Ma to nema veze, držite ovo 3 godine, zaboravite na nju neko vrijeme. Osim toga imamo neprobojan support na kupnji na 300 [proud]
A taj je brzo nestao…?
SKUPŠTINA GRADSKE TURISTIČKE ZAJEDNICE
Iduće godine Rovinj dostiže rezultate iz 1988.
Podizanju kvalitete ponude u gradu koji se reklamira pod sloganom »Romantični Mediteran« uvelike će doprinijeti izgradnja novog hotela »Monte Mulini«, prvog objekta koji bi trebao dobiti pet zvjezdica
Rovinj – romantični Mediteran
ROVINJ –
Prva radna sjednica Turističke zajednice Rovinja u novom sazivu jučer je bila posvećena programu rada i financijskom planu za 2008. godinu. Iako su kapaciteti smanjeni za oko 800 postelja zbog rušenja hotela »Montauro« i »Monte Mulini«, u prvih devet mjeseci ostvareno je 2,52 milijuna noćenja, četiri posto više nego lani, dok bi se do kraja prosinca, po riječima direktorice TZ-a Odete Sapač, trebalo realizirati 2,55 milijuna, pet posto više nego lani. U strukturi gostiju najbrojniji su Nijemci, slijede ih Talijani, Austrijanci i Nizozemci, dok je za deset posto smanjen broj turista iz Rusije i Mađarske. Negativni trend zabilježen je i kod domaćih turista, koji su u prvih devet mjeseci ostvarili nešto više od 75 tisuća noćenja, 38 posto manje nego lani.
Govoreći o predstojećoj godini, direktorica Sapač rekla je da bi Rovinj trebao ostvariti porast broja noćenja za tri posto. Time bi se dosegnule brojke iz 1988. godine, iako su kapaciteti smanjeni za 15 posto. Podizanju kvalitete ponude u gradu koji se reklamira pod sloganom »Romantični Mediteran« uvelike će doprinijeti izgradnja novog hotela »Monte Mulini«, prvog objekta koji bi trebao dobiti pet zvjezdica, a čije se otvorenje planira početkom srpnja. Uz hotel »Lone«, koji će imati jednu zvjezdicu manje i čija će izgradnja početi u jesen iduće godine, smještajni kapaciteti Maistre bit će povećani za 675 kreveta. Istovremeno će Valalta do početka sljedeće sezone u investicijsko održavanje uložiti pet milijuna kuna dok će Rovinjturist investicije usmjeriti prema obogaćivanju sadržaja animacije, dječjih igrališta, kuhinjskog restorana, boćalištu, klimatizaciji prostora…
– Najviše sredstava, blizu 3,35 milijuna kuna, izdvojit će se za unapređenje proizvoda i poboljšanje uvjeta boravka gostiju. Oko 3 milijuna kuna utrošit će se na organizaciju kulturnih i sportskih događanja i manifestacija. U tom je segmentu TZ uvrstio i nove događaje, poput mediteranskog etno-festivala »7 sunca 7 mjeseca«, festival argentinskog tanga, Međunarodni judo camp, Maistra & Livingstone photo days, Apnea Academy i biciklističku utrku Maistrana, dok se Supercontatto-Radio Company i Acqua show neće ponoviti. Drugi po važnosti financijski segment, »težak« oko 1,9 milijuna kuna, odlazi na komunikacijske taktike (tiskanje promotivnih materijala, izrada brošura i sl.), dok će za prodaju, promociju i distribuciju biti osigurano više od 573 tisuće kuna. Na marketinšku infrastrukturu otpast će sljedećih 58,8 tisuća, na edukaciju 20 tisuća te naposljetku 15 tisuća za interni marketing, čime će za potrebe funkcionalnog marketinga ukupno u sljedećoj godini biti izdvojeno nešto manje od šest milijuna kuna, rekla je Odete Sapač.
