LRH (Liburnia Riviera hoteli d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LRH (Liburnia Riviera hoteli d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Pogled na trgovanje sa HCVT slici kao da prodavaci uopce ne racunaju na ponudu za preuzimanje. Ili?

Danas po skoro 230…a procjene su tamo od 275 do 300, ili cak i vise…


a procjene su tamo od 275 do 300, ili cak i vise…

Pitanje je samo, čije procjene…..[emo_namigusa]

Ovi u prvih 10 procijenjuju da je više od 250 jer po 260 nisu prodali a mogli su. Nije to baš neko mijerilo, osim ovog sa 3909 komada. Taj je dosta dobro procijenio i kad i po koliko je trebalo kupiti.

Nemoj misliti na m2!


ima tko kakvu informaciju što je sa ovim objektima izvan funkcije, da li su prodani u međuvremenu ili ne? podaci su iz 2003. godine (mislim iz prospekta na zse):
vila Marina ?
vila Danica ?
vila Fani ?
vila Siam ?
vila Kremenšek ?
hotel Jadran ?
hotel Splendid ?
hotel Astoria ?
hotel Dubrovnik ?
hotel Miran ?
hotel Agava ?
hotel Palme ?
hotel Zagreb-srušen
depandansa Belvedere ?
depandansa Splendid ?


Malo je problem s tim imenima, neke vile imaju više imena. Hotel Jadran, Lovran s ovog spiska je npr vila Lauriana
No probat ću napisati nešto o onome što znam.
LRH planira (za Lovran i Medveju) obnoviti i staviti u funkciju već za 2014. vilu Atlantu, Elsu, Belvedere, a u izradi je dokumetacija i priprema za vile:
Elsa, Miramar, Danica, Lauriana (Jadran), Marina i Zagreb (vila u Lovranu a ne hotel u Opatiji) i kompleks Splendid.

U 2012 izvan funkcije sa vašeg spiska (a u vlasništvu su LRH)
vila Marina 50 kreveta
vila Danica 32 kreveta
vila Fani 16 kreveta
vila Siam –
vila Kremenšek ?
hotel Jadran 11 kreveta
hotel Splendid 72 kreveta
hotel Zagreb-srušen
depandansa Belvedere 54 kreveta
depandansa Splendid 94 kreveta

Ukupno u 2012
U funkciji: 1920 soba sa 3637 kreveta i 1225 pomoćnih kreveta
+ kamp sa 287 jedinica (183 kamp jedinice + 104 parcele) = 843 kreveta

Izvan funkcije 18 objekata: 431 soba, 805 kreveta

O planovima za 2013 i 2014 sam već pisao

Nemoj misliti na m2!

Ovo gore kad zbrojim LRH već sada ima 3000 (sa Cavtatom) soba od kojih je 430 izvan funkcije + kamp, a u 2 godine će povećati kapacitete za cca 300-350 sobai i dio od ovih izvan funkcije aktivirati

Morat ću malo ažurirati svoje tablice jer sam cijelo vrijeme računao da je trenutni kapacitet 1850 soba jer sam oduzeo Ičiće od ovog broja 1920, a to je već bez toga.
Nisam još prokometirao jednu zanimljivu brojku na kojem se u LRH jako radilo i također rezultira značajnim povećanjem prihoda i smanjenjem troškova (provizije)
U 2010 kroz individualnu/direktnu prodaju od 330.000 prodanih soba prodavali su 30% i time ostvarivali više od 40% prihoda. Alotman je nosio 31% prodaje i 29% prihoda.
Uprava je pokrenula promijene u prodaji i u 2012 to izgleda ovako:
Direktna prodaja: 41% i 49% prihoda
Alotmani: 20% i 18% prihoda
Cijena koja se postiže u direktnoj prodaji je naravno dosta viša od cijene kroz prodaju alotmana ili kroz agencije tako da nova struktura prodaje donosi i veći prihod i zaradu.

Nemoj misliti na m2!

Tuđe vile i novce brojite
Eto vam sastrane naslova- Unatoč rastu prihoda od 53 posto Liburnia Riviera i dalje u gubitku
Prodali su vilu za 5 milijuna eura i napravili prihoda za još milijun i pol eura više nego prošle godine i opet su u gubitku.
Tu mislim na LRH.
A netko je sigurno onda i na dobitku.
Što vam vrijedi onda brojati te vile kad ih gazda može rasprodavati jednu po jednu a od toga ni dioničarima ni radnicima ništa neće ići.
Meni nije jasno gdje ti novci završe i kako se iz općine ne bune jer toliko su slavili kad su dobili dionice a sad od toga ništa nemaju.
Prodaju imovinu stavljaju je pod hipoteku i rade što žele. Tko zna tko tu ima kakve svoje interese da šuti.
Nek se prošeta netko tko je iz Opatije do gruntovnice pa nek izvadi papire da se vidi što se radi. Otići će sve te vile za nečije kredite i dugove. Nebi to bilo prvi puta

To si brojio novi hotel u Ićićima (2015) od 280 soba ili nešto drugo?

Ako pogledamo od daleka, to znači, da su prihodi LRH nastavljeni, da rastu velikim stopom barem jos dvije/tri godine, što znaći da možemo oćekivati za par godina prihod od 500 mio hkr.

