Pa to ni meni nije jasno…
Imam nešto sitno tih dionica i mislim da sam ih dobro kupio po cijeni ispod 400kn.
Ali možda "veliki" znaju nešto bitno što mi ne znamo?
Jer očito je da je firma profitabilna i to više od većine kupusa koji se može naći na našoj burzi, trže se na booku ispod 1, dakle mora postojati neki dobar razlog za ovakvu cijenu. Volio bih da me netko tko više zna prosvijetli.
Koliko je dionica podcijenjena govori i činjenica da, u slučaju da dividenda bude samo 8 kn po dionici, što je tek nešto više od 5 mil. kn, onaj ko sad kupuje proći će bolje ako kupi Lošinjsku po 400 kn nego Atlantsku po 2.700. A mislim ako ne mogu dat 5 mil. kn od 47 mil. kn dobiti, onda j… ga.
Koliko je dionica podcijenjena govori i činjenica da, u slučaju da dividenda bude samo 8 kn po dionici, što je tek nešto više od 5 mil. kn, onaj ko sad kupuje proći će bolje ako kupi Lošinjsku po 400 kn nego Atlantsku po 2.700. A mislim ako ne mogu dat 5 mil. kn od 47 mil. kn dobiti, onda j… ga.
Mislim da zbog strukture vecinskog vlasnistva uprava nema bas nikakvog interesa ni za cijenu dionice ni podjelu dividende. Kladio bih se da dividende neće biti ili će biti humorističkog iznosa kao kod ATGR.
Mislim da zbog strukture vecinskog vlasnistva uprava nema bas nikakvog interesa ni za cijenu dionice ni podjelu dividende. Kladio bih se da dividende neće biti ili će biti humorističkog iznosa kao kod ATGR.
Sigurno onda znaš tko se krije iza Fimisi, Dalmonta, Buge i Aplle. Milsim, meni nije jasno zašto te firme ne bi imale koristi od dividende. Pa mi molim te pojasni malo.
Sigurno onda znaš tko se krije iza Fimisi, Dalmonta, Buge i Aplle. Milsim, meni nije jasno zašto te firme ne bi imale koristi od dividende. Pa mi molim te pojasni malo.
Pojasnio bih kad bih i sam znao. Imam samo maglovit dojam da se korist od većinskog vlasništva namiruje drugim putevima, a ne dividendom i podjelom dionica managementu. No to je samo moj dojam. U svakom slučaju, netko je na ovom forumu tu dionicu zgodno opisao kao egzotičnu. U njen strmoglav pad vjerojatno je ugrađen i taj dojam.
Evo za utjehu, očito da ne možemo baš znatno pasti, uz 80 kn dobiti po dionici rijetki su spremni za rasprodaju ispod 400 kn.
Današni dodatak Lidera se zove Prijevoznik, a na naslovnoj strani ”Budućnost – RO-RO i RO-LA najekonomičniji prijevoz”. Postoji tekst naslova ”Prijevoznička budućnost pripada brodovima i željeznici” gdje se spominje Lošinjska plovidba, nemam skener, ali zanimljivo štivo.
Našao sam jednu brodarsku firmicu vani koja ima sličnu flotu ko Lošinjska. Freeseas INC se zove. http://finance.yahoo.com/q/pr?s=free
4 Handysize i 1 Handymax brod. U prvom kvartalu gubitak, solidno zaduženi, Equity/Debt ratio 0,74. P/BV je naravno preko 1, tj. 1,22. A tržišna kapitalizacija 133 mil. $. Samo za usporedbu, Lošinjska plovidba ima trenutnu kapitalizaciju oko 55 mil. $. Ta je firma, iako je manja, usporediva sa Jadroplovom koji također nije ostvario dobit u prvom kvartalu, ali se ipak ne trži na 1,22 P/BV već valjda na 0,5 P/BV.
Čisto usporedbe radi da vani ipak cijene brodare, za razliku od nas.
zna li netko zašto je portal mojedionice.com, koji uvijek unese u svoje tablice nova FI i prije nego većina forumaša i shvati da su objavljena, sasvim ignorirao kvartalno FI LPLH? tamo kao zadnje stanje još objavljuju 4/2007!?
ako pridodamo i medijsku šutnju o rezultatima LPLH, pa onaj prekjučerašnji članak o brodarima u PD, nekako se ne mogu oteti dojmu da netko želi da se o njoj ne govori.
a volio bih da postane likvidnija jer se ovako ne usudim kupiti onoliko koliko bih htio.
zna li netko zašto je portal mojedionice.com, koji uvijek unese u svoje tablice nova FI i prije nego većina forumaša i shvati da su objavljena, sasvim ignorirao kvartalno FI LPLH? tamo kao zadnje stanje još objavljuju 4/2007!?
ako pridodamo i medijsku šutnju o rezultatima LPLH, pa onaj prekjučerašnji članak o brodarima u PD, nekako se ne mogu oteti dojmu da netko želi da se o njoj ne govori.
a volio bih da postane likvidnija jer se ovako ne usudim kupiti onoliko koliko bih htio.
Meni također nije jasno zašto je ova dionica tako nelikvidna, pa ima 6 solidnih drybulk brodova što je respektabilna flota, visoku neto dobit koja će očito ove godine biti još viša, vlasnička struktura makar je nejasna nije lošija nego u Jadroplovu gdje gospodari država, ili Tankerskoj gdje večinski vlasnik ima 85% dionica. Mislim, EIG je likvidniji majku mu.
Topalov – u vezi sa likvidnošću dionice LPLH mogu još jedanput ponoviti kolegu Lopinu:
Nekome je očito stalo da ovu tvornicu novaca dobije po što manjoj cijeni, jer je napravljeno sve da cijena dionice padne ovako nisko, te da se jeftino dokupljuje.
Mogla bi uprava LPLH doprinijeti rastu ove dionice ali izgleda, da ne želi. Nekako sam siguran, da i ove godine neće isplatiti ni 1 kn dividende (a mogli to sa lakoćom).
Usput dionica LPLH ima u odnosu na TOP 1 brodare u HR (ATPL, ULPL) skoro 3 puta manji ROE (mada im je u posljednje vrijeme u porastu i rasti će još – pa tako vjerujem i cijena (PPS) . Ali sve u svoje vrijeme.