Matematički problem osnovnoškolca koji je izludio roditelje

Naslovnica Forum Komentari članaka Matematički problem osnovnoškolca koji je izludio roditelje

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

5 puta 3 je
3+3+3+3+3
kako je zena rekla.
ali kako kod mnozenja vrijedi komutativnost (5×3 =3×5) onda je i drugi postupak u redu.

Učiteljica je u pravu ako je željela provjeriti znaju li učenici što znači prvi, a što drugi broj u množenju. Naravno da je komutacija za množenje prisutna, ali ne uplićite se u rad učiteljice, ona zna što je htjela provjeriti.

>komutacija za množenje
Tako se ne kaze niti govori!

>ali ne uplićite se u rad učiteljice
Nije mi palo na pamet ikada. I sam sam bio profesor pa znam o cemu se radi.
🙂

Ali nekada treba biti i fleksibilan i razumijeti se sa djecom jer na ovoj razini je to najvaznije-razumijevanje!

Pa i meni se čini netočnim! Zašto? Pa ako se uči tablica množenja, onda se to za uvijek nauči, kada te netko probudi u pola noći, ali ovo je vrlo inteligentno dijete, ali lijeno koje je riješilo zadatak točno, mada ne na način kako profesor to traži! “Naučite si djecu tablicu množenja”! Ovako je računao sa crticama “Krapinski pračovjek”, Linić i onaj debeli morž iz HDZ-a! Svaka crtica 1 milijarda€, da se slučajno ne prebroje! A bojim se da i Guverner NBH nekak slično računa kamate na KN! Zamislite, do prije još samo mjesec dana kamate na kune su bile 12%! Vani kada Erste ili Raifheiten banka stave kamatu 3,5 posto Austrija i Njemačka odmah skoče na zadnje noge, no mi seljaci Hrvatine vele (jebo kamate)! Pa u 22-23 godina postanka Kune, KN nije devalvirala ni 0,2 %. Kako onda kamate 12%! Općenito, mislim da ovakovo učenje matematike je svakako ispravno! A kaj da su klinci došli s ciglama u razred i počeli slagati 4 cigle u 6 redova?


…, ali ovo je vrlo inteligentno dijete, ali lijeno koje je riješilo zadatak točno, mada ne na način kako profesor to traži! "Naučite si djecu tablicu množenja"! Ovako je računao sa crticama "Krapinski pračovjek", …

nisi ti shvatio zadatak za osnovnu školu, čini se. u donjem zadatku učiteljica traži od njih da pomoću niza (matrice) riješi zadatak. dijete je u ovom slučaju napravilo transponiranu matricu od onoga što je učiteljica htjela, no u ovom kao i u zadatku prije, ne nosi nikakvu važnost jer je riješenje točno.


Ali nekada treba biti i fleksibilan i razumijeti se sa djecom jer na ovoj razini je to najvaznije-razumijevanje!

Tehničke sam struke i ako je nekome važna preciznost i jednoznačnost, nama je. A još sam i picajzla po horoskopu. Ali u potpunosti se slažem s tobom… Ovdje se radi o djeci koja uče. Ako ih sad ubije u pojam, đaba je pohađala sate metodike.

New Report

Close