MAIS (MAISTRA d.d. za hotelijerstvo i turizam)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska MAIS (MAISTRA d.d. za hotelijerstvo i turizam)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

prodao je slavonac zif jer skuplja lovu za isplatu dividende.

inače ,nisam sad gledao unazad postove,ali općina vrsar i maistra su postigle sporazum.

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity

Dioničari Maistre!

Kakvi ste vi to dioničari kada ni ne komentirate izvješće nakon što se objavi?
http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/MAIS-fin2010-1Q-NotREV-K-HR.pdf

Maistra ko Maistra. Ništa me više ne može iznenaditi. Iako se vide neki pomaci, mene ipak zanima kakvi će biti poslovni rezultati na kraju godine.

Jesmo li na kraju saznali tko je prodao onaj paket dionica? SZIF očito nije.

Rovinježi, ima li gužve ovaj vikend? 😉

Mene sad zanima jedna stvar: gdje su njih "više od 10.000" stali??

Apt. Amarin (1.768)
Apt. Villas Rubin (1.371)
Hotel Valdaliso (671)
Hotel Katarina (337)
Camp. Amarin (2.000)

ukupno: 6.147

Kamo s onih još 4.000? Nema mjesta 😛
Nagurali su ih kao sardine sa dodatnim krevetima (treći u 2-krevetnoj smještanoj jedinici, četvrti u 3-krevetnoj itd.)? Ali opet fali mjesta….

Ili taj sav silni ostatak negdje u "privatnom smještaju", ili kako je to moguće, kako ugurati 10.000 ljudi u nešto što standardno prima 6000? 😛

Stvarno je gužva…. e da je tako svaki dan mjeseca svibnja i lipnja… i kraja rujna… to bi već bila neka prava polu-godišnja sezona, pa onda i cjelogodišnja sa kojekavim onim kongresima, manifestacijama i sl. ne bi bila tako daleko, moglo bi se nešto još pronaći za ožujak i travanj, listopad… i to bi već bilo nešto, 8/12 mjeseci je 66 % godine (pa ako je popunjenost u tim mjesecima blizu 100 % što se tiče čvrstih objekata a za što je potrebno manje od 10.000 gostiju dnevno…), pa i što se tiče "teorije" po kojoj bi trebali biti 65 % ili više puni da posao bude stabilan i profitabilan ovo bi bilo super, više i ne bi bilo tako bitno što 11., 12., 1. i 2. možda budu i skroz prazni osim za blagdane i ne bi nas čak niti sprječavalo takvu sezonu (3. mj. – 10. mj.) zvati cjelogodišnjom jer bi onda tome bila praktički ekvivalentna bez obzira što bi većina objekata (osim Monte Mulinija, Lone…) bila kroz to vrijeme zatvorena (e, to će biti tek pravi izazvo, popuniti bar sa nekim skromnim brojem gostiju Monte Mulini, Lone i ostale 5* i kroz zimske mjesece…).

Je li vikend dobro prošao? 😉

Nije mi jasno gdje kupe po 66,04 da i ja kupim po toj cijeni..Sa 270 kuna na 66,04 ova dionica nema perspektivu..

Mene sad zanima jedna stvar: gdje su njih "više od 10.000" stali??

…privatni smještaj…
nakon što je Maistra popunila slobodne kapacitete, radilo se sa privatnim smještajem. Bilo je oko 7500 prijavljenih "partjanera" a i više jer je dio došao samo na 1 dan (bez nočenja) na David Gates-a. koji su ipak ušli na party .Da bilo je puno ljudi..trošilo se u Maistri..al naravno i dučani. A i puno"štete" kučni majstori imaju puno posla da privremeno osposobe objekte, polako 🙂

A i puno"štete" kučni majstori imaju puno posla da privremeno osposobe objekte, polako 🙂

kreativna destrukcija? [lol]

Danas sam dobio poziv na Skupštinu a skupa s njim i biltenčić sa zanimljivim podacima. Naime, Maista je u 2009. imala 2,5 milijuna noćenja, a ukupni prihodi su iznosili 492 milijuna. Jednostavna računica kaže da je po noćenju Maistra uprihodila oko 200 kuna. Pa je li moguće da je prihod po gostu tako mizeran i da tvrtka ne uspije klijentima prodati skoro ništa osim noćenja, i to po 200 kuna po gostu? I još su ostvarili 45 milijuna kuna gubitka, ali na to smo se već i navikli. Što to ne valja s ovom kompanijom? Uprava, zaposlenici? Nešto treće?


