MAIS (MAISTRA d.d. za hotelijerstvo i turizam)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska MAIS (MAISTRA d.d. za hotelijerstvo i turizam)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.10.2024. u 05:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
MAIS
43,60
436
10
43,60
44,40
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

O tome da je kupnja bila 86 a prodaja 106 ,ništa važna nego tek tako primijetio veliku rupu

Golf i u Vrsaru na 100 ha

http://www.glasistre.hr/?008e70646bee7e505aab593906d53142,TS,4106,,20695,27399,257529,,

strvinar


Maistra nije niti padala kao ostale dionice ovih dana niti raste…

Kolega primjetio sam vas avatar,mogu vam rec da sam gledao jedan film slobodnijeg sadrzaja iz 1968,te vidio jednu djevojku koja slici na ovu G. na slici.Mislite li vi da to ima nekog smisla ?????????? HVala

Ako me nema ,znaci da nisam tu.



Maistra nije niti padala kao ostale dionice ovih dana niti raste…

Kolega primjetio sam vas avatar,mogu vam rec da sam gledao jedan film slobodnijeg sadrzaja iz 1968,te vidio jednu djevojku koja slici na ovu G. na slici.Mislite li vi da to ima nekog smisla ?????????? HVala
[/quote]
Pa ko mi udari 3% da mu to nije bila neka draga osoba angazirana u filmu,e svasta ….ludog naroda.

Ako me nema ,znaci da nisam tu.

Maistra napkon ima novi web; zadovoljan sam, puno bolje izgleda nego stari, ne samo da je stranica ljepša nego čini se i stvarno funkcionalnija te više user friendly.

Izgleda da se konačno otvara Monte Mulini. Bila je reportaža (reklama) u nedjelju u jutarnjem.


Izgleda da se konačno otvara Monte Mulini. Bila je reportaža (reklama) u nedjelju u jutarnjem.

Izvanredan hotel. To je pravi potez.

Napokon otvaranje hotela Monte Mulini u trečem mjesecu za kojega nebi trebalo biti recesije.To ne da je lijep hotel, to je ljepotica jadrana.Na onoj terasi popiti kavu sa onim pogledom i umrijeti od ljepote.Maistri je suđeno dobro poslovanje.Držite ovu turističku dionicu i bit će para.

Nemojmo se sad baš zavaravati da će ovaj hotel biti tek tako napuniti odmah sada, jer "transformacije destinacije" je tek u početnoj fazi, tako da se ciljana klijentela ne može sad baš preko noći "udomaćiti u destinaciji", ali s vremenom kako se transformacija Rovinja u vrhunsku 5* destinaciju bude razvijala, ovaj hotel će biti sve popunjeniji, i ne samo taj nego i oni budući hoteli ovoga ranga koji će tek biti izgrađeni.

Nesumljivo ovo je dragulj Istre i Jadrana, i ponosan sam kao dioničar Adris grupe na tu ljepotu koju imamo sada, ovo nije samo "nekretininski dio portfelja", nije samo "važan objekt naše važne divizije/turizam", nije samo "korporacijski trofej" (nešto čemu se možemo diviti i čime se "možemo hvaliti"), nego svojevrsna umjetnina, materijalno bogatstvo nam više ne čine samo nekretnine nego i umjetnine, ne samo gospodarski objekt (hotel kao operativni element turističke poslovne divizije) nego i proizvod najviše i najstvarnije vrijednosti za naše klijente/goste, onaj koji iskešira i cca. 1.350 € dnevno za Monte Mulini suite, neće požaliti niti centa, dobit će svoju value for money (koliko god se činilo da je puno toga money, ali je i puno vrijednosti, od pogleda koji kolega spominje i svakog drugog nematerijalnog elementa ukupnog doživljaja, nematerijalne stvari su uvijek najvrijednije 😉 )

Zašto je hotel ovakav kakav je? Ne samo zbog destinacije koja već jest nešto posebno, iako nije niti na 10 % od onoga u čega se pretvara, nego zato što se matična kompanija (Adris grupa) koliko god bili konzervativni (=štedljivi) su upravo mudro, unatoč cijeni koja im zbog toga sigurno nije bila baš ugodna, ipak izabrali najbolju kuću na svijetu za dizajniranje hotela i resorta.

