kupit ovu dionicu znači i zaboravit da je uopće imaš jer dok se na njoj zaradi proći ce dosta vremena….
Kod Rovinja gori turski brod s 200 kamiona, velika vjerojatnost da će potonuti
Rovinj, 06.02.2008., 09:40 | Hina
Brod “UMD-ADRIATIC” koji plovi pod turskom zastavom, rano jutros zahvatio je požar 15 nautičkih milja zapadno od Rovinja, na granici hrvatskog teritorijalnog mora i Zaštićenog ribolovnog pojasa (ZERP-a).
Nacionalna središnjica za traganje i spašavanje (MRCC) sa sjedištem u Rijeci od 5,04 sati vodi akciju spašavanja teretnoga turskog broda “UMD-ADRIATIC” .
Državni centar 112 izvijestio je da su 22 člana posade i 9 putnika spašeni, a brod je u potpunosti u plamenu.
Na brodu ima 11 tona opasnog tereta – uljnih produkata i 200 kamiona, a u Centru drže kako postoji velika vjerojatnost da će brod potonuti i da će doći do ekološkoga onečišćenja..
Poziv u pomoć upućen je s broda Nacionalnoj središnjici za traganje i spašavanje na moru sa sjedištem u Rijeci rano jutros, u 4.04 sati putem obalne Radio postaje Split.
Na brodu “UMD-ADRIATIC”dužine 193 metra, po prvim informacijama nalazilo se devet putnika i 22 člana posade, a u Trst je prevozio 200 kamiona.
Požar je turski brod zahvatio u međunarodnim vodama, 16 nautičkih milja zapadno od Rovinja.
Iskorak Maistre na tržište SAD-a
Ovogodišnju predsezonu u Rovinju obilježit će dolazak gostiju iz Sjedinjenih Američkih Država koji će odsjesti u Maistrinim hotelima Eden i Park. Rovinjska je turistička tvrtka u suradnji s putničkim agencijama Kompas USA i Gate1 svojom turističkom ponudom zakoračila na sjevernoameričko tržište. Sedmodnevne ture za zahtjevnu klijentelu započinju 14. veljače i trajat će sve do kraja ožujka. Gosti će u Rovinju biti smješteni u Maistrinim hotelima Eden i Park. Osim iskoraka na tržište Sjedinjenih Američkih Država, važno je da su posjeti organizirani izvan glavne sezone, a ponovno će se organizirati i na jesen. Putovanje će trajati sedam dana, a središnje mjesto posjeta bit će Rovinj u kojem će gosti boraviti četiri dana.
-Poslovni.hr
http://www.poslovni.hr/70079.aspx
Avax to si ti htio valjda jeftino kupiti [cool]
Uz sve dobre vijesti i bez potonuca broda [thumbsup] te dobrog GI , te dosta dobre cijene za ulaz jos uvijek nema pretjeranog zanimanja za Mais[huh]
Kod Rovinja gori turski brod s 200 kamiona, velika vjerojatnost da će potonuti Rovinj, 06.02.2008., 09:40 | Hina Brod “UMD-ADRIATIC” koji plovi pod turskom zastavom, rano jutros zahvatio je požar 15 nautičkih milja zapadno od Rovinja, na granici hrvatskog teritorijalnog mora i Zaštićenog ribolovnog pojasa (ZERP-a). Nacionalna središnjica za traganje i spašavanje (MRCC) sa sjedištem u Rijeci od 5,04 sati vodi akciju spašavanja teretnoga turskog broda “UMD-ADRIATIC” . Državni centar 112 izvijestio je da su 22 člana posade i 9 putnika spašeni, a brod je u potpunosti u plamenu. Na brodu ima 11 tona opasnog tereta – uljnih produkata i 200 kamiona, a u Centru drže kako postoji velika vjerojatnost da će brod potonuti i da će doći do ekološkoga onečišćenja.. Poziv u pomoć upućen je s broda Nacionalnoj središnjici za traganje i spašavanje na moru sa sjedištem u Rijeci rano jutros, u 4.04 sati putem obalne Radio postaje Split. Na brodu “UMD-ADRIATIC”dužine 193 metra, po prvim informacijama nalazilo se devet putnika i 22 člana posade, a u Trst je prevozio 200 kamiona. Požar je turski brod zahvatio u međunarodnim vodama, 16 nautičkih milja zapadno od Rovinja.
