rovadC Drugi dio moje primjedbe se nije odnosio na tebe vec na komentare poslije tvoga. I jos bi samo dodao da projekcije budućih novčanih tokova itekako ulaze u izracun sadašnje fer vrijednosti. Onaj tko ih je radio na temelju prospekta kad-tad će ih morati korigirati na niže.
Projekcije budućih tokova iz prospekta svakako ulaze u izračun fer vrijednosti. Radim DCF iz njega već mjesecima i isto toliko razmišljam o tome. Dobivam vrlo zanimljive rezultate, ali ne bih ovdje o njima, a nije to niti presudno.
Kao što rekoh, na odluku o kupnji dionice daleko je važnije to što sam naveo. A to je ono što se stvarno događa i ono što se dosad događalo, dosadašnji rezultati, stope rasta i naravno uvjerljivost menadžmenta.
“Prospekt” je prospekt, reklama za prodaju, nečije buduće želje ili kako već,- može biti znakovito, ali irelevantno za pravu vrijednost.
Još nisam dobio odgovor ( ako netko zna )
” Da li Tedi sprema kakav ljetni napitak – osvježavajuće energetsko piće “!?[pray]
Još nisam dobio odgovor ( ako netko zna )
” Da li Tedi sprema kakav ljetni napitak – osvježavajuće energetsko piće “!?[pray]
Na krivoj si temi…….
Nakon dugo vremena evo jednog zanimljivog članka o MAGMI.
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=1a680a92-7058-4009-8309-3f3b8f172fa3&ref=investor
U sadržajnom smislu nema ništa novog u ovom čanku u kojem se uglavnom raspravlja o maloj vjerojatnosti ispunjavanja plana u prospektu do kraja godine i cijene dionice. Meni je zanimljiv način na koji autor sagledava buduću cijene dionice MAGME u kontekstu ispunjavanja planova iz prospekta. Stoga bih članak preporučio svima onima koji imaju dvojbe oko utjecaja (ne) ispunjavanja planova na cijenu dionice, a pogotovo onima koji misle da je prospekt u javnoj ponudi samo “reklama” za budučnost.
Ma, uozbiljite se, ljudi,
bila je korekcija tržišta a ne samo MGMA-R-A.
A šta to znači;
(obzirom da nije bilo ratno stanje 🙂 )
to znači da su usaglašeni stavovi velikih da se sve korigira …
Fuckas FA i TA i DCF i ostale moderne složenice – vrčkamo se u lokvi, jer se u moru burze kupaju naši fondovi …
budite mi zdravi, debeli i veseli
L.
Nakon dugo vremena evo jednog zanimljivog članka o MAGMI.
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=1a680a92-7058-4009-8309-3f3b8f172fa3&ref=investor
U sadržajnom smislu nema ništa novog u ovom čanku u kojem se uglavnom raspravlja o maloj vjerojatnosti ispunjavanja plana u prospektu do kraja godine i cijene dionice. Meni je zanimljiv način na koji autor sagledava buduću cijene dionice MAGME u kontekstu ispunjavanja planova iz prospekta. Stoga bih članak preporučio svima onima koji imaju dvojbe oko utjecaja (ne) ispunjavanja planova na cijenu dionice, a pogotovo onima koji misle da je prospekt u javnoj ponudi samo “reklama” za budučnost.
Ocjena članka 0 / nula/
magma se opasno širi po srbiji, preuzevši MPC holding znaci i povezanost s nekim bitnim ljudima srbijanskog businessa.
magma se opasno širi po srbiji, preuzevši MPC holding znaci i povezanost s nekim bitnim ljudima srbijanskog businessa.
A što je tu toliko opasno? Tražio sam podatke o tom MPC i našao da imaju dva omanja dućana. Jedan u Bg i jedan u NS?
Ili ti imaš neke bolje informacije od mene?
Pozdrav [undecid]
navlakusa:
”
magma se opasno širi po srbiji, preuzevši MPC holding znaci i povezanost s nekim bitnim ljudima srbijanskog businessa.
”
A što je tu toliko opasno? Tražio sam podatke o tom MPC i našao da imaju dva omanja dućana. Jedan u Bg i jedan u NS?
Ili ti imaš neke bolje informacije od mene?
Pozdrav [undecid]
Malo bolje proguglaj ili ne želiš napisat , ovaj u BG je najveća prodavaonica igračaka na Balkanu , iako mi se ovaj izraz baš ne sviđa , dok je ovaj drugi prostor otvoren u obnovljenom shoping centri. Nije mi se dalo više tražit.
“……..Krunu uspešnog poslovanja firme predstavlja Kozmo – dečiji svemir, najveća dečija prodavnica na Balkanu (u Knez Mihailovoj ulici u Beogradu), koja u svom prijatnom i privlačnom prostoru nudi najširi izbor igračaka, knjiga, opreme za bebe i ostalih proizvoda za decu koji se mogu pronaći na tržištu Srbije. S ponosom se ističe da se od samog početka insistiralo, pre svega, na kvalitetu igračaka i edukaciji potrošača o tome koliko je važno omogućiti deci da se igraju originalnim igračkama koje su s pažnjom kreirane, testirane i zdrave i koje pouzdano podržavaju razvoj dečijih potencijala……”
Ova Kozmolina u BG ima 800 kvadrata ; i nije baš malo……………………., a uz to ide i Kozmolina veleprodaja na još jednoj lokaciji , skupiće se toga još.
“…….Danas uvozni program KOZMOLINE obuhvata sledeće brendove:
*
Mattel – celokupan program Barbie, My Scene, Fisher Price,Hot Wheels…
*
Lego – igračku 20. veka
*
Crayola – kreativne setove za crtanje i igru
*
Ravensburger – slagalice i društvene igre, Zapff Creation, Nikko, Totum, Vipo, Wader… “