evo da i ova dionica ima temu [smiley11] Posebno na dnasnji dan
Techeman, reci nesto ovim brodarima:
Ja sam ih gledao i skuzio da bas nisu usporedivi s ostatkom ekipe- vecinu prihoda vuku od putnika, ne od tereta, zar ne?
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. YOUNG NEDA 70.560 45,19 Osnovni račun
2. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. 19.955 12,78 Skrb. račun
3. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 12.491 8,00 Osnovni račun
4. BOTICA FRANICA 7.847 5,03 Osnovni račun
5. MEDITERANSKA PLOVIDBA D.D. 5.964 3,82 Osnovni račun
6. FATTORINI RENZO 3.215 2,06 Osnovni račun
7. UNKOVIĆ TONČI 1.194 0,76 Osnovni račun
8. KOVAČIĆ ŽARKO 872 0,56 Osnovni račun
9. BOTICA DIANA 720 0,46 Osnovni račun
10. DESPOT ALEKSANDAR 635 0,41 Osnovni račun
Ukupno: 79,07
Ovdje leži odgovor današnjeg porasta.
Izborna skupština je brzo a Neda Yung nije u Nadzornom odboru.
Još joj malo nedostaje do 50%.
Više ne pita za cijenu.
U pitanju je neprijateljsko preuzimanje.
Inače firma ima 1 brod, 2 trajekte i 2 brodice i sve je vrlo staro.
Moguće da će i izgubiti koncesiju za liniju Korčula-Orebić.
Već vozi Jadrolinija (vidio ovog ljeta novi trajekt Jadrolinije).
[smiley4][smiley4]
Ma kakvo neprijateljsko preuzimanje, ovo je CRAL br.2, a može i CROR. Neki će i ovdje ostati s gaćama na štapu.
Evo od kolege sa komentari trgovanja
“Corny:
Iscupao sam ovo:
Utorak, 09 Listopad 2007
Nakon neslavno završene skupštine dioničkog društva Mediteranske plovidbe d.d. iz Korčule na kojoj je bilo 84,84% glasova od ukupnog broja dionica s pravom glasa, Izvješće Uprave i Nadzornog odbora za 2006. godinu, većinom glasova dioničari nisu prihvatili niti jednu točku po dnevnom redu, kao ni prijedlog dioničara Vjerana Filippi za dokapitalizaciju društva, Korčulom su se pojavili glasovi da ovaj 40 godina stari brodar propada.
Na tu temu održana je danas prostoriji ACI marine u Korčuli konferencija za tisak grupe dioničara ovog brodara koju su činili Jozo Milović predsjednik Udruge malih dioničara «MedPlov», Veljko Jeričević član Izvršnog odbora, Vjeran Filippi opunomoćenik 20455 dionica i predlagač dokapitalizacije društva, te Frano Botica generalni direktor Mediteranske plovidbe.
Po njegovim riječima prije 4-5 godina ovaj je brodar bio pred bankrotom , i dogodilo se je suprotno da su dugovi podmireni i prošlogodišnje poslovanje je bilo pozitivno uz tri specijalna broda za rashladne terete, dva putnička i dva trajekta, čime se je hranilo 200 zaposlenika.
I danas se može razgovarati o modernizaciji plovila, prvenstveno sačuvati u svijetu priznatog prijevoznika rashladnih tereta, i nabavkom novih trajekata za liniju do Drvenika i preko Pelješkog kanala, što bi dalo mogućnost ravnopravnog sudjelovanja na natječaju za dobivanje koncesije u poslovnom partnerstvu Jadroliniji na ovim prostorima. Vjeran Filippi kroz svoj prijedlog dokapitalizacije tvrdi da su cijene dionice od 100 kn atraktivne za sve dioničare gdje ih nagrađuje za vjernost kompaniji, i stvara temelje za suradnju svih dioničara ali ne i većinskog Nede Young koja drži 46 posto.Po njegovim riječima razgovori s gospođom Young nisu dali rezultate zbog insistiranja gđe. Young da preuzme kontrolu nad NO i Upravom kompanije iako zato nije bilo zakonskih osnova, i po ocjeni dioničara «MedPlov» Neda Young nema namjeru razvijati osnovni biznis kompanije, prijevoz hlađenih tereta, već se isključivo drži nekretnine i male obalne plovidbe. Njezina bi strategija imala vrlo negativne rezultate za daljnji razvoj, poručili su dioničari na spomenutoj konferenciji.
Ipak spomenuti dioničari su na konferenciji smatrali moguć dogovor o zajedničkoj suradnji uz uvjet da se pojedine odluke donose sa 75 posto glasova uz zajednički stav NO gdje bi Neda Young imala dva člana do iduće Glavne skupštine te tri člana nakon, te uz žurno prihvaćanje prijedloga dokapitalizacije Vjerana Filippija.
Mi kao dioničari smatramo da je potrebno neke odluke donositi sa 75 posto glasova zbog različitih stavova dioničara na jednoj strani te gdje Young na drugoj strani vezano za razvoj poslovanja kompanije, čulo se na konferenciji.
I Jozo Milović i Frano Jeričević jednoglasni su u poruci da ne razumiju ne izglasavanje povjerenja sadašnjoj Upravi od strane Young uzimajući u obzir da je sadašnja Uprava značajno povećala vrijednost kompanije od trenutka kada je preuzela vođenje nakon što je prethodna bila postavljena od strane Nede Young nemajući rješenja za razvoj kompanije svojevoljno napustila upravljanje.
Rečeno je da kompanija trenutno vodi vrlo intenzivne razgovore sa brodogradilištem Split o gradnji novih brodova za prijevoz rashladnih tereta, kao i kupnju novih trajekata, za što je glavni uvjet spomenuta dokapitalizacija.
Ovi se mali dioničari nadaju na skorašnjoj Glavnoj skupštini zadržati važnost razvoja brodarstva kao osnovnog poslovanja, jer bi inače svako fokusiranje na smanjenju obima osnovne djelatnosti rezultiralo značajnim smanjenjem broja radnih mjesta što izravno utječe na socijalnu sliku otoka i Grada Korčule pa i Hrvatske.”