MDPL (Mediteranska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska MDPL (Mediteranska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Građani žrtve u manipulaciji dionicama

Ove su srijede neki od građama kupili dionice Croatia Airlinesa po cijeni od 5000 kuna, iako se tom dionicom do prije koji dan trgovalo po 400 kuna, dok su danas mnogi kupili dionice Željezare Split po cijeni od 580 kuna, za čak 70% više nego prethodni dan. Kako se čini da je u općoj pomami za dionicama, izazvanoj T-HT-om, namjerno namamljivanje investitora na kupovanje nelikvidnih dionica postao hit, u cijelu se stvar uključila Hanfa. Protiv odgovornih na Zagrebačkoj burzi podnijet će prekršajne prijave, a sve transakcije dionicama Croatia Airlinesa i Mediteranske plovidbe zaključene u jučer biti će poništene.

Prema 3Q, ovim tempom, gubitke će pokriti kroz 20 – 25 godina.

No respect

Dragi dioničari Mediteranske plovidbe,
Ovo je linka na stranicu u sklopu portala poslovni.hr posvećenoj samo ovoj dionici:
http://www.poslovni.hr/60861.aspx

Na jednom mjestu možete pronaći:
• osnovne podatke o dionici
• TOP 10 vlasničku strukturu zadnjeg dostupnog financijskog izvještaja – ovdje je moguće vidjeti gdje su se sve pojedini dioničari nalazili u TOP 10 vlasničke strukture.
• Financijske podatke i pokazatelje
• Grafikon sa tehničkom analizom. Posebno bi ovdje istaknuli markere sa objavama vijesti o dionice koji su ucrtani na grafikonu.
• Sve vijesti o promatranoj dionici
• Komentari korisnika sa foruma o promatranoj dionici

Molim Vas da imate na umu da je ovo još u testnoj fazi.
Hvala i lijep pozdrav

Slaven Andrašić, Poslovni dnevnik

Korčulanska Mediteranska plovidba ostvarila je u 2007. godini 385 tisuća kuna neto dobiti, višestruko manju od 3,7 milijuna kuna dobiti iz 2006. godine, pokazuju podaci iz nerevidiranog i nekonsolidiranog financijskog izvješća objavljenog u četvrtak na Zagrebačkoj burzi. Pad dobiti posljedica je pada ukupnih prihoda za 5,5 posto, uz istodobno porast ukupnih rashoda za nešto manje od 3 posto.
Tako su ukupni prihodi Mediteranske plovidbe na kraju 2007. godine iznosili 39,15 milijuna kuna, a ukupni rashodi 38,76 milijuna kuna.
Iz Mediteranske plovidbe pritom navode kako je tvrtka u prošloj godini poslovala pozitivno zahvaljujući pozitivnim tečajnim razlikama, koje u ukupnom prihodi sudjeluju s 8,8 posto i u 2007. godini su bili na razini od 3,47 milijuna kuna.
U financijskom izvješću se navodi i kako u ukupnom prihodu devizni prihodi sudjeluju sa 46,6 posto, a domaća realizacija s 35,4 posto, dok ostali prihodi čine 7,4 posto. Pritom iz Mediteranske navode kako najveći dio ostalih prihoda čine prihodi od subvencija.
Prihodi ostvareni na inozemnim tržištima u 2007. bili su za 12,3 posto manji nego u 2006. godini i iznosili su 18,25 milijuna kuna, dok su prihodi s domaćeg tržišta istodobno porasli za 3,4 posto, na 14,4 milijuna kuna. Financijski su prihodi pak bili na razini od 3,5 milijuna kuna ili 6,3 posto manji nego 2006.
U strukturi troškova najveći udio, od 62 posto, imaju materijalni troškovi, koji su lani povećani za gotovo 7 posto, na 24 milijuna kuna, dok su troškovi plaća i naknada radnicima, čiji je udio u ukupnim rashodima 15 posto, povećani za oko 4 posto, na 5,8 milijuna kuna. Financijsku su pak rashodi s iznosom od oko 4 milijuna kuna u prošloj godini bili 11 posto manji nego li godinu prije. (Hina)

Jučer je bila skupština.
Ponovno je za mjesec dana.
Nema pobjednika. Nije bilo dogovora između uprave i Nede Yung.
Prevagu donosi 2000-3000 dionica.
Ako je ovo kupio netko za Nedu Yung mislim da je to dovoljno
da izabere nadzorni odbor na idućoj skupštini.

Zanimljiva situacija! Nova skupština je sigurno za mjesec dana?

Pročitaj u businessu kako HFP opet glumi majmuna.
Nisu stali ni na jednu stranu i firma nema ni upravu ni nadzorni odbor jer je
svima istekao mandat.
Onog mulca Duvnjaka iz fonda uvalili su u kuhinju u kojoj je već izgorio.

Na izvanrednoj skupštini Mediteranske plovidbe nije prošao prijedlog velike dioničarke Nede Young za izbor novog nadzornog odbora koji bi, pod njenim upravljanjem, smijenio sadašnju upravu, okupljenu oko udruge malih dioničara Mediteranske plovidbe.
Nije prihvaćena ni lista MEDPLOV-a, koji zajedno sa malim dioničarima, vođenim Vjeranom Filippijem, čine 41,7 posto kapitala društva. Takvome scenariju pogodovao je Fond za privatizaciju koji je s osam posto vlasništva odigrao ulogu suca u sukobu velikih vlasničkih skupina.
Fond je bio protiv izbora pet članova NO-a iz redova Nede Young, a za prijedlog liste MEDPLOV-a “četiri plus jedan” ostao je suzdržan. Velika dioničarka ogorčena je na državu koja je, prema riječima njezina odvjetnika Marina Budimira, glasala protiv većinskog prijedloga dioničara na skupštini.
Zbog osporavanja odluke najavio je sudsku tužbu.

Šelebaj je otišao, to je odlična vijest za MDPL, a loša za Validus!

New Report

Close