LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


mislim da je tesko losinjsku usporediti s jadroplovom… interesantna mi je stavka kod losinjske MATERIJALNI TROSKOVI I TROSKOVI PRODANE ROBE koja je cetiri puta veca nego kod jadroplova, ista stvar se javlja i kod atlanske plovidbe…

Pa kad je Lošinjska Holding, ima hotele i brodogradilište koji imaju visoke troškove prodane robe. Ali osnovni dio Holdinga je ipak brodarstvo koje je usporedivo sa Jadroplovom. Dodatne dvije djelatnosti mijenjaju sliku financijskih izvještaja ali ono bitno je isto kao i kod Jadroplova – dry bulk brodovi.

2. Da li je Holding povećao udio u Brodarstvu d.o.o. i koliko?

Znači Holding nije jedini vlasnik Brodarstva? Tko su drugi vlasnici


2. Da li je Holding povećao udio u Brodarstvu d.o.o. i koliko?

Znači Holding nije jedini vlasnik Brodarstva? Tko su drugi vlasnici

[/quote]
Meni se čini Dalmont d.o.o. i Apple Marine INC.

Lovi me depra dok vidim koliko malo informacija ima o ovoj izrazito zanimljivoj firmi. Pa zar nema baš niti jedan analitičar, ili bar lokalni špekulant koji bi nas mogao izvjestiti o poslovanju Holdinga?

Firma koja ima dobit od 50 mil. kn godišnje trebala bi imati puno veću zastupljenost u medijima. Mislim, ima veću dobit od Podravke, Tehnike, Zvijezde, pa možda će čak i od Leda imat veću dobit ove godine, a svi ju ignoriraju.

Pa dajte se malo raspišite, analitičari i lokalni špekulanti, da vidimo šta sve ima u LP brodogradnji, LP turizmu, kakve su to firme?

Brodarstvo d.o.o. je sigurno trenutno hrvatski najuspješniji brodar. Ne zbog toga što su Benvin, Mužić, Magaš, Moković, Sokolić i ostali jako sposobni, nego zato jer stare krntije danas nose dobit hočeš nećeš, a oni nisu ništa drugo niti mogli kupiti. I šta, imali su sreće, nitko nije niti htio sklapat dugoročne ugovore za stare rage, još k tome Lošinjska plovidba i nije imala bog zna kakav ugled. Pa su svi brodovi morali na spot – ali jao, pa sad je na spotu i najbolje! I tako je ispalo da Lošinjska zarađuje, pa čak i dividende dijeli, a pred par godina je bila pred stečajem.

I tako, brodar ispao bolji i od razvikane Atlantske i stabilne Tankerske, ali nitko neće da piše?

Pa ajde ljudi, dajte malo, ovdje je dobit, ovdje je lova, da vidimo šta tu zapravo sve ima…

Je li 13.08. bio zadnji dan kad je trebalo imati dionice LPLH za dividendu ?

klodovik


Je li 13.08. bio zadnji dan kad je trebalo imati dionice LPLH za dividendu ?

Izgleda da je tako. Zadnji dan je 19.8., a mora se imat tri radna dana prije toga, znači trebao bi biti 13.8.

hvala topalov 5

klodovik

Cemu igrice s kupnjom 3 komada (malo vise od 1100 kn) ? To ovoj dionici nije potrebno!

Preživljavamo od onoga što dobijemo, a živimo od onoga što dajemo.

Dosadašnja izvješća nisu pomogla CROBEX-u. Naravno kad još nije bilo izvješće od Lošinjske plovidbe. To će biti konačni okidač i onda cijene idu gore!

http://www.vjesnik.com/html/2008/08/18/Clanak.asp?r=tem&c=6

LOŠINJ – Međunarodni aerodrom Lošinj do kraja ove godine trebao bi pronaći strateškog partnera za produženje piste, čime bi se osigurali preduvjeti za prihvat većih čartera i otvaranje novih tržišta poput Rusije i Skandinavije. Direktor te zračne luke sagrađene 1985. godine Alen Horvat, u razgovoru za Vjesnik kazao je da je sva dokumentacija za to spremna, odnosno glavni projekt kojim bi se sadašnja 900 metara duga i 30 metara široka pista produžila na 1200 metara, što bi omogućilo slijetanje čartera do 50 putnika.
Horvat naglašava da bi bilo idealno pistu produžiti na 1800 metara jer bi u tom slučaju na nju mogli slijetati i veći čarteri sa 130 putnika, a to znači otvaranje ruskog i skandinavskog tržišta. Među potencijalnim investitorima su talijanske i švicarske aviokompanije s kojima se trenutno pregovara, te hrvatski ulagači.
Ovaj je aerodrom zasebno trgovačko društvo u većinskom vlasništvu Lošinjske plovidbe (58 posto), Jadranke d.d. (24 posto), države (14,03 posto), dok preostali udio u vlasničkoj strukturi pripada Gradu Lošinju. Za nesmetano funkcioniranje, kaže Horvat, toj zračnoj luci koja ostvaruje promet od 11.000 putnika, nužno je osigurati dva milijuna kuna.
U vlasništvu aerodroma su dva manja aviona, »Cessna« i »Piper«, a namijenjeni su panoramskim i taksi letovima. Tako 15 minuta panoramskog leta za tri osobe iznosi 450 kuna, pola sata 850 kuna, a sat vremena 1770 kuna. Taksi prijevoz od Lošinja do, primjerice, Pule košta 2175 kuna, do krčkog aerodroma 2535, a zagrebačkog Plesa 3990 kuna. Taksi prijevoz često koriste lošinjski turisti za prijevoz do Venecije, što stoji kao i prijevoz do Zagreba, te do Milana (7180 kuna), Rima (6890 kuna), Münchena (10.875 kuna, a među četrdesetak najčešćih linija, najskuplja je Lošinj-Torino (12.325 kuna).
»Stil života danas je takav da gosti putuju češće, a kraće se zadržavaju na svom odredištu pa do njega nastoje doći što prije. Stoga i mi to nastojimo pratiti svojim uslugama, pa ćemo za godinu i pol kupiti dvomotorni avion za prijevoz do šest putnika«, kazao je Horvat. Tomu je dodao kako je u travnju ove godine donesen Prostorni plan Lošinja pa je ovo pravo vrijeme i za razvoj lošinjskog aerodroma, što uz produženje piste podrazumijeva još i gradnju jedne manje zgrade s komercijalnim sadržajima poput duty free shopa i rent-a-cara.

Da li ima negdje još informacija o aerodromu? npr. godišnji prihod…

kolega topalov pa da vam ja moram stavljati izvjesce
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/LPLH-fin2008-1H-NotREV-K-HR.xls

New Report

Close