-Glas Istre
Mislim da se ne bi trebali previse opterecivati padom ili rastom od 10 % posto tokom jednog radnog dana. Maistra je definitivno kompanija koja ima svjetlu buducnost, koja pametno ulaze svoj novac i sto je najbitnije vode je ljudi koji znaju svoj posao.
Nova vizija Rovinja – Katalog za istarske hotele s potpisom ilustratora Disneya
Zamislite da jedna hrvatska hotelska kuća za izradu promotivnoga materijala za svoje nove hotele angažira jednog Engleza, koji je potkraj 90-ih postao vodeći ilustrator novoga informatičkog dizajna baziranog na wallpaperima, fashion ilustracijama i omotima za dance glazbu.
Zatim jednu Amerikanku, kaligrafkinju, za čijim su se uslugama, primjerice, trgale tvrtke poput Apple Computers, Disney Studios i Adobe i koja je usput još nešto radila za Tima Burtona i Norah Jones te, konačno, jednu Španjolku čije ilustracije redovito objavljuju magazini poput Elle ili španjolskog Voguea.
Zvuči kao zanimljiva ideja, morate priznati. I ne bi je možda bilo loše nekome predložiti. Kvaka je jedino u tome što se toga već netko sjetio… I to za hotele koji još uopće nisu niti sagrađeni! Naš najveći hotelijer, rovinjsko-vrsarska Maistra, turistička ruka Adris grupe, nedavno je predstavila svoja dva luksuzna najavna prospekta za nove hotele Monte Mulini i Lone s pet zvjezdica koji se otvaraju u srpnju 2008., odnosno u lipnju 2009. godine, zakoračivši time u potpuno nove vode, barem kada je riječ o sferi tiskane turističke promocije.
doista, riječ je o nečemu za naše pojmove nesvakidašnjem, ne samo u vizualnome, nego i u konceptualnome smislu. Svako se izdanje sastoji od deset ilustracija na luksuznom tvrdom papiru koje dočaravaju ugođaj budućih hotela, a popraćene su tekstovima u obliku svojevrsnih “putnih dnevnika” virtualnih gostiju kroz koje se, zapravo, prenose detalji o uslugama koje će novi hoteli nuditi.
Projekt je osmislila pulska dizajnerska agencija 18+, iza koje se kriju dvojica mladih dizajnera – Goran Velić i Damir Petković, ali je ekipa koju su okupili najviše svjetske razine. Ilustracije prospekta hotela Lone djelo su Jasona Brooksa, čovjeka koji se proslavio 90-ih, a njegovi su klijenti danas tvrtke poput Audija, British Airwaysa, Coca-Cole, Nikea, Mercedesa, Mont Blanca ili Finlandia Vodke. Njegove ilustracije redovito objavljuju prestižni časopisi Conde Naste Traveller, Cosmopolitan, Elle, Max, Vogue ili novine The Sunday Times i The Guardian.
Njegov visoko stilizirani i jedinstveni, kasnije često kopirani, način prikazivanja lijepih ljudi dok obavljaju svoj posao, širokih bademastih očiju, punih usana i raskošne kose, sigurno pamtite svih ovih godina, iako ga vjerojatno ne vežete uz Brooksovo ime.
No, kako bi Goran Velić rekao, Brooks je postao institucija. Amerikanka Jill Bell, koja je u Maistrinim prospektima bila zadužena za ispisivanje “putnih dnevnika”, priča je za sebe. Izmišljanje novih oblika slova u svakom je slučaju neobično zanimanje, a kaligrafija je općenito nešto što široj publici ne zvuči kao osobito poznat pojam.
Ali uz već ranije spomenute kompanije, njezine usluge koriste i velike diskografske kuće, primjerice, Capitol Records i Blue Note, filmski studiji Universal, Sony Studios i Paramount, automobilske kompanije Toyota i Hyundai, ali i sam veliki Microsoft.
