Potpuno promašeno. Rekao bih pomalo članak jednog neobrazovanog čovjeka koji nas sve za deset godina hoće pretvoriti u fah idiote. Nitko ne kaže da u školi ne treba više informatike, ali prave informatike, a ne glupih ideja s tabletizacijom koja nije ništa drugo nego pikanje po ploči umjesto pisanje po papiru, a nikakvo učenje informatike. Uostalom, klinci se tabletima služe već i prije odlaska u školu. Mislim da bi se Ruđer Bošković u grobu okretao na ovakve izjave i na ideje da Marulića nema u izabranoj preporučenoj lektiri, ali ima akerikaniziranih debilana poput Gospodara prstenova, a umjesto Cvjetova zla tu su Štulićevi stihovi. Autor ovog članka promašio je temu. Škola nije mjesto gdje ćemo učiti 25 sati informatike i 5 sati tjelesnog tjedno. Škola je za one koji će se naći u određenom području, a da neke grane treba pojačati u to nema sumnje. Informatika je jedna od njih. Ali ne informatika kakva se u školama uči sada. Da se satnica poveća za duplo i uvede od prvog osnovne i dalje bi se djeca igrala, bila na facebooku i youtubu, a od osnova informtike naučili bi što je dos. Da bi informatiku uveli u škole prije wi-fija, računala i programa treba nam plan i program i priličan broj novozaposlenih koji će to sprovesti, ali uz potražnju na tržištu takve će trebati dobro platiti da bi radili za učiteljsku ili profesorsku plaću. U rijetkim školama postoje profesori koji djecu uče informatiku. Obično im upale računala i odu u zbornicu na čik pauzu. A naša djeca genijalci svi odlikaši iz informatike, predmeta na kojem se diže prosjek. Pa u čemu je onda problem?