremena.

Najbolje da se ukine Vlada i Sabor i da se sve odluke, koje su ingerenciji legislative i executive, rijesavaju referendumom. Naime, ako se ovako nastavi, trebat ce posebna proracunska stvaka za egzebicionizam naroda, koji se manje vise samo inati. Od svih ovih, koji su protiv monetizacije, nitko nije ponudio gotov novac za otplatu kredita, pa bilo to i samo 25 milijardi kuna. Svi samo nesto, kako bi Ivkosic rekao, “rodoljubno zanovijetaju”, bez ikakve ideje, kako dalje sa ovim balastom zvanim autoceste.

Kako to da se koncesionaru isplati plaćati koncesiju i sve zatečene radnike (ako se ne varam uvjet je da koncesionar ne smije dati nikome otkaz), a nama se ne isplati plaćati samo zaposlenike? Kako to da država može vraćati kredit za autoput financirajući se iz koncesije, a ne može vraćati kredit ako sama naplaćuje cestarinu?

Zaboravih reći… Sad je problem što na referendum može izaći pet ljudi i izglasati PROTIV monetizacije, a nije bio problem kad se mijenjao zakon o referendumu (50% izlaznost) da ne bi slučajno propao ulazak u EU ???

Koncesionaru se isplati, zato sto moze egzaktno izracunati, koliko ce ga kostati ovi uhljebi, na rok od pet godina. Nakon toga ostat ce u autocestama maksimalno dvijesto- tristo ljudi. Ostalih preko tri i pol tisuce ce dozivjeti outsourcing ili otkaz.
Zimska sluzba kao i sluzba za odrzavanje ce biti reducirana na minimum a sve ostalo biti ce po potrebi angazirano od privatnog sektora. Pitanje je, zasto to drzava ne uradi sama? Zato sto se kod nas cijeli narod digne na noge, cak i na pomisao o bilo kakvim promjenama, i onda slijede referendumi. Sljedeci referendum je vec u ladici pripremljen a odnosi se na ZABRANU parcijalnog popunjavanja slobodnih mjesta u odrzavanju drustevnih zgrada kroz privatni sektor.

New Report

Close