I konačno, ilustratorica Carmen Garcia Huerta najmlađa je od tih triju zvijezda, rođena je 1975. godine i njezine ilustracije objavljuju, osim španjolskih modnih magazina, i dnevne novine El Pais, ali i njemački Glamour, a njezine ilustracije koriste se za kampanje najvećega španjolskog modnog branda Custo Barcelona i draguljara Carrera&Carrera. Maistra je izdala četiri tisuće tih prospekata, od toga dvije i pol tisuće na engleskom jeziku, a tisuću i pol na hrvatskom. Cijena? Prava sitnica.
Uzmimo u obzir da ukupna investicija u ta dva hotela o kojima govorimo iznosi 62 milijuna eura pa nijedna brojka utrošena u taj vid promocije neće biti pretjerana. To više što je riječ o “pre opening brošurama” namijenjenim prije svega poslovnim partnerima na koje se želi ostaviti poseban dojam.
Naša je osnovna želja bila da vrhunske hotele promoviramo na vrhunski način. No imali smo problem što, dakako, bez hotela nismo mogli imati ni fotografije, a nismo željeli koristiti kompjutorske simulacije.
Zato smo se na prijedlog naše dizajnerske kuće odlučili na ovaj oblik. Međutim, za to su nam bili potrebni vrhunski majstori, vrhunski svjetski ilustratori. Odlučili smo se za pristup koji je novost za hrvatske pojmove, iako je u svijetu takav pristup već poznat kod luksuznih hotelskih lanaca i hotela poput Ritz Carltona koji svoje nove objekte najavljuju na sličan način – objasnio je predsjednik Uprave Maistre Kristian Šustar.
Zatim je najprije interna komisija između stotinjak ilustratora odabrala nekolicinu kojima je zadan zadatak da izrade testne ilustracije i tek je nakon toga odabrano dvoje spomenutih, kojima se kasnije pridružila Jill Bell. Ilustratori su, potom, spojeni s arhitektima koji su projektirali same objekte pa se time dobila praktična stvar – na ilustracijama, koje su izuzetno atraktivne, u isto vrijeme postoje realni volumeni i realne dimenzije objekata.
Na pitanje zbog čega takav projekt nije odradio netko od hrvatskih ilustratora, Goran Velić odgovara da kod nas jednostavno nema agencije koja bi mogla ponuditi dovoljan broj ilustratora među kojima bi mogli izvršiti odabir i garantirati rokove i cijenu. – Naši su ilustratori ili karikaturisti ili pak crtaju za Marvel ili neke druge strane strip kuće i magazine. Dakle, to s našima nismo mogli napraviti bez velikog rizika. A u to se nismo željeli upuštati. Iako bi nam bilo draže da je veliki novac koji je Maistra u to uložila, ostao u Hrvatskoj. Ali morali smo to odraditi u Londonu i Parizu – objasnio je.
Hoće li takav pristup privući veću pozornost, nego nekakav dobro dizajnirani materijal s fotografijama? Damir Petković je uvjeren da hoće. – To je jedinstveno, posebno i personalizirano. Svaka crta koja je ovdje povučena je osobna. Kad poslovni partner u brdu uobičajenih promotivnih materijala dobije nešto takvo, itekako će primijetiti razliku. Maistra želi poslati poruku da gradi nešto drugačije, nešto što će, prema svojoj posebnosti, odgovarati tom promotivnom materijalu. I siguran sam da će uspjeti – rekao je.
Gdje će biti hoteli?
Zona Monte Mulini na području park šume Zlatni rt postat će luksuzna turistička zona – uz dogradnju i obnovu postojećih hotela Park i Eden, sagradit će se novi hoteli najviše kategorije, hotel Lone na mjestu ove godine srušenoga starog hotela Montauro te hotel Monte Mulini koji će nastati na mjestu bivših istoimenih depandansi. U srpnju 2008. godine otvara se najluksuzniji hotel unutar zone, hotel Monte Mulini.
