(nastavak)
MCM:
U kolikoj mjeri Monte Mulini prati suvremene ekološke trendove u zaštiti okoliša?
Jeremy Heye:
Poznato je da su hoteli zahtjevni s obzirom na ekološki prihvatljiv dizajn. No, mi smo se pobrinuli za iskorištavanje lokalnoga materijala gdje god je to bilo moguće, s proizvodima izričito hrvatskoga ili talijanskoga podrijetla. Sama građevina je dizajnirana na način da iskoristi prednosti prirodne svjetlosti, iako smo proveli i studiju o pozicijama hlada i sjene tijekom različitih godišnjih doba, osiguravši na taj način istodobno hlad na glavnoj staklenoj fasadi, ali ne i gubitak solarne koristi.
MCM:
Kako je došlo do vaše suradnje s Maistrom?
Nicole Hammond:
Radili smo u regiji i brzo doznali za besprijekornu reputaciju kompanije koja vrijedi i za hotele i za njihov način poslovanja. Dakle, bili smo jako zainteresirani za suradnju s Maistrom.
MCM:
S obzirom na činjenicu da ste izgradili hotele diljem svijeta i imate iznimno veliko iskustvo iza sebe, koliki je zapravo bio izazov izgraditi turistički objekt u Hrvatskoj?
Jeremy Heyes:
Naravno, tu je bilo mnogo izazova, primjerice u razumijevanju lokalne planske gradnje te zemljišnih pravila i procedura. No, svi procesi oko izgradnje su tekli bez teškoća jer je pismeni sažetak, koji je pripremila kompanija Maistra, bio jedan od najiscrpnijih koji je ikada došao u naše ruke. Uz to s našega stajališta izvrstan arhitektonski studio iz Zagreba – ATP, koji je bio odgovoran za projekt od samih početaka, umnogome je potpomogao nesmetanom i lakšem odvijanju cjelokupnoga procesa.
Nadam se da ti tamo ne odlucujes jer ode Maistra u Q…. Kako to da tu poslovnu formulu nisu otkrili u Umagu, Porecu i Puli ili nedaj boze u negdje u Dalmaciji (npr. Hvar)…. u svijetski poznatom Dubrovniku mi je OK da ocekujes 12 mjeseci popunjenost, ali u Istri …. to moze brijati samo Jakovcic nakon litre terana
Kad vec pises takve stvari kakve pises … za pocetak nemas adekvatne kongresne kapacitete (dvorane) za velicinu hotela ….inace tu spiku o kongresnom turizmu i sportskim pripremama prigodno sve uprave iznose vec 30 godina, ali istina je da sezona u najboljem slucaju pocinje 15.4. i traje max do 15.10.
Ako se ti moras opravdavati svome sefu to je druga prica … on misli da je isto napuniti hotel kao prodati steku cigareta … no biti ce bolno za sve kad skuzi da je ulupao (pardon posudio Maistri da mu vrati) svoje miljuncice,a da mu je netko obecao popunjenost 12 mjeseci
Ako ti nesto nije jasno odi pitaj nekog kolegu koji je zavrsio turizam ili hoteljerstvo da ti pojasni neke osnovne stvari
Markovicu, mala je ovo zemlja koliki si ti izdajnik [lol]
Maistra jako radi na vansezonskoj ponudi, vidjet ćemo.
Treba još puno, puno betona, i filipinaca, rumunja i drugih naroda i narodnosti koji hoće raditi.
Markovicu, mala je ovo zemlja koliki si ti izdajnik [lol]
Maistra jako radi na vansezonskoj ponudi, vidjet ćemo.
Da ali ta vansezonska ponuda sluzi da napunis hotele u 4.,5.,6.,9. i 10. mjesecu …. na zalost svih 11., 12., 1.,2.,3. nece nikad biti zanimljivi … odi zimi na nasu obalu i vidi sto se nudi …. uostalom ako ne vjerujes sebi pogledaj istrazivanja koja govore zbog cega nam dolaze gosti …. pa nije Istra francuska rivjera !!!
Uostalom ako su vec odlucili trositi novce neka daj javnu ponudu za preuzimanje i za 350 kn/dionica odoh ja [lol]
Uostalom cime god se vi bavili nemojte se uzrujavati zbog nekoliko desetaka tisuca kuna u dionicama za vas ce se vec pobrinuti tata Toda [wink]
Mozda ce dat sobe besplatno dionicarima umjesto dividende [lol]
moze u 7. mjesecu apartman na 14 dana!!!
Kako to da tu poslovnu formulu nisu otkrili u Umagu, Porecu i Puli ili nedaj boze u negdje u Dalmaciji (npr. Hvar)…. u svijetski poznatom Dubrovniku mi je OK da ocekujes 12 mjeseci popunjenost, ali u Istri …. to moze brijati samo Jakovcic nakon litre terana
Dubrovnik je samo jedan, imaš pravo. Zagreb je samo jedan također. Ali je i Rovinj samo jedan.
Ne mogu “se sjetiti” neki drugi gradovi postići ono što će postići Rovinj, jer ti drugi možda nemaju, između ostaloga, i dovoljno svježeg kapitala koji će realizirati te projekte. Brand ne pada s neba, njega treba izgraditi, novac je taj koji tu može pomoći ili onima siromašnijima onemogućiti konkuriranje u tome segmentu.
postoje određeni kapaciteti, grade se novi, više različitih dvorana različitih veličina i namjena, od kojih će Lone imati jednu od najvećih kongresnih dvorana na Jadranu (650 mjesta).
kupio ja sitno danas, nisam imao ništa pametnije
[smiley]
Ne mogu “se sjetiti” neki drugi gradovi postići ono što će postići Rovinj, jer ti drugi možda nemaju, između ostaloga, i dovoljno svježeg kapitala koji će realizirati te projekte. Brand ne pada s neba, njega treba izgraditi, novac je taj koji tu može pomoći ili onima siromašnijima onemogućiti konkuriranje u tome segmentu.
Onda daj kad vec imas veze urgiraj malo da krenu kupovati trezorske s onim svjezim kapitalom i da vec jednom dode na 350 i da ja odoh van [lol]
gazda:
”
kada se uzmu u obzir najavljena velika ulaganja od strane adria resortsa-ciljana vrijednost dionice MAISTRA seže čak do cca 350kn-ali kroz neko razdoblje od 2-3god.
”
vizračuna gledajući u budućnost?
Ovo je quote od prije 2 godine …. kad ce to???
[pray]