Ovakve blesave isprike više mu štete nego koriste. Pogotovo ako snimi reklamu s takvom “obitelji” – onda bi se mogao suočiti s puno većim bojkotom od ovog.
I kakva evolucija obitelji?! Takva stvar ne postoji. Obitelj je uvijek bila obitelj, svi jako dobro znaju značenje, i to se značenje nikad neće promijeniti, osim u glavama onih koji su u stanju prihvatiti bilo što ako im mediji to dovoljno dugo nameću.
Od sada kupujem Barilu. Ukoliko naprave reklamu sa homićima, odmah će otići na crnu listu.
Npr. više ne kupujem Kinder pingui jer na reklami muškarac vješa robu (i ženski grudnjak) a žena dolazi sa posla i daje mu jednu čokoladicu za nagradu. Takve reklame sa porukom koje su potpuno nevezane uz kvalitetu ili ukus proizvoda padaju na ispitu. Ista je stvar sa bon-bon reklamama gdje su stavljali homoseksualce.
što mu bi da se ispričava, valjda su mu pr-ovci zaprijetili da će gorjet u paklu. čovjek ima pravo imat stav i ne podlijegat masovnoj histeriji i propagandi. i potrošači će prije podržat firmu sa stavom nego onu koja se okreće kako vjetar puše.
ponašanje ovih udruga već graniči s fašizmom
definitivno!