Ti škverovi za mene su relikt prošlih vremena. U kombinaciji sa sindikatima zaštićeniji su nego lički medo!!!
Ja ću reći samo ovo…
U budućem prostornom planu grada Splita nema Brodosplita.
Jeli dovoljno?
Hoću još?
On je dobio sve za kunu…
A od te kune dobija 300 miliona,( 300 000 000 kn) od države za potpore od čega plaća radnike i otpremnine…jedan dio je naravno ostavio i za sebe kao uspješni poduzetnik što se najbolje može vidjeti na mini kruzeru kojeg je preuzeo od banke sa novcima od države koji je sada na remontu i bit će njegova ili privatna jahta ili će je dati u charter..
Drugo ..
Osim 300 000 000 mil. državnih potpora (napominjem još jednom da škver-Brodosplit- nije u novom prostornom planu grada Splita) želi i udjel u Jadroplovu na ime potraživanja jer je plitika odlučila da se dva broda plate ČITAJ 100% skuplje nego da su se radila vani…
I onda vi meni o Debeljaku..
Debeljak će kad prestane kapat od države , a u međuvremenu će naplatiti sva potraživanja koja mu je država prodala za kunu ( zamislite netko vam prodya za kunu potraživanja od 100 000 000 kuna + 300 000 000 kuna subvencija i potpora..
I onda čitam gore kako ga hvalite i samo naprijed..
Ovdje će ljudi ostati bez posla i radi se o teškim kemijama koje su razumljive i mojoj noni.
Sve ovo što debeljak radi je mogla i kumica sa placa…
Da rezimiram ZA JEDNU KUNU KUPIŠ 400 000 000 KUNA..
Eto to je Debeljak i njegova sposobnost.
A o dugovima i propalim tvrtkama i neplaćenim porezima koje je dotični imao ću drugom zgodom kad izađe drugi članak jer mi se više neda pisati..
Gospodin je bez edukacije i morala. Porezni duznik, smugler ….
Najduhovitije je sto si je isplatio 4 mil Eura iz skvera na ime intelektualnog vlasnistva za business plan??? Ako skver propadne a hoce on ce ipak izaci bogatiji za 4mil Eura.
Može se o Debeljaku pisati ovo i ono ali zaustavljanje Peristila je potez koji bi napravio svaki normalan vlasnik odnosno odgovoran presjednik uprave. 3 Maj dobiva od države razliku do svjetske cijene za brodove izgrađene Tankerskoj i mislim Uljanik plovidbi a Brodosplit ne. I to samo zato šta imaju u vladi Linića i u županiji Komadinu. Splitske kadrove u vladi boli nika stvar za Split i njegovu industriju. Ne čini se baš ni da se talenat iz Jadroplova oznojio tražeći od države novac da isplati Brodosplit. I tu vidim uskoro provjetravanje. Ukoliko dođe strani vlasnik letit će glave.
Taj debeljak nije još ništa napravio za brodosplit… za razliku od njega, “istarsko-riječki” lobi ugovara brodove
općenito, o našoj brodogradnji nitko nema pojma, niti mediji, a niti čitatelji… pošto sam bio direktno uključen u sve ove procese znam da je država dala puno manje novca u prošlosti za sanaciju istih nego se barata u javnosti, a cash nikada nije dolazio, već samo jamstva ili prebijanja dugova…
škverovi su uvijek sanirali sami sebe, dižući nepovoljne kredite za koje im je država bila jamac, a isti su ih poslije uništili kroz kamate i tečajne razlike… loša politika svih vlada dovela je do toga da su se u konačnici dugovi morali preuzeti kompenzacijom sa zemljištima u vlasništvu škverova
tako i ovo o čemu baljezga debeljak, nije 3. maj ništa tu dobio niti naplatio od države… sve je to prebijeno kroz zemljište i nekretnine škvera
ne zaboravite da su škverovi zadnja velika izvozna hrvatska industrija 😉