Ma moram ipak postat cili tekst-
Direktor „Deksika” Nina Jandrić tvrdi za Press da im je Fižulićeva firma „Turbo limač” na sumnjiv način preotela ekskluzivno distributerstvo igračaka kompanije „Hazbro” u Srbiji.
„
– Punih 11 godina „Deksiko” je razvijao brend „Hazbro” na tržištu, ulagao u marketing, crtane filmove i pripremao teren da naše tržište prihvati igračke kao što su „ekšnmen”, „bejb blejd”, „bidemon”, „spajdermen”, „transformers”, „maj litl poni”..[color=blue]. A onda, odjednom, mi kao partner nismo dovoljni „Hazbru”, nego je za distributera na srpskom tržištu izabrao hrvatsku firmu „Turbo limač”. „Deksiku” je na taj način otet iz ruke udeo u tržištu koji je vredan 11,2 miliona evra po maloprodajnim cenama, što je oko 30 odsto ukupnog tržišta – objašnjava Jandrićeva.[/color]
Fižulićeva kompanija za uvoz i prodaju igračaka i bebi opreme „Turbo limač”, koja posluje u sastavu „Magme”, doskoro je u Srbiji bila prisutna samo kroz maloprodajni lanac od sedam radnji. Nedavnom kupovinom „Kozmolina” Fižulić je postao vlasnik najveće prodavnice igračaka na Balkanu „Dečji svemir”. Sa „Kozmolinom” je dobio i ekskluzivno zastupništvo za 14 velikih brendova igračaka, među kojima su „Matel”, koji proizvodi celokupan program „barbi”, ali i „lego”, „krajola” i „ravensburger”, tako da sva velikoprodaja ovih robnih marki u Srbiji mora da ide preko njega!
Prvi čovek „MPC holdinga” Petar Marić nije juče želeo da objasni zašto je i za koliku sumu Fižuliću prodao „Kozmolino”, koji je poslovao u sastavu njegovog holdinga. Umesto njega nam je odgovorila PR „MPC holdinga” Irena Višnjić, koja nije detaljnije htela da komentariše prodaju „Kozmolina”, naglašavajući da je transakcija obavljena na osnovu „poslovne odluke prvog čoveka ‘MPC-a’ Petra Matića”.
800 kvadrata prema nekoliko desetaka tisuća kvadrata Magminih dućana je relativno malo to sam htio reći.
Magma otvara…… nejdem sad pisati, tko je pratio zna koliko kvadrata i učestalost (evo jedan podatak 07. 12. 4000 novih kvadrata u Bg….)
Oću reći da, koliko sam uspio saznati o tom MPC da i nije neko “jako bitno” preuzimanje s obzirom na veličinu Magme. To bi bilo svega nekoliko postotaka novih dućana. Zato mi ono “opasno” nije nikako sjelo. Anyway, dobra rasprava, možda ima neko ko još nešto zna o tome.
Pozdrav
Očekujem rast magme, prvenstveno na srpskom tržištu, a zatim na mađarskom.
Načuo sam da se spremaju za rumunjsko tržište.
[color=blue]Magma otvorila svoju trgovinu u Srbiji[/color]
U Srbiji je, u sklopu novog velikog trgovačkog centra na Bežanijskoj kosi u Beogradu, Magma u petak otvorila ‘mega trgovinu’, ukupne površine 4.000 kvadrata, u sklopu koje su Turbo limač, Turbo sport i Urban Republic.
To je ujedno najveći prostor takve vrste u Srbiji, koji je po svome sadržaju, veličini i formatu identičan prostorima u Zagrebu (Žitnjak) i Budimpešti (Market Central Ferihegy).
Magma je na srpskom tržištu prisutna od 2002. godine, kada su otvorene prve trgovine Turbo limač i EDC by Esprit u Beogradu. Ubrzo je uslijedilo otvaranje Turbo limača, te modnih trgovina Arcadia grupe – Topshop, Miss Selfridge, Dorothy Perkins i Topman, te samostalnih trgovina Urban Republic i Turbo sport.
Ukupno u Srbiji Magma danas ima 24 trgovine, raspoređene u pet gradova: Beograd, Novi Sad, Subotica, Čačak i Niš.
