Netko se malo istrošio na moru, pa sad prodaje dionice pošto-poto. Plakat će uskoro zbog toga. Uskoro nam stižu lijepe vijesti iz Dukata.
Netko se malo istrošio na moru, pa sad prodaje dionice pošto-poto. Plakat će uskoro zbog toga. Uskoro nam stižu lijepe vijesti iz Dukata.
Kakve lijepe vijesti? Nemojmo molim vas pričate tako u šiframa, insinuacijama… to je drukerski.
Jedine lijepe vijesti bi moglo biti izvješće za Q3 gdje je možda došlo da svačega na području izvoza, recimo u Srbiju i tak… , ali do toga ima još vremena, tek je prošlo 60 % ovog kvartala, a ne da već čekamo izvješće [lol]
Lynux, bio je već napisao ranije, misli vjerojatno na javnu ponudu…a ja se već veselim 3Q izvješću iako je prošlo 60% kvartala jer ono može biti samo dobro, vrlo dobro ili odlično…pitanje nije hoće li biti dobiti nego samo kolika će biti ta dobit…ta činjenica je vrlo simpatična… [smiley]
Ah, da, zaboravio sam da je kolega pričao o tome.
Ali ja se nadam da to nije istina, jer bi onakva cijena bila premala, a nije lako očekivati jedinstvo svih malih dioničara pa da ne pristanu na takvu ponudu…i u tom slučaju stvar postaje nezgodna.
Ma nikakve javne ponude neće biti, ne pričajte gluposti. No možda prošire izvoz u srbiju, to bi bilo odlično, iako firma i ovako radi perfektno. Jedino je dosta nelikvidna i ne nudi neke lude prilike za zaradu, pa se ekipa radije trpa hgspt-om i ingr-om
Ma nikakve javne ponude neće biti, ne pričajte gluposti.
Zašto u množnini?
Niti ja, niti Lynx ne tvrdimo da će biti (ubrzo!) javne ponude. Ako netko tvrdi da će je uskoro biti, onda je to Pikaso.
Ah, da, zaboravio sam da je kolega pričao o tome.
Ali ja se nadam da to nije istina, jer bi onakva cijena (750 kn) bila premala, a nije lako očekivati jedinstvo svih malih dioničara pa da ne pristanu na takvu ponudu…i u tom slučaju stvar postaje nezgodna.
Slažem se. 750 kn je bila realna cijena (PE 20) kada je Lactalis kupovao prije 3 godine, ali sada bi to bila bagetela. Međutim, što se dioničarima može dogoditi ako ne prihvate tih 750 kn i ako Lactalis ne uspije prikupiti 95% za istiskivanje. Ništa. Može se dogoditi samo nova javna ponuda s pravom (realnom) otkupnom cijenom.
Što se može dogoditi dioničarima koji ne bi prodali svoje dionice Lactalisu nekoj x-cijeni, a Lactalis bi ipak stekao 95%? Ništa. Zadržali bi vrijedne dionice na dugi rok ili bi im Lactalis MORAO ponuditi istiskivanje po NAJMANJE istoj cijeni koju je ponudio u javnoj ponudi.
Za razliku od slučaja javne ponude gdje možeš prihvatiti ili ne, kod istiskivanja postoji zakonska mogućnost žalbe na iznos pri istiskivanju gdje se pred sudom može argumentirati da se ima pravo dobiti cijena pod istim ili sličnim uvjetima kao što ju je platio Lactalis. Legitiman zahtjev, ako su oni kupili po PE = 20 onda izračunajte koliko je to danas. Trenutačno negdje oko 1.400 kn. [wink] [lol]
Čisto za formusku razbibrigu na ovako kišni dan. [smiley]
Koja je najniža cijena po kojoj neki otvoreni investicijski fond, sukladno zakonskim propisima, smije kupiti dionicu Dukata? Ukupan broj dionica je 3 milijuna.
Stanje: 27.08.2010.
1. B.S.A. INTERNATIONAL S.A. 2.810.823 93,69%
2. DROPUČIĆ VERICA 5.632 0,19%
3. DEVČIĆ MARIJA 3.997 0,13%
4. RADIĆ ANTUN 3.865 0,13%
5. VLAINIĆ PERO 2.800 0,09%
6. VLAHOVIĆ ZDENKA 2.100 0,07%
7. ŠORŠA DARKO 1.600 0,05%
8. POSUDA ŽELJKO 1.408 0,05%
9. GLAVICA IVAN 1.408 0,05%
10. GAŠPAR ĐURĐICA 1.252 0,04%
Ukupno: 94,50%
Ponedjeljak, 30. kolovoza 2010.
