To je bar jasno , namjeravali su prodati Dalmatinu na 45 godina za sitnu lovu samo da bi preživjeli na vlasti još 12 mjeseci do izbora.
Isto tako su SDP + HNS 2002. prodali 25 % INE MOLU da bi preživjeli još godinu dana na vlasti.
Onaj Zagorski mužek sa ženinim prezimenom , koji je (tajnim) ugovorom prodao i zgb aerodrom , je doktorirao kod čuvenog profesora iz vlade Grčića s temom: Zagorske vinske ceste.
Iz toga se vidi da je stručan i za druge ceste i uopće za promet.
I to nije sve :
Štetočine će potpisati da Hrvatska jamči prihod koncesionaru ako promet neočekivano padne !
Cestovni sindikat počeo je prikupljati potpise za REFERENDUM protiv prodaje Dalmatine na 45 godina 15.10.14.
monetizacija-autocesta–koncesija-potpune-katastrofe
Zamislite ,
onaj Krapinski mužek sa ženinim prezimenom nama prijeti :
1.-ako nećemo monetizirati autoceste neće biti plaća i mirovina !
i
2.-ako nećemo monetizirati autoceste neće biti Pelješkog mosta !
Dali bi ga institucije sistema zbog tih prijetnji trebale procesuirati u Remetincu ?
evo-istine-o-monetizaciji-autocesta
Više od milijardu eura duga past će na proračun
Trošarine već preusmjerene HC-u i HŽ-u
Zašto se autoput koncesionaru isplati, a državi ne?
Monetizacijom se krši zakon
Potpisao sam tebi usprkos Zorane i vama ostalim komunističkim vlastodršcima i pobornicima jugoslovenskih političara.
Iako postoji niz razloga protiv monetizacije, ja sam se ograničio na podršku inicijativi samo vama usprkos kako biste čim prije sišli s vlasti.
Vas neka zainteresira kako se narod sve više organizira i provodi sve češće i sve ozbiljnije akcije protiv vas. Već nastaje nacionalni pokret koji vas više ne vidi u budućnosti Hrvatske nego negdje u ružnoj i završenoj povijesti.
Ubuduće ćete dobivati samo glasove očajnika koji će vas pokušati zadržati na vlasti samo radi vlastitih interesa ali to je minorna skupina koja više neće moći nadvladati većinu koja želi Hrvatsku da bude po mjeri Hrvata.
Zoran objasnio[emo_smijeh][emo_smijeh] sada smo bez brige[emo_smijeh][emo_smijeh]