Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
MAIS | 45,87 | 29.586 | 645 | 45,80 | 46,60 | 4,48% |
-maistrica? kupiti ili prodati prije gfi? -vaša mišljenja pozdrav
Jel se to Ivana7 vratila?[bye]
-maistrica? kupiti ili prodati prije gfi?
-vaša mišljenja
pozdrav
Maistra po ovim cjenama je ok za kupnju, ali nemoj se nadati ove godine nekim velikim rastom
Nekadašnja tvornica postaje luksuzni resort
Uz gradnju tri hotela – Monte Mulini, Lone i Amarin – Adris priprema preobrazbu nekadašnjeg tvorničkog kompleksa u luksuzni resort te u suradnji s poznatim arhitektima oplemenjuje brojne svoje nekretnine u Rovinju
Gradilište novog hotela Monte Mulini
ROVINJ –
I nakon izgradnje novih tvornica u Kanfanaru Adris grupa je nastavila investirati po milijardu kuna godišnje. Ove godine uložit će 1,12 milijardi kuna: najviše, 670 milijuna, u turizam, a ostalo u modernizaciju tvornica i ulaganja u poslovne i stambene zgrade. U tijeku je izgradnja prvog istarskog hotela s pet zvjezdica Monte Mulini, u što Adrisova hotelijerska kuća Maistra ulaže 200 milijuna kuna. Novi hotel, koji se gradi na mjestu staroga, imat će 120 soba i brojne sadržaje koji će mu omogućiti cjelogodišnji rad. U njegovoj blizini, na području Monte Mulini, koje će biti luksuzni hotelski resort, na jesen bi trebala početi gradnja drugog hotela s pet zvjezdica – Lone. Ovaj objekt, koji ime dobiva po uvali ispod brda, imat će 260 soba i stajat će 290 milijuna kuna, od čega će 105 milijuna biti uloženo ove godine.
Maistra se priprema i za gradnju još jednog hotela s četiri zvjezdice. Na jesen će naime na prostoru nekadašnjeg restorana, na vrhu brda Monsena u turističkom naselju Amarin, s kojeg je najljepši pogled na Rovinj, početi izgradnja hotela sa 150 soba i 116 apartmana. U tu investiciju uložit će se 124 milijuna kuna.
Na jesen i novi hotel u Amarinu
Za područje turističkih naselja Amarin i susjednog Valdalisa, koji je u vlasništvu druge Adrisove hotelijerske tvrtke Rovinjturist, izrađuje se i novi urbanistički plan, temeljem kojeg će se ta dva naselja objediniti u novi turistički resort. Do projekta izgradnje novog hotela na brdu Monsena doći će se javnim natječajem, a u ocjenjivačkoj komisiji bit će i predstavnici Grada Rovinja.
Do iduće turističke sezone zaokružit će se i investicije u Vrsaru. Tako će se nakon rekonstrukcije smještajnih objekata u turističkom naselju Belvedere preurediti bazen i kuhinja. Dovršit će se i investicije u turističkom naselju Petalon, koje je kao i Belvedere dobilo četiri zvjezdice.
Sljedeće jeseni će se rekonstruirati nekad popularni restoran na obali u rovinjskoj uvali Škaraba. Kao jedini preostali ugostiteljski objekt nekadašnjeg turističkog naselja, koje je sada dio zelenog morskog pojasa, imat će 500 sjedećih mjesta, od čega će 80 biti u zatvorenom dijelu.
Novi resort na mjestu starih tvornica
Istovremeno se izrađuju idejni projekti za pretvaranje starog tvorničkog kompleksa na Obali Vladimira Nazora, zaštićenog kao graditeljska baština, u luksuzni hotelski resort. Zasad se zna da će novi hotel imati 200 smještajnih jedinica najviše kategorije i da će u njegovom sastavu biti kongresna dvorana, wellness, trgovinsko-ugostiteljski i kulturno-zabavni sadržaji, a uz galeriju na Trgu na lokvi, s kojeg će iseliti autobusni kolodvor, namjerava se graditi muzej moderne umjetnosti Istre.
