Ja se stalno pitam zašto je Monte Mulini pun od 4. do 8. listopada….
E ovo je očito odgovor: http://www.coresta2009rovinj.com 😉
Hehe, pa što ja to vidim (ovo je nešto novo jel?, ja nisam prije vidio), Monte Mulini je dobio i svoju domenu (napokon), zasluženo, sviđa mi se takav koncept (da svaki, ili barem oni glavni/bolji hotel ima svoju vlastitu domenu, svoju vlastitu stranicu, iz koje se ulazi linkovima naravno i Maistrinu stranicu lako, ali da se može kada ga čovjek traži na net-u npr. direktno u njega "sletjeti" bez da se ide preko Maistre, i da ta stranica bude lijepa, ova Monte Mulinijeva je jednostvna i lijepa – jednom rječju elegantna i profinjena – baš kakva i treba biti, bolja od glavne Maistrine stranice koja baš i ne odiše nekom naročitom "elegancijom" :P)
bili u vijestima a na forumu nitko nista???
bili u vijestima a na forumu nitko nista???
Što je bilo na vijestima?
bilo je govora o Rovinju i opcenito Istri te odlicnoj popunjenosti u postsezoni, ne sjecam se tko je pricao i komentira pa necu lupati bez veze no bio je to netko iz maistre a u pozadini su bili kadrovi hotela Eden…
A ja mislio da vi to o potonuću Rovinjke [lol]
Ali i taj brod što je potonuo je zapravo zanimljiv primjer za analizu: pogledajte vi koliko je taj brod dugo bio u upotrebi!? – e kad brod radi 50+ godina (a amortizirao se možda recimo 15-ak godina… hehe) zamislite kako će biti sa ovim novim "svevremenskim" hotelima (Monte Mulini je npr. stilski rađen tako da "nikad ne izađe iz mode")… amortiziraju se kao da će trajati 3 puta kraće od drvenog broda, a svaki će trajati duže nego Esplanada u Zagrebu, jer ovi hoteli se grade za vječnost – amortizacija je ovdje tek stvar formalnosti – zato ono glavno što se gleda je EBITDA a kojoj će s vremenom E postojati sve sličnija 😀 (kako se zaduženost jednom smanji, a hoteli se jedan po jedan velikim amortizacijama već otpišu pa se time pripadne A jedna po jedna ukinu i bitno smanje ukupnu A na razini kompanije, ili pak produži očekivani vijek trajanja i tako A bitno smanji) – a EBITDA kada je hotel dobro popunjen može biti… koliko ti srce poželi, a time dobro vođeni hotel (stalna super popunjenost) visoke kategorije (velikih postignutih RevPAR) može postati vrlo profitabilan biznis (visoki ROE).
U skladu sa gore rečenim opet ponavljam: da sanjam dan kada će pojam Maistra postati sinonim za "kolekciju hotela numeričko-računovodstveno gledanih boljih od Hotela Dubrovnik u Zagrebu" a "očima gostiju i svih koji je gledaju uživo a ne u papirima" sinonim za kolekciju mnoštva "Monte Mulinija", naime Monte Mulini je… čitajte i uživajte što:
to što ljudi kažu kako im je tamo bilo, i ono što vidimo ovdje http://www.montemulinihotel.com/hr/ očito tek dijelom (tko nije odsjeio u MM-u, očito ne može iz slika doživjeti taj dojam :P) to je naš Monte Mulini, to je njegov: tek početak! Pa tek je počeo sa radom… kako vrijeme prolazi može biti samo još i bolji!, a isto tako, i novi hoteli – svaki se mora truditi (premda to izgleda teško moguće zamisliti) još ga i preteći!
Da, Maistra će jednoga dana biti simbol za kolekciju sjajnih bisera, svaki sjaja čiju prvu iskru vidimo u današnjem Monte Muliniju opisanom recenzijama ovih gostiju – takavi hoteli a time i Maistra kao cjelina, jednoga će dana imati najsjajniju bilancu među poduzećima ovoga tipa u RH i puno šire, račun dobiti i gubitka jednako impresivan – povrat koji će omogućavati da Maistra svake godine iz dijela svoje neto dobiti koju ne isplati vlasnicima nego odluči reinvestirati sama izgradi svojim kapitalom: novi Monte Mulini, novi biser u kolekciji, Rovinj će postati tijesan za Maistru, očito da će se jednom širiti i na druge prikladne destinacije… ali prije toga Rovinj će pretvoriti u novo hrvatsko čudo, dobiti ćemo novu destinaciju svjetskog glasa, Dubrovnik više neće biti usamljen 😉
Maistra je najinteresantnija dionica.Likvidnost joj je strašno burna.Baš me zanima objava poslovanja za 3Q.
Jadni mi koji vjerujemo u Maistru. Hoćemo li i mi vidjeti kakav rast?
Prodaja je uporna. [bye]
strpljenja… nije ona jedina, i adpl, ddjh se isto kilave a da ne spominjem korf [yawn]
Da malo ubijemo dosadu, može li netko prokomentirati zamjenu dionica Rovinjturista za Maistrine.
Omjer zamjene je 1:7 gdje je vrijednost Maistre oko 83 kune a Rovinjturista oko 573 kune.
Da li je to u redu prema dioničarima Maistre obzirom da je cijena Maistre jako pala dok je Rovinturist bio između 500 i 600 kuna? Zašto nije uzeta veća cijena Maistre i omjer zamjene npr. 1:3 ili 4? Po kojim kriterijima je to određeno?