Evo o tome sam govorio. Ulagači se najviše hvataju p/b što je ako se ne gledaju ostali podaci jako jako neprecizno i neusporedivo.
Znam da je najjednostavnije ali trebali bi to izbjegavati.
Uvijek stavim 100 ograda kad negdje spomenem p/b baš zbog toga.
LRH ima nabavbu vrijednost imovine (LRH+HCVT): 1.800 + 290= 2,090 milijarde
ARNT ima nabavnu vrijednost imovine: 1,69 milijadrde
To je razlika od 400 mil kuna!!!
Ako gledamo već imovinu onda ipak treba reći da Arenaturtist ima
6 hotela sa 1418 soba, 2 naselja sa 579 smj.jedinica te 8 kampova sa 5600 smj.jedinica. Kampovi su u koncesiji (LRH svoj ima u vlasništvu)
Profitabilnost, imovina, kapaciteti sve ukazuje da bi LRH trebala biti tvrtka koja je najmanje 20-30% skuplja nego ARNT a sada je jeftinija za 165 mil (EV)
Ne kažem da je Arenaturist loša firma, što više, ali ako ju uzimamo za neki benchmark onda bi odnos morao biti da LRH vrijedi najmanje 200-300 mil kuna više od Arenaturista što je negdje na razini 4-4.500 kn po dionici.
Super usporedba. Ali svi znamo da đabe ti zlata koka, ako niko ne zna da postoji.
I ovdje moramo priznati, da “marketing” ostalih turističkih dionica je puno bolji nego na LRH.
ako se ne varam, ovo bi bila najviša cijena od početka krize i onog velikog pada
I ovdje moramo priznati, da "marketing" ostalih turističkih dionica je puno bolji nego na LRH.
Hočete reči da trebam više pisati 😉
Pa dosadio sam već svima
Nije samo u pisanju. Možemo i pogledati kako se neke informacije na ostalih stranicah pojavljaju (od biznis portala pa do blogova) pa možemo zamisliti, koji community to prati.
Ali znamo, da najbolji marketing na dugi rok ti je dobro, transparentno poslovanje. I ako dodamo tome još neku dividendu…onda nema frke.
I još nešto – super usporedba prosječne cijene nekretnine – Opatija polako dobiva i vjerujem, da će to Ostoja staviti u svoju računicu. Jer na kraju dana, takve transakcije ne dešavaju se svake godine.