Kakve ovo veze ima s Maistrom. Drukanje na dole? Ili reklama? Lezite u hotelu i gledate plamtecu buktinju na moru?[thumbsup]
evo nešto pouitivno, iako sumnjam da će utjecat na cijenu[undecid]
http://www.seebiz.eu/hr/seebiz-trend/arhitektura-i-dizajn/’britanski-mediji-odusevljeni-nastupom-maistre-u-londonu’,8675.html
Prezentacija Maistre u Londonu
Istarska hotelijerska kompanija Maistra, predstavila je u Londonu svoje nove luksuzne hotele Monte Mulini i Lone i ekskluzivne najavne brošure za njihovo otvorenje u kolovozu ove godine, odnosno u lipnju 2009. Promociju održanu u utorak popratili su najtiražniji britanski dnevnici, a kako su u izradi brošura koristili usluge svjetski poznatih ilustratora, privukli su i pozornost utjecajnijih publikacija specijaliziranih za dizajn i arhitekturu. Iz Maistre priopćuju kako su promocijom u Londonu krenuli u osvajanje europskog tržišta, te da je promocija njihova dva luksuzna hotela ekskluzivnim najavnim brošurama, u hrvatskim turističkim vodama vrijedan novitet. “Otvorenje dvaju novih hotela sa pet zvjedzica Monte Mulini i Lone, dio su ukupne investicije od 335 milijuna eura u sklopu strateškog plana redefiniranja postojećih i izgradnje novih hotelskih kapaciteta”, poručio je u Londonu novinarima, Kristian Šustar, direktor Maistre.
Čovjek ne može a da ne komentira tko sve drži dionice.Kada pogledate koliko novaca ADRIS-grupa ulaže u MAISTRU i ne samo u MAISTRU nego u cijeli ROVINJ nebi li podignuli turizam na najviši mogući nivo onda mi nije jasno tko ovo zlato prodaje na ovim razinama,bez obzira na ovu situaciju koja nije baš sjajna.[thumbsup]
Maistra: U Rovinju prvi hotel s pet zvjezdica
Adris u turizam ove godine ulaže 669 milijuna kuna, a planove koči neriješeni status turističkog zemljišta
U skladu s vizijom Rovinja kao ‘grada s pet zvjezdica’ visokom su turizmu namijenjeni i bivši pogoni Tvornice duhana u središtu grada
U skladu s vizijom Rovinja kao ‘grada s pet zvjezdica’ visokom su turizmu namijenjeni i bivši pogoni Tvornice duhana u središtu grada
Adris grupa ušla je u još jednu investicijski jaku godinu u kojoj planira uložiti 1,12 milijardi kuna. Pola toga iznosa ide u turizam putem kompanije Maistra. Kako voli istaknuti direktor Adrisovih investicija i direktor kompanije za nekretnine Abilia Damir Vanđelić, ulaže se u podizanje kvalitete cijelog grada Rovinja na razinu pet zvjezdica. U posljednjih nekoliko godina, otkako je provedena reorganizacija u okviru Adris grupe, rovinjski turizam zajedno s vrsarskim podiže se na četiri zvjezdice, a ove godine za sezonu dobit će i prvi hotel s pet zvjezdica (Montemulini) i počet će gradnja drugog hotela, hotela Lone. Maistra i Rovinjturist ove će godine uložiti 668,7 milijuna kuna. Hotel Montemulini sa 120 soba, koji se gradi na mjestu srušenog starog hotela, stajat će oko 200 milijuna kuna. Hotel Lone u turistički poznatoj istoimenoj uvali imat će 260 soba i stajat će 290 milijuna kuna, od čega u ovoj godini 105 milijuna. Isto tako započeli su radovi na trećem turističkom lokalitetu “Amarin” (bivša Monsena), gdje se u novi hotel sa 160 smještajnih jedinica na razini četiri zvjezdice i apartmane sa 116 smještajnih jedinica ulaže 124 milijuna kuna. Zbog čekanja na detaljni urbanistički gradnja će početi tek u jesen. Osim tih velikih investicija dosta će se i prije ovogodišnje sezone uložiti u šminkanje postojećih objekata. “Na našim gradilištima su dvije tisuće radnika, a u turističke investicije išli bismo i znatno brže da naše ambiciozne planove ne koči neriješeni status turističkog zemljišta”, ističe direktor Damir Vanđelić.