To će biti butique hotel uz najviše standarde usluge i smještaja, nudit će vrhunsku “fine dining” i leisure ponudu i imat će 105 soba i 15 apartmana, sve sobe i apartmani imat će pogled na more, wellness te spa i kongresni centar. U lipnju 2009. trebao bi biti otvoren i hotel Lone koji će biti modernijeg i čišćeg dizajna te znatno veći. Imat će 240 soba, deset luksuznih apartmana, dva restorana, šest barova te wellness i beauty centar. Gostima će na raspolaganju biti i središnji kongresni centar za cijelu zonu Monte Mulini koji će raspolagati sa 30 dvorana. Hotele su projektirali vrhunski projektanti, na hotelu Lone radio je zagrebački arhitektonski biro 3LHD i arhitekt Silvio Novak, a na hotelu Monte Mulini projektantska tvrtka WATG, specijalizirana upravo u segmentu luksuznoga turizma.
Putni dnevnik na karticama
Tekstovi su posebna zanimljivost. Naime, upotrebljavala se forma svojevrsnog “putnog dnevnika” s putovanja koje će se tek dogoditi. Ta forma, naime, identificira čitatelja s doživljajima virtualnih protagonista i na neki način evocira želju za posjetom hotelima čije otvorenje, zapravo, tek predstoji.
– Turizam je sve više industrija koja se oslanja na iskustva, na priče i na emocije, to je trend u koji se i mi moramo što prije uključiti i to je pokušaj da naše proizvode tržištu pokažemo upravo na takav način – objasnio je prvi čovjek Maistre Kristian Šustar. Protagonisti dnevnika za svaki su hotel osmišljeni tako da daju jasnu predodžbu o ciljnim skupinama gostiju: za hotel Lone virtualni je autor dnevnika jedna od dvije mlade žene, čijem je dolasku u Rovinj povod poslovna konferencija koja se održava upravo u hotelu Lone, a dnevnik u slučaju hotela Monte Mulini vodi bogata mlada dama koja je sa svojim suprugom u Rovinj stigla luksuznom jahtom Aprea Mare i koja je oduševljena prekrasnim mediteranskim gradićem i samim hotelom.
U biti, kako objašnjavaju Goran i Damir, “travel diary” osmišljen je prema ugledu na Moleskine diary, najpoznatiji putni dnevnik, u koji su poznati pisci, umjetnici, upisivali svoje dojmove s putovanja, a kroz to su zapravo provučene informacije o ponudi hotela. Kad sam ih pitao zašto su odlučili da glavni akteri u objema pričama budu žene, odgovorili su mi da je jedan od glavnih argumenata bio podatak da, primjerice, 75 posto novih kongresnih putnika čine žene. Svaki detalj na slici ima svoju funkciju i treba oslikati karakter hotela koji se prikazuje. Ništa nismo prepustili slučaju, ilustratorima smo dali knjigu snimanja i filmski točno precizirane kadrove sa svim detaljima koji se trebaju pojavljivati u pojedinim kadrovima – rekao je Goran.
[thumbsup]
Mislim da ovo puno govori o ozbiljnosti i potencijalu Maistre, a strpljivima ce se visestruko isplatiti investicija.
Sve najbolje svima ! [cool]
Preuzeto sa:
http://www.jutarnji.hr/kultura_i_zivot/panorama/clanak/art-2007,12,23,,102878.jl
Mislim da to nije stvar nestrpljenja vec drzanja cijene tu di je. Ti nalozi vec dosta dugo stoje na toj razini.
Mislim da to nije stvar nestrpljenja vec drzanja cijene tu di je. Ti nalozi vec dosta dugo stoje na toj razini.
Kolega je u pravu…ovo je klasični osigurač…možda i od adrisa….450k za prave vlasnike maistre nije ništa a odgovara im da cijena ne leti prema gore[thumbsup]