Znam da to košta, i sam sam vrlo kritičan prema "trošenju" i najradije bih sve "nekako na jeftinjaka", ali bio bih najzadovoljniji kada bi se u Adrisu odlučili na daljnju dublju suradnju sa WATG-om koji bi im dizajnirao i buduće hotele, kako bi uistinu otklonili svaku mogućnost da "netko nešto zbrlja", jer ako se u dizajnu zezne, gotovo je dalje sve, dizajn je ono prvo, zato tu ne treba eksperimentirati, nego igrati isključivo na sigurno, a WATG je takav izbor.

Evo ovdje je link na taj jedan od najmanjih i najjeftinijih dijelova "njihovog portfelja", ali ja se nadam da ćemo na sličan način taj WATG-ov dio portfelja označen kao Maistra d.d. (Adris d.d.) proširivati s godinama! Ne možemo i ne trebamo mi neke megalomanske projekte kao bogati Arapi što rade, ali ovako male ali vrhunski dizajnirane hotele, to WATG može odraditi jednako kavalitetno kao i kad radi za multimijardski projekt, jer umjetnici su umjetnici, bio projekt mali ili veliki – sjaj ideje/ljepote/doživljaja može biti isti.

Dakle, ovo je naš dio te bogate WATG kolekcije: http://www.watg.com/?pageid=665D5F88-1372-FA94-03896E7BAD34B0C1 !!!!

Nadam se da ovo nije niti zadnji niti najljepši hotel koji će nam WATG dizajnirati.
Također nadam se da ćemo i mi sa svojim Rovinjskim 5* hotelima doprinijeti njihovom prosijeku u RevPar-u, tj. njihovo dizajn u spoju sa našom destinacijom i sadržajima doprinijeti ostvarivanju tih čim više natprosječnih RevPar-ova a sa kojim se tako hvale da njihovi hoteli ostvaraju u odnosu na konkurenciju.


Nemojmo se sad baš zavaravati da će ovaj hotel biti tek tako napuniti odmah sada, jer "transformacije destinacije" je tek u početnoj fazi, tako da se ciljana klijentela ne može sad baš preko noći "udomaćiti u destinaciji", ali s vremenom kako se transformacija Rovinja u vrhunsku 5* destinaciju bude razvijala, ovaj hotel će biti sve popunjeniji, i ne samo taj nego i oni budući hoteli ovoga ranga koji će tek biti izgrađeni.

Nesumljivo ovo je dragulj Istre i Jadrana, i ponosan sam kao dioničar Adris grupe na tu ljepotu koju imamo sada, ovo nije samo "nekretininski dio portfelja", nije samo "važan objekt naše važne divizije/turizam", nije samo "korporacijski trofej" (nešto čemu se možemo diviti i čime se "možemo hvaliti"), nego svojevrsna umjetnina, materijalno bogatstvo nam više ne čine samo nekretnine nego i umjetnine, ne samo gospodarski objekt (hotel kao operativni element turističke poslovne divizije) nego i proizvod najviše i najstvarnije vrijednosti za naše klijente/goste, onaj koji iskešira i cca. 1.350 € dnevno za Monte Mulini suite, neće požaliti niti centa, dobit će svoju value for money (koliko god se činilo da je puno toga money, ali je i puno vrijednosti, od pogleda koji kolega spominje i svakog drugog nematerijalnog elementa ukupnog doživljaja, nematerijalne stvari su uvijek najvrijednije 😉 )

Zašto je hotel ovakav kakav je? Ne samo zbog destinacije koja već jest nešto posebno, iako nije niti na 10 % od onoga u čega se pretvara, nego zato što se matična kompanija (Adris grupa) koliko god bili konzervativni (=štedljivi) su upravo mudro, unatoč cijeni koja im zbog toga sigurno nije bila baš ugodna, ipak izabrali najbolju kuću na svijetu za dizajniranje hotela i resorta.

Znam da to košta, i sam sam vrlo kritičan prema "trošenju" i najradije bih sve "nekako na jeftinjaka", ali bio bih najzadovoljniji kada bi se u Adrisu odlučili na daljnju dublju suradnju sa WATG-om koji bi im dizajnirao i buduće hotele, kako bi uistinu otklonili svaku mogućnost da "netko nešto zbrlja", jer ako se u dizajnu zezne, gotovo je dalje sve, dizajn je ono prvo, zato tu ne treba eksperimentirati, nego igrati isključivo na sigurno, a WATG je takav izbor.

Evo ovdje je link na taj jedan od najmanjih i najjeftinijih dijelova "njihovog portfelja", ali ja se nadam da ćemo na sličan način taj WATG-ov dio portfelja označen kao Maistra d.d. (Adris d.d.) proširivati s godinama! Ne možemo i ne trebamo mi neke megalomanske projekte kao bogati Arapi što rade, ali ovako male ali vrhunski dizajnirane hotele, to WATG može odraditi jednako kavalitetno kao i kad radi za multimijardski projekt, jer umjetnici su umjetnici, bio projekt mali ili veliki – sjaj ideje/ljepote/doživljaja može biti isti.

