trude se….nema kaj…
revidirano nekonsolidirano -20 milja—povecanje za skoro 4 milja u odnosu na proslu godinu..
i prihodi se smanjli sa 14,5 mln na 12,5 mln..
no nekako se, kada pogledam kroz prozor, ne bojim za godinu 🙂
noćenja 26.927 naspram 39.363 prošle godine – katastrofa pad za trećinu – razlozi ???
prihod od prodaje 12,5 mil kn naspram 16,8 prošle godine – pad za četvrtinu -još i dobro s obzirom na pad broja noćenja noćenja
poslovni rashodi 35,1 mil kn naspram 33,2 prošle godine – kako kad je bilo više radnika i noćenja
zaposleno 599 radnika naspram 678 prošle godine – ružno zvuči ali dobra vijest
sad kad je izvješće po meni loše očekujem porast cijene dionice na tržištu [rolleyes] [lol]
ma vratiti cemo se na 1800-1900
polako..
prošle godine je u istom periodu ostvareno 39.000 nočenja a ove 27.000
Razlog je što su neki hoteli zatvoreni zbog uređenja i renoviranja, tako će biti i u posezoni 2012 i predsezoni 2013. S obzirom da je broj nočenja manji 30% ja bi rekao da je pad prihoda od 10% zapravo odličan rezultat
ja se nadam da će vlada i sabor izmjenom zakona zaštiti Opatiju od pohlepnih špekulanata koje ju žele opljačkati [thumbsup]
Ajde budi fer pa definiraj barem jednu osobu koju ovdje nazivaš "špekulantom".
[proud]
– Prisilno dioničarstvo
Greed is good.
(Gordon Gekko)
Evo nam još jedne presude oko Liburnia Riviera Hotela, vjerojatno tek druge u nizu koji će Opatiji donijeti milijunske troškove. Međutim, koliko god se gradska vlast žestila na male dioničare, tvrdeći da su oni neke lokalizirane varijante anti-junaka iz Stoneova hita ”Wall Street”, treba znati da mali dioničari nisu najveći negativci u ovoj priči. Jednako kao što dionice Liburnia Riviera Hotela nisu najveći opatijski problem, iako to možda trenutačno tako izgleda.
Najveći opatijski problem je sustavno zapuštanje turističkog i gospodarskog razvoja koje se događa već desetljećima, perpetuirano zapošljavanjem stranačkih kadrova i loših menadžera bez imalo kreativnosti na najodgovornija mjesta, te potpuni izostanak bilo kakve osobne ili moralne odgovornosti čelništva Grada za smjer u kojem ga vode. Taj začarani krug vjerojatno se neće prekinuti sve dok ne tresnemo o tvrdi pod.
Stoga čitava ova priča oko bankrota Opatije možda ima i pozitivnu stranu. Jer, koliko god to grubo zvučalo, sve mi se više čini da je metoda ”spali sve i gradi ponovo” jedina koja može ovaj grad izvući iz duboke (kreativne, gospodarske, turističke…) krize u koju je zapao.
Politika je ispostavila Opatiji račun na 1,36 milijuna kuna, jer nije im dosta što su nam oduzeli ono što smo desetljećima gradili, nego nas žele pretvoriti u robove koji će godinama plaćati te račune, rekao je opatijski gradonačelnik Ivo Dujmić na fešti u Veprincu
što je on izgradio sa svojim rukama ja bum platio
imate u novom listu
Evo cijeli tekst:
Umjesto soli i papra, grah su začinili vatreni politički govori.
– Izgubili smo radna mjesta, obezvrijeđen je rad, suočavamo se s gospodarskom krizom i kako da vam ja sada poželim sretan Prvi maj, sretan Praznik rada? Ono što nas danas najviše boli jest pretvorba koja je uništila industriju i zatvorila radna mjesta, prepustivši tvrtke koje su gradile generacije radnika u privatne ruke. Dvadeset godina borimo se za ono što je »naše i vaše« – Liburnia Riviera Hotele, koje su stvarale tisuće Opatijaca i stanovnika Liburnije, a danas nas uvjeravaju da to zapravo nikad nije niti bilo naše, poručio je gradonačelnik Opatije Ivo Dujmić. Dodao je kako je »politika ispostavila Opatiji račun na 1,36 milijuna kuna, jer nije im dosta što su nam oduzeli ono što smo desetljećima gradili, nego nas žele pretvoriti u robove koji će godinama plaćati te račune«
– Politika je ta koja je do toga dovela, i politika je ta koja taj problem mora ispraviti. Robovima nećemo biti, uskliknuo je Dujmić, kasnije dodavši da se usprkos ovoj gorućoj krizi oko dionica LRH nikada u Opatiji nije gradilo više nego sada.
Ne radite znanost od tužbi i članaka. U datom trenutku dionica će odaraditi svoje, novinski članci ostat će tek blijeda uspomena na neka prošla vremena. Treba gledati naprijed i tražiti na mogući i nemogući način kako privući što veći broj ciljane klijentele. Dizanje kategorije i obnova hotela jest nešto što daje poticaj za buduća vremena, ali objekt bez sadržaja neće potaknuti rast poslovanja.
U prijevodu – sadržaj treba uvrstiti na kartu Opatije, ništa drugo. [thumbsup]