Liburnija Hoteli su kupili Hotele Cavtat.
Kakvi su im pokazatelji po trenutnim cijenama (od jucer) , a za poslovnu 2012 godinu (izvor Mojedionice).

Liburnija Hoteli: Prihod 210M, P/S = 3,38, P/E=43,38, P/B=0,80, EV/Ebitda=13,61

Hoteli Cavtat: Prihod 78M, P/S=1,83 , P/E=20, P/B=1,0 , EV/Ebitda=7,70

Iako su za sada kupili 80% dionica Hcvt, mislim da ce na kraju procesa biti vlasnici Hotela Cavtat u 100% iznosu.

Sada imaju
1920 soba u funkciji
430 izva funkcije
618 cavtat
Ukupno 2968
Za 2014 proširenje Palace-Bellevue, stavljanje vila u funkciju cca 150 novih soba
Za 2015 ičići 280 soba (do sad su imali 130) i još koja vila od ovih sa liste
Sa 2015 trebalo bi biti nekih 3400-3500 od čega max 5% izvan funkcije, ako i toliko.
Naravno da će prihodi i zarada “agresivno” rasti kako je ovdje netko citirao Šehanovića.
Dok sam malo listao papire naletio sam na jedan jako zanimljiv podatak.
Hotel Kristal je nekad imao popunjenost od čak 79%!!!
Zadnje što znam je da je prije 2-3 godine imao 74,9% što je također jako puno. Zato često ističem da se LRH mora vrednovati sasvim drugačije nego klasični odmorišni hoteli. HCVT koji imaju punu popunjenost 180 dana i odlično rade nikad neće moći doći na takvu razinu popunjenosti. Za LRH je popunjenost od 65% sasvim realna a to je već popunjnost na kojoj inače rade i gradski hoteli u turističkim gradovima kao npr Prag, Budimpešta pa čak i Beč.
E sad vi vidite koliko se vrednuju hoteli u tim destinacijama, po koliko su se radila preuzimanja itd.
Naravno treba za to vremena, ali to ne znači da će trebati isto toliko vremena da dionica raste u skladu s tim podacima. Za očekivati je da će u jednom trenutku investitori prepoznati potencijal i procijeniti da uprava provodi najavljene planove pa će kao što je i normalno dionica odražavati cijenu nekog budučeg poslovanja a ne prošlog.

Nemoj misliti na m2!

Uvijek kad je riječ o turizmu misao je na lijepom vremenu koji isti prati…
Ove godine na Kvarneru mislim da je najlošije vrijeme od kad se sjećam. Međutim, kad je loše vrijeme većina turista zapravo onda najviše troše, kafići, restorani SPA i.e. tako da eto loše vrijeme nemora značiti i manji prihodi!

[emo_smijesak]

NOVAC JE SAMO SREDSTVO POMOĆU KOJEG SE ZADOVOLJAVAJU POTREBE

Hvala bogu pa LRH ima upravu koja ne gleda u nebo i ne opravdava svoje uspjehe/neuspjehe cijenom najma suncobrana kao neki (HIMR)
Ako su uz ovako loše vrijeme uspjeli napraviti 24% više noćenja i 15% više prihoda rekao bi da znaju što rade.
Npr iz plana uprave za 2011:
– Formiranje odjela direktne prodaje i marketinga uz osposobljavanje vlastitog rezervacijskog centra
– Osnivanje odjela upravljanje prihodima koji svakodnevno optimizira prodajne cijene s ciljem optimizacije prihoda
– Preraspodjela marketinških budžeta sa svrhom stavljanja marketinga u funkciju kreiranja potražnje u direktnoj prodaji (preusmjeravanje sredstava iz offline u online oglašavanje: SEO, SEM, display kampanje, e-marketing, vlastite internet stranice)
– Optimizacija marketinških budžeta: pradenje svih kampanja od aktivacije do realizacije (ROI) i optimiziranje sukladno rezultatima
– Revizija i smanjenje provizija (ukidanje povlastica pojedinim posredničkim agencijama)
– Uvođenje proaktivne prodaje u kongresnom i grupnom segmentu (akvizicije na terenu minimalno svaki drugi tjedan).

Rezultati odmah u 2011:
porast prosječne pansionske cijene po noćenju za 7%
rast prosj. cijene čistog smještaja po noć.: alotman 14%, individulani 13%
porast prihoda pansiona po nekim hotelima i ukupno po mjesecima:
Ambasador 10%, Vila Ambasador 18%, Palace-Bellevue 14%..
srpanj 10%, kolovoz 9%, rujan 16% …
Rezultati u 2012 (uz već poznate):
velika promjene u strukturi prodaje i rast direktnih kanala, pad alotmana i posrednika
Znamo da u 2011 i 2012 uopće nije ni bilo rasta broja noćenja nego baš obrnuto. Mislim da su posebno bili uspješni u ovom dijelu prodaje u kongresnom i grupnom segmentu i da je to razlog ovolikog povećanja broja noćenja i prihoda izvan pune sezone. Takve stvari se prodaju i po godinu dana unaprijed i sada se ti rezultati vide.

Nemoj misliti na m2!

Vaš link …

New Report

Close