Na jesen bi trebala početi i izgradnja novog autobusnog kolodvora u Valdibori, za što se također izrađuje detaljni urbanistički plan. Uz kolodvor će se na nekoliko etaža podići javna garaža, trgovački i ugostiteljski sadržaji. Novost je da će se već na jesen na mjestu nekadašnje tvornice narančade u Valdibori graditi nova reprezentativna poslovno-stambena zgrada.
Adrisov poslovni centar u Zagrebu
Uskoro starta i izgradnja Adrisovog poslovnog centra u Zagrebu, na mjestu bivše tvornice duhana. Staru tvorničku zgradu, zaštićenu kao spomenik graditeljstva, Adris je prodao Ministarstvu kulture i u njoj će se smjestiti Hrvatski povijesni muzej. Na ostalom prostoru niknut će poslovni centar u koji će se smjestiti marketing i prodaja TDR-a, Inin prodajni centar, banke, ljekarna, restoran i fitness centar, odnosno sadržaji potrebni poslovnom svijetu. Ova investicija je vrijedna 180 milijuna kuna, od čega će se 156 milijuna uložiti ove godine.
Dovršit će se i izgradnja pet stambenih zgrada u rovinjskom naselju Sv. Vid sa 110 stanova visoke kvalitete, u što Abilia, Adrisova tvrtka za upravljanje imovinom, ulaže 117 milijuna kuna. Veći dio ovih stanova je već prodan, uglavnom stanovnicima Rovinja. Priprema se gradnja još jedne poslovno-stambene zgrade na Lamanovi.
I nekretnine za atraktivnu destinaciju
– U izgradnju poslovnih i stambenih zgrada upustili smo se ne bismo li oplemenili svoje nekretnine i pridonijeli transformaciji Rovinja u odredište s četiri i pet zvjezdica. Osnovni cilj nam je premještanje industrije iz središta grada i stvaranje novih prostora, ne samo s komercijalnim, već i estetskim gradskim sadržajima, trgovima i parkovima. Stambene zgrade u naselju Sv. Vid projektirali su vrhunski hrvatski arhitekti iz Studija 3LHD Marijan Hržić, Nenad Fabijanić, Luka Kincl i Nikša Ninić, a poslovnu zgradu u Valdibori nagrađivani rovinjski arhitekt Aleksandar Paris, kaže direktor investicija Adris grupe i Abilije Damir Vanđelić.
Adris grupa upravlja s pet milijuna kvadrata zemljišta i 660 kvadrata poslovnih prostora, koje treba razvijati i oplemenjivati. To je i glavni razlog što je preseljenje tvornica u Kanfanar bilo tek početak velikog investicijskog ciklusa kojim će se, uz redizajniranje hotelske ponude, i na njihovom mjestu stvarati novi sadržaji kojima Rovinj treba postati poznato mediteransko turističko odredište. Trenutno na brojnim gradilištima Adris grupe radi oko dvije tisuće građevinara.
Uz ove investicije Adris grupa ove godine ulaže i 105 milijuna kuna u tri proizvodne jedinice duhanske divizije. Tako će se TDR-u i Hrvatskim duhanima nabaviti novi strojevi i oprema, dok će se u Istragrafici ugraditi nova linija za tiskanje, s pratećom opremom.
-Glas Istre
Goste privlače wellness sadržaji
Maistra ove godine bilježi značajan porast interesa i popunjenosti svojih turističkih kapaciteta u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Lani su za Dan žena bili otvoreni hoteli Adriatic i Park, dok su ove godine u Rovinju otvoreni hoteli Eden, Istra, Adriatic i Park, a za goste koji su za svoje odredište izabrali Vrsar otvoren je hotel Pineta. Ti će hoteli tijekom vikenda od 6. do 8. ožujka ostvariti čak 280 posto više noćenja u odnosu na lani
Svoja će vrata otvoriti i rovinjski hotel Eden
Budući da ove godine Dan žena pada za vikend, mnoge će si žene tim povodom priuštiti dvodnevnu relaksaciju i dobar provod. U Opatiji su rasprodani svi hoteli, i to prvenstveno za grupe žena s područja zemalja bivše Jugoslavije, a u Istri tek dio njih. Možda je to znak da ovaj praznik ponovno postaje popularan, međutim vjerojatnije je da ovakvu popunjenost možemo zahvaliti vikend-programima.
