Znaci oko 130% u tri godine. I nema neke guzve na potraznji…ali takve su one price koje nemaju bas velikog rizika – dosadne jer vise manje znamo sta i kako ce se odvrtit prica.
Ne znam zasto “smart” money nije vise aktivan …
Peter Krivc je member of the supervisory board of Union Hoteli dd ( SI ) koji mislim , da je u vlastnistvu Israelske companije .
Odlična stvar za cijeli Brač, ne samo za HZLA. Koliko sam uspio shvatiti iz tehničkih podataka (dužina piste, podloga i ostalo) u Portorož za sada ne mogu dolaziti tako veliki avioni. Dalje, moja amaterska procjena iz podataka koje sam iskopao je da za tako nešto nije potrebno više od 1,5-2 milijuna eura. Samo je pitanje da li postoji mjesta za produljenje piste i da li je to uopće vlasniku u planu. Ne bi se naravno svi ti novi putnici slijevali LRHC-u ali sami razvoj destinacije ide svima u prilog.
Nešto se i Kostić spominjao ako se ne varam, tako da novci sigurno ne bi bili problem. Da li znate možda ecox i matejt nešto više o ovome? Kakva je uopće vlasnička struktura Aerodroma?
@ValueWalk
Bojim se da se pista ne može produžiti, sa jedne strane je rijeka, sa druge granica, a dalje prema moru mi izgleda močvarno i piše da su nekakve solane.
Probao sam staviti link na google maps, ali nije prošao kako se spada, ali možete si i sami izguglati da vidite kartu.
Aerodrom Portorož ima više problema vezanih za širenje, tako da čisto sumnjam da su slovenci ikada razmatrali to pitanje. Prvi je kratkoća piste (cca 1,2 km) a daljnje produljenje je nemoguće jer je na jugu hrvatska granica a i malo raspoložive zemlje, na sjeveru su Sečovljanske solane koje su zaštičeno kulturno dobro (kada bi produljili PSS u tom smjeru doslovce bi raspolovili solane) iako više nisu u funkciji. Također, za iole veće avione prilaz bi bio moguć samo sa sjevera jer je sa južne (hrvatske) strane strmo brdo koje onemogućava normalan prilaz pisti (treba slijetati pod prilično strmim kutem, što mislim da je za velike avione nemoguća ili teško izvediva misija) … to su naravno sve moja laička i logička opažanja, obzirom da dosta često prolazim onuda … mislim da će taj aerodrom i dalje ostati samo sportski …. sa infrastrukturom i geografijom države slovenije (autoput, udaljenosti, …) transfer od Brnika (aerodrom Ljubljana) do Portoroža je sa luksuznim autobusom ispod 2 sata … pa ako može aerodrom Pula opsluživati cijelu Istru, može i Brnik opsluživati Portotož …
@ValueWalk
Bojim se da se pista ne može produžiti, sa jedne strane je rijeka, sa druge granica, a dalje prema moru mi izgleda močvarno i piše da su nekakve solane.
Probao sam staviti link na google maps, ali nije prošao kako se spada, ali možete si i sami izguglati da vidite kartu.
Gledao sam malo ali promaknulo mi je da je granica tako blizu, onda ništa od toga očito
Da, šteta, baš je aerodrom zapeo između Hrvatske i solane.