Ja mislim da je problem sa kampovima u hrvatskoj zemljiste…i je li drzavno ili ne. Premda to ne bi trebao biti problem, kada u kampove ionako ne moras jednako ulagat kao kad gradis hotel…ali kao sto netko rece: stranci vole imat cistu situaciju
Svi vole imati čistu situaciju, razlika je samo u tome što smo mi navikli da ju nemamo
Što mislite dali bi bilo pametno pošto kampovi imaju bolje marže da cijela Hrvatska onda ima samo kampove, a da se uopće ne ide u gradnju hotela, nego da cijeli obalni pojas bez prevelike devastacije pretvorimo u kamping zonu?
Mislim da svi znate odgovor na ovo pitanje.
Ako želimo od manjeg broja turista dosegnuti veći prihod, onda se moramo potruditi dati uslugu veće dodane vrijednosti. Kamp je super.
Ne ulažeš previše i srazmjerno ulaganju zaradiš odlično, no ipak puno puno manje nego kad imaš goste u hotelu. Baš iz ovih razloga prosjek potrošnje gosta po danu za hrvatsku koja ima puno kampova i privatnog smještaja je puno puno niži nego što ga imaju neke druge turistički razvijenije zemlje.
Da još više pojednostavim, da bi npr Opatija zaradila isti novac od gostiju morala bi ostvariti recimo 5-6 miljuna noćenja umjesto sadašnjih 1,1 miljun. Kad uzmemo u obzir da je sezona u kampovima maksimalno 80-90 dana to znaći da bi u Opatiji dnevno u tih 85 dana morali imati preko 70.000 gostiju tj cca 10 puta više nego sada u špici sezone.
vidim da kolega kanabis cita moj post pa da nebude da sam trabunjo post je pisan na Hupovim stranicama da bi probao procijeniti vrednost HUPOvih hotela u Zagrebu jer ih sa obzirom na cijenu Hupovih dionica trziste vrednuje sa 0 kuna.kako rekoh ovo je off topic ali eto bar pojasnjenje posta
Trenutno je prodaja LRH u delikatnoj fazi. Tajanstvenost traže kupci, a vjerovatno u prodavatelj. Kronologija:
1. Reorganizacija
2. Podizanje maksimalne efikasnosti iz postojecih kapaciteta sa minimalnim capexom
3. Bombardiranje u medijima i preko konzultanata
4. Pregovori oko prodaje(tajanstvena tisina)
5. Samo ce u jednom trenu osvanuti(vrlo skoro): “LRH prodan za xxx mil kuna”
izašlo izvješće za 1Q, prihodi iz redovnog poslovanja i dalje rastu, skrivanje dobiti u tijeku jako povećanim troškom amortizacije, ali to sve i tako znamo od zadnjeg FI
vidi se, da su pojačili investicije – što je super, jer nam to govori ipak da što god se dešava na vlastništvu, razvoj firme ide dalje (barem ne stoji).
rast nočenja težko komentirati, jer treba vidjeti, kako su ostale firme poslovale po tom pitanju. ali zna se, da je bilo turista puno…i da su najave dobre.
trošak amortizacije – punih 7,5 mio kuna viši…a to ne znaći da je taj novac potrošen iako za nas male dioničare znači, da ga isto takođe nećemo vidjeti dokle se to ne upuca u premiju kod prodaje firme (naravno ako se to desi…)
nije vezano uz našu priču, ali stavljam radi nekih valuacija
Nasljednik obiteljskog obućarskog carstva Birkenstock kupio hotel u Splitu
@homervngog
Hotel je placen 11 miljona eura(znam iz prve ruke),a u biti radi se o rusevini na top lokaciji.