U Zagrebu predstavljena je nova generacija Microsoftova riješenja za poslovne organizacije i ljude. Što radi CRM? Pogledajmo kroz komponente:
Automatizacija prodaje (SFA – Sales Force Automation) :
-vođenje prodaje – upravljanje potencijalnim korisnicima, prepoznavanje povoljnog trenutka za prodaju, briga o korisniku, upravljanje kontaktima s korisnicima;
-analitika i prognoze – analitika prodaje, prognoziranje i planiranje prodaje, planiranje unakrsne prodaje i nadgradnja prodaje;
-informacije o proizvodima i uslugama – katalog proizvoda i usluga, opis proizvoda, upravljanje proizvodima korisnika, upravljanje ponudama i narudžbama, osnovne funkcije sustava dokumentiranja.
Automatizacija marketinga (MEA – Marketing Automation)
-upravljanje tvrtkama – višekanalni koncept s više razina, automatizirani odgovori za marketing putem e-pošte, organizacija događaja, kalendar marketinga, pregled aktivnosti i sl.;
-analitička podrška – jednostavno formiranje ciljnih grupa, izvještaji i analize, veza s analitičkim CRM-om za segmentaciju, prognoza trendova, analiza profitabilnosti i sl.;
-upravljanje proizvodima – upravljanje životnim ciklusom proizvoda, opis proizvoda, planiranje razvoja novih proizvoda.
Automatizacija pružanja usluga korisnicima (CSA – Customer Services Automation)