Uz nedavno preuzimanje MPC Holding Kozmolina d.o.o., te distribucije Hasbra za Srbiju, otvorenje novih trgovina na Bežanijskoj kosi Magmu postavlja među vodeće tvrtke za daljnji razvoj u ovoj regiji.
Bitnije od svega u mojem prenesenom tekstu je baš ovbaj dio:
” ……Sa „Kozmolinom” je dobio i ekskluzivno zastupništvo za 14 velikih brendova igračaka, među kojima su „Matel”, koji proizvodi celokupan program „barbi”, ali i „lego”, „krajola” i „ravensburger”, tako da sva velikoprodaja ovih robnih marki u Srbiji mora da ide preko njega!………”
Bitnije od svega u mojem prenesenom tekstu je baš ovbaj dio: ” ……Sa „Kozmolinom” je dobio i ekskluzivno zastupništvo za 14 velikih brendova igračaka, među kojima su „Matel”, koji proizvodi celokupan program „barbi”, ali i „lego”, „krajola” i „ravensburger”, tako da sva velikoprodaja ovih robnih marki u Srbiji mora da ide preko njega!………”
Ok, shvatili smo, no iskreno, sljedeća godina zasigurno će im biti visoko-profitabilna.
Načuo sam da se spremaju za rumunjsko tržište.
Koliko se sjećam, mislim da je to plan za 2009.
U MAGMA-inom poslovanju netriba zaboravit i ovo:
DONACIJE I SPONZORSTVA
Naše donacije i sponzorstva u iznosu od 2 milijuna kuna godišnje upućene su prvenstveno udrugama, organizacijama te domovima za nezbrinutu djecu i djecu s posebnim potrebama. U želji da napravimo daljnji kvalitativni pomak, svake godine osluškujemo potrebe svih domova u Hrvatskoj i odabiremo 30-ak najpotrebitijih. Akcijom “I njima je Božić” u suradnji s ustanovom Dobri dom Grada Zagreba uljepšali smo Božić u čak 900 obitelji koje su svoj božićni poklon dobili ispod jelke u javnoj kuhinji.
“Narukvice prijateljstva za Hrvatsku bez mina” sponzorstvo je nacionalnog karaktera. Promovirajući društvenu odgovornost za razvoj u zajednici, udruženi s Hrvatskim centrom za razminiranje, prodajom narukvica prijateljstva prikupili smo značajna sredstva i razminirali sva minama onečišćena područja u Čistoj Velikoj, mjestu u kojem su se odvijale najžešće ratne operacije.
Priopćenje za medije
U Zagrebu, 17. prosinca 2007.
Novi Turbo limač u Vinkovcima, Zagrebu i Budimpešti
Prošloga tjedna Magma je otvorila tri nova Turbo limača.
Nakon dugog čekanja, u Vinkovcima je po prvi puta otvoren Turbo limač, što je pobudilo veliki interes građana. U Dugoj ulici 26, Turbo limač se predstavlja svojom bogatom ponudom baby opreme, igračaka, te odjeće i obuće za djecu do 14 godina.
U Zagrebu, u Kaptol centru, Turbo limač je na 2. katu otvorio još jednu trgovinu sa cjelokupnom ponudom Turbo limač asortimana.
Ukupno treći Turbo limač u Mađarskoj (Budimpešta) otvoren je u trgovačko-poslovnom centru Savoya park. Na gotovo 1.000 metara četvornih, u sklopu trgovine veliki interes pobudilo je i otvorenje igraonice Budi moj medo. Kuma eventa bila je popularna pjevačica Éva Csepregi, koja je prihvaćena s velikim interesom, osobito onih najmlađih.
Turbo limač, koji je ove godine postao punoljetan, svojom širokom ponudom provjerenih marki i povoljnim cijenama stvara zadovoljne kupce kako u Hrvatskoj, tako i u cijeloj regiji.
Mirjana Glavak
Voditeljica odnosa s javnošću
MAGMA d.d.
ispada da su oni od IPOa poduplali prodajni prostor, a tržište povećali nekoliko puta…ako se to neće vidjeti iduće godine u RDGu ne znam što hoće[cool]
…
ispada da su oni od IPOa poduplali prodajni prostor, a tržište povećali nekoliko puta…ako se to neće vidjeti iduće godine u RDGu ne znam što hoće[cool]
neznam, ali kolko sam ja ovih dana tamo love ostavio, trebalo bi se vidjet u RDG-u [tongue]