Rovinjska Maistra za 8. mart ima posebnu ponudu. Vanja Mohorović, zadužena za odnose s javnošću, obavijestila nas je da je Maistra, prateći trendove i osluškujući želje svojih gostiju, za ovogodišnji Dan žena pripremila ponudu koja se zasniva na opuštajućem vikendu na Wellness otoku u hotelu Istra te na gastronomskim doživljajima u hotelu Adriatic.
– Maistra ove godine bilježi značajan porast interesa i popunjenosti svojih turističkih kapaciteta u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Naime, lani za Dan žena bili su otvoreni hoteli Adriatic i Park, dok su ove godine u Rovinju otvoreni hoteli Eden, Istra, Adriatic i Park, a za goste koji su za svoje odredište izabrali Vrsar otvoren je hotel Pineta. Ti će hoteli tijekom vikenda od 6. do 8. ožujka ostvariti čak 280 posto više noćenja u odnosu na isti period lani. U ovom predsezonskom razdoblju najčešći gosti su domaći, zatim Austrijanci i Nijemci, a tako je bilo i prošle godine u vrijeme praznika Dana žena, piše u priopćenju iz ove turističke tvrtke.
Smatraju da ulaganjem u smještajne kapacitete te pridavanjem pozornosti raznovrsnosti sadržaja Maistra i Rovinj postaju sve poželjnija turistička destinacija, a time tumače i ovaj izniman predsezonski porast dolazaka gostiju. Što se raznovrsnosti sadržaja tiče, upravo 6. ožujka otvara se Wellness otok, tj. mediteranski wellness centar hotela Istra na otoku Sv. Andrija. S druge strane, gosti željni nešto drukčije gastronomske ponude moći će tog vikenda uživati u specijalitetima vrlo cijenjene švicarske kuhinje u hotelu Adriatic, koje će pripravljati Tomislav Gretić, jedan od najboljih hrvatskih kuhara. Ova kulinarska novost održava se u sklopu Vikenda svjetskih kuhinja.
U Umagu Istraturist tog vikenda ima otvorene hotele Sol Umag i Garden Istra, koji su otvoreni cijele zime, te Sol Auroru i Village Istra, koji svoja vrata otvaraju za praznik. Očekuju 2.100 dolazaka, odnosno 500 noćenja. Prvenstveno se radi o domaćim gostima i Slovencima, budući da oni više drže do tog praznika, dok Talijane očekuju u uobičajenom broju za to vrijeme. Gostiju je, kažu, malo više nego inače, a primamljiva im je ponuda wellnesa. Ujedno, za Dan žena pripremaju posebne zabave i programe
-Glas Istre.
Tko li je ovaj igrač ,taj je nad-naravno sposoban da uspije kupiti na ovoj razini i sruši već i onako prenisku Maistru za 10 %.Ili su tako loši rezultati ilil je Maistra nestala,možda više ne postiji.Ako ima tko kakav info bio bih puno zahvalan na njemu.[bye]
Prvi istarski hoteli s pet zvjezdica
U kolovozu otvorenje rovinjskih »Monte Mulini« i »Lone«; do kraja godine u Savudriji »Kempinski Adriatic« te u Umagu »Sol Koralj«
PULA – Ove godine Istarska županija dobit će konačno svoja prva četiri hotela s pet zvjezdica.