Dakle, ovo je naš dio te bogate WATG kolekcije: http://www.watg.com/?pageid=665D5F88-1372-FA94-03896E7BAD34B0C1 !!!!

Nadam se da ovo nije niti zadnji niti najljepši hotel koji će nam WATG dizajnirati.
Također nadam se da ćemo i mi sa svojim Rovinjskim 5* hotelima doprinijeti njihovom prosijeku u RevPar-u, tj. njihovo dizajn u spoju sa našom destinacijom i sadržajima doprinijeti ostvarivanju tih čim više natprosječnih RevPar-ova a sa kojim se tako hvale da njihovi hoteli ostvaraju u odnosu na konkurenciju.


Da bi dolazili gosti koji mogu to platiti treba se cijeli grad i cijelo podrucje pozicionirati u viši cijenovni tržišni segment.


Da bi dolazili gosti koji mogu to platiti treba se cijeli grad i cijelo podrucje pozicionirati u viši cijenovni tržišni segment.

taj proces je u tijeku, i baš u svom postu i napominjem kako je to izimno dugoročni projekt, i kao takav naravno da ne može preko noći dati i svoje "prve rezultate" a da ne govorimo dalje.

Na svima onima koji rade u turizmu je sada da daju sve od sebe u trajnom procesu čim višeg i dobro promišljenom povećanja kvalitete svih svojih usluga i time doprinesu naporima lokalne uprave kao i naporima "krupnog kapitala" (Adris grupa) da svi skupa, zajedničkim snagama, zajednički cilj i ostvare.

Istra kao regija već danas nudi najvišu kvalitetu usluge u turizmu u RH, pogotovo obzirom na cijenu, a sada je na redu sa daljnjim napretkom regije uz dostizanje i nekih sasvim novih razina, da i pojedinačni gradovi na svojoj razini (usporedbom grad-grad) dostignu uz kvalitetu usluge koju nude i najvišu razinu prepoznatljivosti branda/grada, recimo nešto otprilike kao Dubrovnik što recimo da ima danas, u razini Dubrovnika (ili iznad!) vidim među gradovima Istre prije svega budući Rovinj – grad sačuvane kulturne i prirodne baštine, najrazvijenijeg gospodarstva (primjerene diverzifikacije: turizam, prerađivačka industrija…) i time najviše kvalitete života, uz istovremeno kao glavnu prepoznatljivost "najvišu zamislivu" razinu turističke usluge kao industrije jedne od stupova gospodarstva regije.



Da bi dolazili gosti koji mogu to platiti treba se cijeli grad i cijelo podrucje pozicionirati u viši cijenovni tržišni segment.

taj proces je u tijeku, i baš u svom postu i napominjem kako je to izimno dugoročni projekt, i kao takav naravno da ne može preko noći dati i svoje "prve rezultate" a da ne govorimo dalje.

Na svima onima koji rade u turizmu je sada da daju sve od sebe u trajnom procesu čim višeg i dobro promišljenom povećanja kvalitete svih svojih usluga i time doprinesu naporima lokalne uprave kao i naporima "krupnog kapitala" (Adris grupa) da svi skupa, zajedničkim snagama, zajednički cilj i ostvare.

Istra kao regija već danas nudi najvišu kvalitetu usluge u turizmu u RH, pogotovo obzirom na cijenu, a sada je na redu sa daljnjim napretkom regije uz dostizanje i nekih sasvim novih razina, da i pojedinačni gradovi na svojoj razini (usporedbom grad-grad) dostignu uz kvalitetu usluge koju nude i najvišu razinu prepoznatljivosti branda/grada, recimo nešto otprilike kao Dubrovnik što recimo da ima danas, u razini Dubrovnika (ili iznad!) vidim među gradovima Istre prije svega budući Rovinj – grad sačuvane kulturne i prirodne baštine, najrazvijenijeg gospodarstva (primjerene diverzifikacije: turizam, prerađivačka industrija…) i time najviše kvalitete života, uz istovremeno kao glavnu prepoznatljivost "najvišu zamislivu" razinu turističke usluge kao industrije jedne od stupova gospodarstva regije.
[/quote]
Dug i težak put je transformacija iz masovnog radničkog i sindikalnog turizma u elitni turizam.

New Report

Close