Podsjeća na više od godinu dana star problem razrješenja imovinsko-pravnih odnosa s HFP-om u vezi s jednom česticom u uvali Lone zbog čega se prolongira gradnja hotela s pet zvjezdica. Prvotno se razmišljalo i o velikim zahvatima na hotelu Park, međutim, kako je riječ o jednom od najvrednijih lokaliteta na Rovinjskoj rivijeri, odlučeno je da se taj veliki zalogaj ostavi za novi master plan do 2011. godine. Slično je i s gradskim hotelom Adriatic, koji će se zasad malo dotjerati, a poslije će se odlučiti o njegovoj sudbini. Poznato je da je Adris prošle godine upustio i u stanogradnju kako bi svoje nemale nekretnine oplemenio, ali i dao obol podizanju kvalitete življenja u budućem “gradu s pet zvjezdica”. Sad se privodi kraju gradnja naselja sa 104 luksuzna stana koji su velikim dijelom već i prodani, a u pripremi su još dva projekta: poslovno-stambena zgrada Paljaga na ulazu u starogradsku jezgru na tisuću četvornih metara te u rovinjskoj poslovnoj zoni tzv. Lamanova poslovno-stambena zgrada. Užurbano se priprema i projektna dokumentacija za gradnju novog autobusnog kolodvora jer sadašnji stari u centru grada usko je grlo pa gotovo i ruglo na prostoru predviđenom za gradski trg s brojnim kulturno-zabavnim ugostiteljskim i trgovinskim sadržajima, u koji će se uklopiti i zgrade bivših Adrisovih tvornica namijenjenih visokom turizmu. Ta će se investicija početi realizirati potkraj ove godine.
Britanski mediji o nastupu Maistre u Londonu
Maistra u londonskom restoranu Gordon Ramsay at Claridge’s predstavila hotele Monte Mulini i Lone
Maistra je u utorak u Londonu u mondenom restoranu Gordon Ramsay at Claridge’s predstavila svoje nove luksuzne hotele Monte Mulini i Lone kao i ekskluzivne najavne brošure za njihovo otvorenje na ljeto ove godine, odnosno proljeće 2009., izvijestili su iz rovinjske turističke tvrtke. Menadžment Maistre – Kristian Šustar, direktor, te voditelji marketinga i prodaje Ninoslav Vidović i voditelji marketinga Ivica Vrkić – brošure su predstavili zajedno sa svjetski poznatim ilustratorima Jasonom Brooksom i Carmen Garcia Huertom zaslužnima za ilustracije u brošurama. Događanju su prisustvovali i predstavnici londonskog arhitektonskog studija WATG (Wimberly Allison Tong & Goo) koji su osmislili dizajn i izgled hotela Monte Mulini, a promociju su, između ostalih, medijski popratili The Sunday Times Style, Design Week, Wallpaper, Travel Trade Gazette, Hotel Management International, ABTA, Marie Claire, Harpers Bazaar, The Times, The Telegraph, The Guardian, Daily Mirror, itd. Iz Rovinja pojašnjavaju da kada u Londonu, kozmopolitskoj metropoli najvišeg reda, uspijete svojom pričom zaintrigirati medije znači da je vaš projekt zaista izniman. A da je upravo to uspjela Maistra, jedna od vodećih hrvatskih hotelijerskih kompanija. Promocija dvaju luksuznih hotela Monte Mulini i Lone putem ekskluzivnih najavnih brošura, u Hrvatskim turističkim vodama svakako predstavlja hvalevrijedan novitet što dodatno potvrđuje i interes pokazan od strane britanskih medija. Organiziravši medijsko predstavljanje u Londonu, Maistra je krenula u osvajanje Europskog tržišta, a prvi rezultati odaziva međunarodnih medija opravdavaju uloženi trud. Unatoč izuzetnoj konkurenciji po pitanju medijskih događanja u britanskoj prijestolnici promociju su popratili i najtiražniji britanski dnevnici kao što su The Times, The Telegraph, The Guardian i Daily Mirror čime je Maistra, a samim time i Hrvatska, dobila značajan medijski prostor, što dodatno potvrđuje suvremenost i originalnost ovog projekta.
http://www.poslovni.hr/70745.aspx
[thumbsup]