Danas sam dobio poziv na Skupštinu a skupa s njim i biltenčić sa zanimljivim podacima. Naime, Maista je u 2009. imala 2,5 milijuna noćenja, a ukupni prihodi su iznosili 492 milijuna. Jednostavna računica kaže da je po noćenju Maistra uprihodila oko 200 kuna. Pa je li moguće da je prihod po gostu tako mizeran i da tvrtka ne uspije klijentima prodati skoro ništa osim noćenja, i to po 200 kuna po gostu? I još su ostvarili 45 milijuna kuna gubitka, ali na to smo se već i navikli. Što to ne valja s ovom kompanijom? Uprava, zaposlenici? Nešto treće?

Ne valja činjenica što je sezona kratka – tko je za nju kriv… to je vjerojatno teško pitanje.

P.S. Pa većina ti je noćenja u kampovima, to isto utječe na prosječan prihod po noćenju 🙂
Kada se produži sezona (hotelska) biti će i više prihoda… i dobiti…

P.P.S. Zašto spominješ zaposlenike – nisu oni krivi što imaju velike plaće, kriva je "makroekonomija države". Oni ne mogu imati duplo manje plaće jer je to jednostavno nemoguće. Zato je jedini put Maistri povećati udjel hotela najviše kategorije, i ostvariti njihovu popunjenost – tada se zaspolenike može platiti i svi će biti sretni! Tada će se ostvarivati dobit , tada će sve biti super.

Cjelogodišnji turizam je ono što nam je ovdje (i cijeloj Istri) prijeko potrebno. Naime za par godina će SVI koji imaju hotele (neovisno o tome da li su u investicijskom ciklusu kao Maistra ili ne, bez duga, skroz čisti) poslovati sa gubitkom i srljati ka bankrotu ako se sezona ne produži.

A ako itko bude mogao dovoljno produžiti seoznu, to je Rovinj. Zar to nije očigledno? Tko bi drugi mogao ako Rovinj ne?? Rovinj je destinacija koja ima sjajnu budućnost samo se moramo svi zajedno oko toga malo više potruditi.

Ovo što radi Adris ulaganjima u objekte: 1. je korak!
Nakon toga je potrebno učiniti i ostale korake: "ponudu cijele destinacije" dovesti na taj nivo…
Te najvažnije na kraju za uspjeh: marketing!!!!!!!!!!!! (ovo zadnje možda nije samo stvar Maistre, možda bi moglo se nekako organizirati i neko "udruženo oglašavanje" gdje bi svi koji se bave turizmom, zajedno i sa TZ i Gradom… , uplatili neki novac kojim bi se radila zajednička promocija Grada kao destinacije… )

Uvijek neka budućnost, sad se živi!!!!!!

Produžiti sezonu, prema tvojim riječima to izgleda lako, marketing, kvaliteta, golf tereni, itd. Konkurencija samo raste, Maroko, egipat, turska, a broj ljudi se ne povećava, tu je problem turizma. Smještaji rastu, ali broj klijenata ne!!! Sad se tu može početi s Rusima, Kinezima i ne znam ni ja koga sve ne, ali sve su to male brojke.

Mislim da će turizam se dugo vrtjeti u ovim granicama neprofitabilnosti. Čude me Plava laguna i laguna novigrad koje godinu za godinom uspjevaju poslovati pozitivno.

New Report

Close