Sve do 7k je jeftino no još neće biti dugo tako[smiley2]
Slažem se.. Kod LRH jedino pitanje je kad će zapravo porasti kolko vrijedi?! Svi znamo što ona znači i koje mjesto ima u našem turizmu. Treba bit strpljiv i ništa više! Kupnjm dionice, mi smo svoj dio odradili. [smiley2]
Dijele 1000 kn veću plaću svim zaposlenicima ovaj mjesec.
Imaju višak. [smiley11]
Generalni se ne miče iz firme nema godišnjeg do skijanja,sve je full do kraja 10.mjeseca.Neće se zatvarati
ni jedna kuća osim ovih koje idu u rekonstrukciju ( Marina,Belveder).
Dijele 1000 kn veću plaću svim zaposlenicima ovaj mjesec. Imaju višak. [smiley11]
ne nego bi ih radnici razapeli jer u 7. mjesecu nema praznika i dobili bi jako nisku plaću. to je dodatak za “socijalni mir”. inače praksa u dosta tur. firmi
p.s. prije bi rekao da imaju dodatni nepredviđeni trošak (jer 1000 kn je puno)
Evo jedan izvještaj sa NOVE TV
Kapaciteti u Opatiji puni……………………..[smiley2]
Sve do 7k je jeftino no još neće biti dugo tako[smiley2]
Kad krene i 8k će biti jeftino[smiley2]
Do kraja srpnja u autokampovima ostvareno sedam milijuna noćenja
Kampovi su prošle godine podbacili za 3 posto, a ove godine ostvarili su porast noćenja od 2 posto
Za kampove je već početak sezone premašio očekivanja, a sa neslužbenih sedam milijuna noćenja do konca srpnja te plusom od 2 posto u odnosu na lani, hrvatskim se kampovima predviđa znatno uspješnija sezona od prošlogodišnje. To više jer su lani podbacili – s minusom od 3 posto u noćenjima, 4 u dolascima, a ostvarili su četvrtinu ukupnih turističkih noćenja.
Odlični u Istri
Uz dosadašnje trendove i dobre vremenske prilike u kolovozu, većina bi tebala pozitivno poslovati. Odlično posluju kampovi na području Istre i Kvarnera koji imaju i najbolje poslovne rezultate – lanjski im je udio bio 76 posto od svih noćenja u kampovima. No ove su sezone veliki napredak u kvaliteti i posjećenosti napravili kampovi Dalmacije ….
Povećanje cijena
“Ima izuzetaka, neki su kampovi podigli cijenu za oko 10 posto, ali ne u svim sezonama pa je u neku ruku taj postotak ‘razvodnjen’ i najviše pogađa vrhunac sezone. Činjenica je da je povećanje cijena prisutno i uvijek je vezano uz neku vrstu investicije i obogaćivanje ponude….
4. PBZ D.D./ILIRIKA JUGOISTOČNA EUROPA 1.874 0,62 Skrb. račun Mislim da grabe prema 1. mjestu[smiley1]
nije mnogo, ali oni su se odlučili i dalje kupovati….
4. PBZ D.D./ILIRIKA JUGOISTOČNA EUROPA 1.884 0,62 Skrb. račun
Oberst naj se ljutit. Ali kakve ima veze gornji članak sa Librnijom.
Podsjećaš me na jednog kolegu[smiley2][smiley2]
Mogao si ga i postati i pod INU, KONZUM, pa čak i MLINAR KRIŽEVCI (više turista = veća potrošnja svega)
Oberst naj se ljutit. Ali kakve ima veze gornji članak sa Librnijom. Podsjećaš me na jednog kolegu[smiley2][smiley2] Mogao si ga i postati i pod INU, KONZUM, pa čak i MLINAR KRIŽEVCI (više turista = veća potrošnja svega)
Sigurno cilja na kamp od Liburnie…………..
Primite puno pozdrava[smiley2]