Dukat već povećao izvoz mlijeka u Srbiju, Vindija čeka poziv
Dukat je počeo bilježiti rast izvoza čokoladnog mlijeka u Srbiju. S druge strane, u Vindiji, koja već ima tvornicu hrane u Srbiji, a mljekaru u BiH, kažu da još nisu dobili poziv za izvoz mlijeka u Srbiju
Velika nestašica mlijeka u Srbiji, koja bi mogla potrajati zbog sukoba tamošnje najveće mljekarske industrije Imlek i države zbog otkupne cijene mlijeka, prilika je za hrvatske proizvođače mlijeka.
U Dukatu kažu da ne izvoze svježe sirovo mlijeko ni konzumno mlijeko u Srbiju. Dodaju da u tu zemlju izvoze tek manji dio asortimana. Riječ je o čokoladnom mlijeku, vrhnju za kuhanje, mliječnom namazu i pudingu. Kao posljedicu nestašice mlijeka u Srbiji, koja je nedavno dovela i do obustave isporuke sirovog mlijeka, te interventnog uvoza mlijeka iz Mađarske, Dukat je počeo bilježiti rast izvoza čokoladnog mlijeka u Srbiju. S druge strane, u Vindiji, koja već ima tvornicu hrane u Srbiji, a mljekaru u BiH, kažu da još nisu dobili poziv za izvoz mlijeka u Srbiju.
Do krize kod isporuke mlijeka u Srbiji, koja ima veće maloprodajne cijene mlijeka u trgovini negoli su one u Hrvatskoj, dok je gotovo sva ostala hrana upola jeftinija, došlo je nakon odluke vlasnika Imleka, koji je u rukama britanskog fonda Salford, a koji je svojedobno htio kupiti i Dukat, da ne isporučuje mlijeko na tamošnje tržište.
Dodatan problem je to što Imlek ima monopol na srbijanskom tržištu, pa druge mljekare ne mogu nadomjestiti nestašicu mlijeka, dok država ne poveća premije za otkup mlijeka.
Sličan problem imali su na početku ove godine i hrvatski proizvođači mlijeka jer su mljekare počele masovno otkazivati otkup od malih proizvođača mlijeka, koji više nisu mogli izdržati pritisak za povećanje kvalitete mlijeka. Uskočila je hrvatska država koja jamči otkupnu cijenu mlijeka od 2,20 kuna po litri predanog mlijeka. Ukupno se godišnje za predano mlijeko izdvoji na ime premija više od 700 milijuna kuna. No, rezultat je taj da Hrvatska, koja više ne uvozi sirovo mlijeko, sad ima kvalitetu mlijeka koja zadovoljava gotovo 75 posto EU-ovih standarda. Bez toga nema većeg izvoza mlijeka, jer je tu kvalitetu još samo prije četiri godine imalo tek nešto više od 30 posto domaćeg mlijeka.
Uz to, u posljednjih deset godina došlo je i do masovnog odustajanja od isporuke mlijeka u Hrvatskoj, što se sad događa i u Srbiji. Broj hrvatskih proizvođača mlijeka, koji predaju mlijeko u otkup svakog dana, više se nego prepolovio i sad iznosi oko 27.000 kooperanata.
I ne samo best buy proizvodi nego i jedna od best buy dionica! [wink]
——————————————————————–
Snažna Dukat Outdoor Best Buy Award kampanja u tijeku
ZAGREB, 23. kolovoza 2010. – U tijeku je snažna nacionalna Outdoor kampanja mliječne industrije Dukat pod naslovom: "Uvjerljivo najbolji omjer cijene i kvalitete – ocijenili hrvatski potrošači", uz dodatnu poruku objašnjenja: "Dukat je osvojio Best Buy priznanje u čak 14 od 16 testiranih kategorija mliječnih proizvoda".
Dukat se u ovoj kampanji referencira na rezultate prvog hrvatskog "Best Buy Award" istraživanja koje je u siječnju 2010. proveo Centar za istraživanje tržišta GfK.
Hrvatske građane pitalo se: "Koji mliječni proizvodi za vas predstavljaju najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu?"
Dukat pobjednik u 14 od 16 mliječnih kategorija
U navedenom istraživanju, od 16 testiranih kategorija iz segmenta mliječnih proizvoda, Dukat je prvo mjesto osvojio kod njih 14 (mliječni proizvodi općenito, jogurt, maslac, čokoladno mlijeko, kiselo mlijeko, probiotik, voćni jogurt, mliječni deserti, gotovi puding, mliječni namazi, sir općenito, sirni namaz, svježi sir, ribani sirevi).
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/geWLbpOwr6EXgh8B5TiT3g==.pdf
Dakle nakon svega 2 godine, posrnula mljekarica je potpuno sanirana, i evo sada uskoro potpuno uklopljena u Dukat, kao jedan danas kvalitetni dio Dukata. U Dukatu je sve kvalitetno pa tako i KIM iz ružnog pačeta se pretvorio u labuda.
Zanimljivo je primjetiti da je KIM d.d. već u 2009. ostvario dobit, od čak 8,5 milijuna kn. Od propalog gubitaša do plusa u samo godinu dana!
