Ok, sada kada je veliki vođa koji se ne miješa u ništa detektirao problem (problem za koji već i vrapci na grani znaju da postoji), zanima me što će naš veliki vođa učiniti po tom pitanju.
Ova sezona je gadno podbacila, i novčića ubrzo biti neće…
Bit će da je brzo shvatio da ceste nitko pametan neće uzeti, možda poneku isplativu dionicu autoceste, ali uzeti sve i hraniti ono brdo ljudi….
Bit će da je brzo shvatio da ceste nitko pametan neće uzeti, možda poneku isplativu dionicu autoceste, ali uzeti sve i hraniti ono brdo ljudi….
Dakla na koji datum predvidate objavu da nemozemo servisirati dugove? Bez ovih cesta, novaca ima jos jako malo… nadam se da ce s javnim sektorom biti pociscena i ova uzasna vlada.
odustanite od vlasti, to se davno pokazalo neisplativo za Hrvatsku ili ćete čekati da vas narod rastjera
….Dakla na koji datum predvidate objavu da nemozemo servisirati dugove?
Kad bude tribalo podilit place i penzije za 10. ili najkasnije 11. misec.
Mislim da je to između veljače i travnja 2014 godine. Do tada će se još nešto i zadužiti.
Ukoliko ipak uspije nekome uvaliti ceste (u tom slučaju bi javnost trebala vidjeti ugovor), moguće je da čak i odgode bankrot na neko vrijeme.
Da me krivo ne shvatite, ja ne želim da država bankrotira, tu u startu najviše stradaju oni koji ne bi trebali stradati, nažalost za rješavanje pravih problema će se čekati zadnji čas, a i tada će se to pokušati izbjeći još većim udarom na građane i privatnike.
ma kakva monetizacija hr AC, tko bi, izuzev domaćih mirivinaca po nalogu , uzeo naše AC u 30-50god koncesiju kada su debelo najskuplje u EU po cijeni od 50 lipa(7 €-centi) po km
Vinjete u Europi
Vrsta vozila – 10 dana / mjesećna / godišnja
Austrija
Osobna vozila – 8,30 € / 24,20 € / 80,50 €
Češka
Osobna vozila -11,50 € / 16 € / 52 €
Rumunjska
Osobna vozila – 7 € / 13 € / 28 €
Slovačka
Osobna vozila – 10 € / 14 € / 50 €
Slovenija
Osobna vozila – 15 € / 30 € / 95 €
Njemačka -0,00
Da me krivo ne shvatite, ja ne želim da država bankrotira, tu u startu najviše stradaju oni koji ne bi trebali stradati, nažalost za rješavanje pravih problema će se čekati zadnji čas, a i tada će se to pokušati izbjeći još većim udarom na građane i privatnike.
***država više nemože bankrotirat, kao punopravnoj članici EU to je nemoguće napraviti tako da nemogu nastradati kako ti kažeš “oni koji ne bi trebali stradati”… Središnja Europska banka će iskeširat lovu za dugove u zamjenu za obveznice no potpuno će nadrpat političari, državni i lokalni sektor, tu će biti masovnog otpuštanja i smanjivanja prava i plaća tj. upravo ono što smo očekivali da će SDP napraviti nakon izbora pa je umjesto otpuštanja zaposlio novih cirka 13 000 uhljeba… naravno da je to bilo kojoj našoj stranki gore nego da si im zabio nož u srce jer će ostati bez svoje državne biračke baze, no za običan narod to je dar s neba
Slučajni premijer opet lupeta – odustat ćemo ako se pokaže neisplativo. Kako stoje činjenice: Kad je „monetizacija” već izgrađenih autocesta u pitanju, planiranu „zaradu” od 3.2 milijarde eura (za koliko misle dati autoceste u koncesiju) treba usporediti s troškovima izgradnje tih autoputova koji iznose 5.5 milijardi eura i s godišnjim prihodom koji je prošle godine naplaćen za cestarine na autocestama koje se daju na 50-godišnju koncesiju, a koji iznosi 230 milijuna eura.
Čisto ekonomistički promatrano, vlada planira sklopiti katastrofalno loš posao, jer svaki laik može izračunati da će budući koncesionar u 50 godina, čak i onda kad bi godišnji promet ostao na prošlogodišnjoj razini, samo od cestarine utržiti 11.5 milijardi eura (230 milijuna puta 50 godina).
Vlada, dakle, prodaje autoceste, Croatia osiguranje, poštansku banku i sve drugo što bude mogla prodati, zbog krpanja rupa u proračunu te da se održe na vlasti do izbora a ne zbog dugoročne vizije i strategije razvoja.
Autoceste uopće ne bi trebalo monetizirati da ima pameti. Prvi korak koji treba napraviti je smanjiti astronomske plaće zaposlenih, rastjerati višak uhljebljenih, uvesti vinjete i dati u koncesiju svaki metar uz autoceste odnosno izgraditi sadržaje (posebno na A1 i A3) i na tome dizati godišnje stotine milijuna EUR-a. Ako već hoćete monetizirati podijelite na dijelove i ponudite hrvatskim građanima i garantiram da će isti čuda iz ovog napraviti.