Maistra, u Rovinju na području Monte Mulini i stoljetne rovinjske park šume Zlatni rt gradi prestižni turistički resort u kome će biti smješten elitni boutique hotel »Monte Mulini« sa 120 soba i Hotel »Lone« s 200 soba, a trebali bi biti otvoreni za kolovoz ove godine. Također, Skiper hoteli u Savudriji najavljuju do kraja godine otvaranje Hotela Kempinski Adriatic sa 160 soba, što je ujedno i prvi dolazak ovog prestižnog hotelskog lanca u našu zemlju. U Umagu i Istraturist slijedi trendove i najavljuje otvaranje luksuznih 150 soba Hotela »Sol Koralj«
To je posve novi korak u podizanju kvalitete i repozicioniranju istarskog turizma. Inače u Istri je zasad 263.000 smještajnih jedinica, u kojima je prošle godine ostvareno 18 milijuna noćenja ili tri posto više nego godinu ranije, a to čini 31 posto ukupnog broja turističkih noćenja u zemlji.
U istarski turizam, prema Master planu razvoja istarskog turizma, od 2007. do 2009. godine uložit će se 1,4 milijarde eura. Istarska se županija na ovaj način želi dugoročno pozicionirati u krug poznatih destinacija Sredozemlja poput Toscane, Provanse ili Tirola, a uz još dodatne sadržaje, eno gastronomsku ponudu, gradnju golf igrališta i primjerice sportske dvorane i sportskog centra Žatika u Poreču, intencija je produljiti turističku sezonu.
Ne treba zaboraviti ni projekt Brijuni rivijera, koja prema projekcijama ima mogućnost apsorbirati i milijardu eura ulaganja u turizam vrhunske razne, s otočjem Brijuni, djevičanskim prirodnim biserom, kao središtem. No projekt još uvijek zapravo stoji, a Brijuni, koliko god elitni izgledali izdaleka, zapravo propadaju.
Uoči ovogodišnje turističke sezone turistički djelatnici Istre postavili su sebi za cilj kontinuitet rasta fizičkog obujma prometa od dva posto godišnje, a posebno je bitno stabilizirati djelatnost kampinga.
Prema Marketing planu Turističke zajednice Istarske županije, u koji su uključena zajednička sredstva javnog i privatnog sektora, za promociju Istre kao turističke destinacije ove će se godine utrošiti 27 milijuna kuna.
Objavljeno na ZG burzi: Adris kupio rovinjsku MARIMIRNU i zadarski CENMAR najveća ribogojilišta za uzgoj i preradu ribe.Sve će se plasirati preko MAISTRINIH hotela,svaka čast ,radi se radi sve u turističke svrhe.[thumbsup]
Sve će se plasirati preko MAISTRINIH hotela,svaka čast ,radi se radi sve u turističke svrhe.[thumbsup]
haha, toliko ribe (2000 tona) Maistrini gosti ipak neće moći pojesti još jedno duže vrijeme, premda će doći i to vrijeme jedne godine…. ali tada će se proizvoditi puno više od tih skorih 2000 tona, tako da, ovo je puno više od turističkih svrha, ovo je ulazak u najbrže rastuću granu “poljoprivredne” proizvodnje (akvakultura) odnosno baš u prehrambenu industriju razvijanjem višeg stupnja prerade ribe koji se planira, uz razvijanje “prepoznatljivog brenda”….
P.S. Razmislite samo o ovim činjenicama:
1. Potrošnja hrane globalno raste s rastom broja stanovništva
2. Potrošnja hrane raste s ekonomskim napretkom
3. Broj stanovnika svijeta i dalje raste, mnogoljudne zemlje (Kina, Indija) postaju sve bogatije
4. Razvojem svijesti o zdravoj prehrani udio ribe u prehrani (potrošnja ribe po glavi stanovnika) raste
te onda ovo:
5. Godišnji ulov ribe globalno je nepromijenjen godinama, prenapregnuti su prirodni resursi, mogućnost uništenja ribljeg fonda velikog broja vrsta ukoliko se ulov ne ograniči
6. Cijena lova ribe je sve skuplja (cijena goriva, cijena radne snage, više vremena i napora potrebno za istu količinu ribe obzirom na smanjenje fonda i veličine ribe zbog pretjeranog izlova)
zaključak: jedini izlaz za zadovoljavanje rastućih potreba za ribom i održavanje cijena ribe u granicama normale je: akvakultura! – to je posao koji uz kvalitetu uzgoja (cijeni se kvalitetna riba), prepoznatljiv brend (veća je ekonomska korist prodavati prerađenu ribu nego sirovu, pogotovo ako imaš dobar brend) i pristup tržištima (u RH je potrošnja ribe po stanovniku među najmanjima u Europi, u okolnim zemljama također, osim u Italiji, gdje također možemo prodavati Talijanima velikim riboljupcima koji jako cijene našu ribu i treba im i pored vlastite, a imamo i turizam – i jednu od najjačih turističkih poduzeća i unutar kompanije baš) je naprosto posao iz snova!!
