Metro nema smisla tj ekonomskog opravdanja u gradovima ispod 1,5 mil stanovnika. Porto ima 1,2 mil stanovnika a Sevila i Torino imaju preko 1,5 mil.
Svi navedeni gradovi imaju daleko vece i zdravije budzete od Zagreba.
Zagreb, ako bude imao realnu upravu nece imati metro iducih 30 godina. Zagreb ima puno akutnijih problema i vapi za rjesenjima koja nisu tako strahovito skupa kao metro.
Zagreb je na podvodnom terenu i napraviti Metro bilo bi jako skupo i neisplativo .
Jedino bi Zagrebačkim Metroom mogli voziti umjesto vlakova podmornice .
Zadovoljite se s Metroom u Jankomiru i Sesvetama iako više uopće nije jeftina roba kod njih .
Zagreb je na podvodnom terenu i napraviti Metro bilo bi jako skupo i neisplativo .
Jedino bi Zagrebačkim Metroom mogli voziti umjesto vlakova podmornice .
Zadovoljite se s Metroom u Jankomiru i Sesvetama iako više uopće nije jeftina roba kod njih .
Opet o tim vodama… pa nije to bas tako, metro se moze napraviti. Samo je pitanje metode, koja je mozda malo skuplja. Ne plivamo bas an oceanu.
Za metro bi se mogli koristiti i EU fondovi npr. Zagreb stalno raste, i iako ce ova zemlja i dalje depopulirati, Zagreb ce rasti. To je neminovno. Metro bi se trebao napraviti, dio podzemno a dio nadzemno.
No sve se bojim cijena karata. Bus nam je vec sada skuplji od Londona, i drugih, metro bi valjda bio 50kn jedna voznja kako je sada.
Ma to su sanjarenja, Zagreb ne da je prezadužen nego je u kolpsu. Kakav metro, to da se gradi koštalo bi bar 2-3 puta više nego što treba, tko će to financirati
Ma to su sanjarenja, Zagreb ne da je prezadužen nego je u kolpsu. Kakav metro, to da se gradi koštalo bi bar 2-3 puta više nego što treba, tko će to financirati
Jasno je to meni, nova vlast ce biti “stecajna vlast”. Ja samo kazem da se to moze napraviti, Japanci bi ga vjerijatno iskopali dok mi ni ne trepnemo.
Problem korupcije, lopovluka, kumizma, nepotizma… to je nesto drugo.