Možda su zanimljive i ove valuacije, iz ovih otpremnina ispada cijena cijelog KIM-a prema tim valuacijama cca. 325 milijuna kn.
Dakle ako ćemo ove cijene smatrati realnim, znači duplo više ga vrednuju danas nego li je Dukat platio za KIM d.d., do sada uložio u njega i svega što još planira uložiti u skladu sa onim planom od 20 milijuna EUR investicija.
Podići vrijednost nečega za 100 % u svega 2 godine… jako lijep posao!
Nadam se da su manjinski dioničari KIM-a zadovoljni, da ovo smatraju poštenom otpremninom.
Ako ovih 325 podijelimo sa 8,5, to im je P/E oko 38, ako će to tako gledati…
Istina da im jesu kapital razvodnili onom dokap, ali imali su propalu firmu… mislim da bi trebali biti sretni što su dobli bilo što, jer da Dukat ovo nije preuzeo firma bi im bankrotirala i ne bi imali ništa.
Nije dobro biti mali dioničar propadajućih firmi – treba biti dioničar odličnih firmi, kao što je Dukat d.d. [thumbsup]
Uložili 20 mil. eura
Premijerka Kosor otvara pogon KIM-a, najsuvremeniji u regiji
Karlovačka mljekara u utorak će, na prigodnoj svečanosti, i službeno otvoriti svoj novi proizvodni pogon.
Dukat je kupio KIM prije dvije godine i ispunio obećanje.
KIM Mljekara Karlovac u utorak će i službeno otvoriti svoj novi proizvodni pogon, u kojem je započela raditi linija za proizvodnju HDPE boca za trajno mlijeko te preradu i punjenje mlijeka u takve boce.
Treći je to proizvodni pogon Dukata u Karlovcu, koji je, otkako je prije dvije godine kupio karlovačku tvornicu, u modernizaciju i proširenje proizvodnih kapaciteta u KIM-u uložio 20 milijuna eura.
Poručuju da je KIM danas najsuvremeniji proizvodni pogon domaće, ali i regionalne mliječne industrije, te da će ga otvoriti premijerka Jadranka Kosor
Zagreb, 13. rujna 2010.
DUKAT PREDSTAVIO PRVO TRAJNO MLIJEKO U BOCI
Nova boca za trajno mlijeko superiorna je i funkcionalna ambalaža koja odgovara na potrebe suvremenog potrošača za kvalitetnom i praktičnom ambalažom trajnog mlijeka
Dukatova nova boca za trajno mlijeko u potpunosti čuva sve prirodne sastojke i čuva kvalitetu mlijeka. Višeslojna ambalaža čuva mlijeko od svjetlosti dok dvostruko zatvaranje boce folijom i čepom čuva mlijeko od vanjskih utjecaja.
Osim toga, nova je boca za trajno mlijeko izuzetno praktična; nema prolijevanja mlijeka čak i kada je boca puna, mlijeko je moguće iskoristiti do posljednje kapi, boca se stabilno drži u ruci zahvaljujući svom ergonomskom obliku i štedi prostor u hladnjaku.
Dukat trajno mlijeko u boci potrošačima je ponuđeno kao jednolitarsko i transportno šestlitarsko pakiranje. Transportno „6-pack" pakiranje je izuzetno praktično zahvaljujući ručki za nošenje te dvostrukoj perforaciji koja omogućava jednostavno i lako otvaranje transportnog pakiranja mlijeka.
Iako su žene te koje uglavnom donose odluku o kupnji, muški dio potrošača s oduševljenjem je dočekao Dukatov „6-pack", s obzirom da su muškarci ti koji su zaduženi za nošenje težih namirnica iz trgovina.
Kod oblikovanja ambalaže u Dukatu su mislili i na blagajnice; tako je bar-kod pozicioniran i na dno transportnog pakiranja kako ga blagajnice ne bi morale dizati i okretati prilikom skeniranja proizvoda.
Za sve one koji paze na energetski unos preporučujemo Dukat trajno mlijeko u boci sa samo 0,5 posto mliječne masti. Za djecu u razvoju roditelji će izabrati mlijeko s 3,8 posto mliječne masti dok svim ostalim mlijekoljupcima preporučujemo ono s 2,8 posto mliječne masti.
Dukat je nositelj Trusted brand priznanja najpouzdanije robne marke mlijeka i mliječnih proizvoda u Hrvatskoj za 2008., 2009. i 2010. godinu.
Preporučena cijena: 5,49 kn
Dodatne informacije:
Elena Wolsperger
Direktor odnosa s javnošću
T.: 01 2393 533, M.: 099 2393 533
elena.wolsperger@dukat.hr
http://www.nacional.hr/clanak/91268/kosor-u-kim-u-dukat-je-bas-kao-dukat