Proizvoditi proizvod čija potražnja i globalno snažno raste (brže od bilo koje druge vrste hrane), potencijalno i cijena (ovisno o razini ponude iz ostalih ribogojilišta), a za koji imamo i lokalno jako nezasićeno i velikog potencijala tržište, uz već postojeće vanjske stalne kupce (Italija) je odlična stvar – pogotovo ako u taj posao uđeš na vrlo Buffett-ovski način (ne preplativši ga… a uvjeren sam da su u Adrisu upravo to uspjeli)
Više se turizma tiće ova vijest:
Datum objave: 18.3.2008.
Maistra angažirala Cornell u edukaciji svog menadžmenta
U suradnji s prestižnim američkim sveučilištem Cornell, odnosno s njegovim fakultetom specijaliziranim za edukaciju na području upravljanja hotelima, Maistra je organizirala intenzivni osmodnevni program edukacije vlastitog menadžmenta
Rovinj, 18. ožujka 2008. – Suradnja sa sveučilištem Cornell započeta je intenzivnim interaktivnim predavanjima na temu strateškog marketinga, definiranja cijena, te revenue managementa za hotele i restorane. Riječ je o osmodnevnom „tailor –made“ programu pripremljenom i prilagođenom upravo za Maistru, kojim se vlastitom menadžmentu želi približiti nove trendove u ključnim elementima hotelskog poslovanja, te time unaprijediti njihove liderske, strateške i opće poslovne vještine. Predavanja se održavaju od 15. – 22. ožujka u hotelu Eden, a programu će prisustvovati 35 menadžera korporativne razine te razine samih objekata. Predavanja na temu strateškog marketinga, definiranja strategija cijena i revenue managementa će držati prof. Stow Shoemaker, dok će o planiranju strategija unapređenja profita za restorane govoriti profesor Gregory Norkus.
Ova predavanja predstavljaju početak dugoročne suradnje Maistre sa sveučilištem Cornell, i još su jedan u nizu pokazatelja snažne usmjerenosti kompanije ka kontinuiranom obrazovanju i unapređenju vlastitih ljudskih resursa, prepoznajući ih kao ključni faktor poslovnog uspjeha.
SVEUČILIŠTE CORNELL
Cornell je jedno od najeminentnijih američkih i svjetskih sveučilišta, osnovano 1865. godine u New Yorku, SAD. Osnivači Ezra Cornell i Andrew Dickson Whit željeli su pružili mogućnost obrazovanja svim studentima neovisno o njihovoj rasi, boji kože ili vjeri i zbog toga se ono danas deklarira kao prvo „pravo“ Sveučilište.
Od sredine 20. stoljeća sveučilište je postajalo sve utjecajnije i počelo se širiti diljem svijeta, osnivajući brojne kampuse te otvarajući američke fakultetske programe u inozemstvu. Danas broji više od 240.000 učenika, 28 Rhodes Scholars i 40 nobelovaca. Rektor Cornella Jeffrey Lehman kaže da je Cornell sveučilište 21. stoljeća, sveučilište koje ne poznaje nacionalne granice – njegov je kampus cijeli svijet.
Nije mi jasno zašto je tako veliki pritisak na prodaji i to na tako niskim razinama.Lijepo bih molio ako netko zna kada će F1 i kakva su vaša razmišljanja da li bi trebao biti tako loš kada je cijena tako niska.Imam osječaj da neki igrači već raspolažu podatcima.Ako netko nešto zna puno zahvalan na infu.