Priznajem da je Atlantska plovidba broj jedan brodar u Hrvatskoj, na drugom mjestu je definitivno Lošinjska plovidba. No uprava Lošinjske plovidbe je na prvom mjestu, a tek druga je uprava Atlantske plovidbe. Kolko sam ja shvatio gospodin Benvin je najbolji, zajedno sa direktorom brodarstva Mokovićem. A Jadroplov i Tankerska su u banani, Jadroplov je dokazao svoju nesposobnost negativnim rezultatom, a Tankerska time što je najbolji direktor financija Zlatko Moković prešao naravno u Lošinjsku plovidbu i vidi se da je daleko najsposobniji manager među brodarima. Jerkoviću ocjena 4, bezveze prodaje stare brodove koji donose odličnu zaradu a naručuje brodove za 2012. godinu, a nema pojma šta će biti 2012.
Hm, nije neka potražnja za dionicama, čak imamo manji promet i od Tankerske i od Jadroplova, stvarno sramota
Ne treba te zabrinjavati promet nego činjenica da se trgovanje približava nominali.
[/quote]
Ne brinem se, samo mi nije jasno zašto je toliko slab interes za ovako izvrsnu kompaniju
Moguće da Atlantska plovidba ima solidnu Upravu, ali Uprava Lošinske plovidbe je još puno bolja, s obzirom na to u kakvim uvjetima je uspjela napraviti vrhunski biznis.
Ajde pogledajte malo u atlas, gdje je Mali Lošinj, a gdje Dubrovnik, Split, Zadar ili Pula. Za takav mali grad Lošinjska plovidba je urnebesno jaka firma, koja je još prije nekoliko godina bila u velikim problemima i gubicima. Pročitao sam mnoge postove na ovom forumu i forumu Moj novac, i vidio da su mnogi ”vrli” forumaši tamo negdje 2004. govorili da je jedino turistički dio ono što vrijedi, a da brodarstvo treba prodat jer samo radi gubitke.
No Benvin, Mužić, Sokolić i Dumanić, svi danas preko 60 godina, iskusni lisci, pomalo lobiranjem, pomalo iskustvom, uspjeli su namaknuti nekretnite za turistički dio, modernizirati brodogradilište, kupiti nove (iako polovne) brodove. Doveli su iz Tankerske dva vrhunska stručnjaka za brodarstvo, Mokovića i Magaša koji očito znaju što rade, i to su pokazali u proteklih nekoliko godina.
No Benvin, Mužić, Sokolić i Dumanić, svi danas preko 60 godina, iskusni lisci, pomalo lobiranjem, pomalo iskustvom, uspjeli su namaknuti nekretnite za turistički dio, modernizirati brodogradilište, kupiti nove (iako polovne) brodove. Doveli su iz Tankerske dva vrhunska stručnjaka za brodarstvo, Mokovića i Magaša koji očito znaju što rade, i to su pokazali u proteklih nekoliko godina.
A cijena dionice tone, pa tone, a o dividendi ni slutnje.
Priznajem da je Atlantska plovidba broj jedan brodar u Hrvatskoj, na drugom mjestu je definitivno Lošinjska plovidba. No uprava Lošinjske plovidbe je na prvom mjestu, a tek druga je uprava Atlantske plovidbe. Kolko sam ja shvatio gospodin Benvin je najbolji, zajedno sa direktorom brodarstva Mokovićem.
Oprostit cu ti ovo jer smo si dobri, a i LPLH-r-a je uistinu potcjenjena trenutno.. [wink]
e moj Topalov, i ATPL je bila u banani za vrijeme zadnje krize u brodarstvu kada je 30 % bulk kompanija izbrisano – zauvijek. A gle ju sada. Inace, ta kriza nije bila tako davno…. No dobro, da ne ispadne da uzurpiram temu i gugucem zaljubljeno o ATPL, bum stal tu – a i da nehotice ne odam koju info….
Priznajem da je Atlantska plovidba broj jedan brodar u Hrvatskoj, na drugom mjestu je definitivno Lošinjska plovidba. No uprava Lošinjske plovidbe je na prvom mjestu, a tek druga je uprava Atlantske plovidbe. Kolko sam ja shvatio gospodin Benvin je najbolji, zajedno sa direktorom brodarstva Mokovićem.
Oprostit cu ti ovo jer smo si dobri, a i LPLH-r-a je uistinu potcjenjena trenutno.. [wink]
e moj Topalov, i ATPL je bila u banani za vrijeme zadnje krize u brodarstvu kada je 30 % bulk kompanija izbrisano – zauvijek. A gle ju sada. Inace, ta kriza nije bila tako davno…. No dobro, da ne ispadne da uzurpiram temu i gugucem zaljubljeno o ATPL, bum stal tu – a i da nehotice ne odam koju info….
[/quote]
Ma svaka čast Jerkoviću i ekipi, ali ipak je bilo puno lakše raditi u Dubrovniku nego na Lošinju. Inače, dogotrajna materijalna imovina Atlantske bila je 2004. oko milijardu kuna, danas je 1,9 milijardi, znači 90% povećanje. A Lošinjska od 200 mil. kn narasla na 500 mil. kn, što 150% rasta. Znači da se relativno Lošinjska ipak više razvijala.
Zato se i ne slažem sa Tachmanom da su u Lošinjskoj imali sreće, relativno su značajno više povećali flotu od Atlantske, što je sigurno bio veliki rizik, mogli su napraviti i skroz druge odluke, npr. prodati brodarstvo tamo 2004. kad je dry bulk sektor bio u banani, i kupovati hotele kako bi mnogi napravili.
Ne razumijem, kolega, zašto mislite da je bilo lakše raditi u Dubrovniku nego u Lošinju.
Inače , ni ja ne mislim da je dobro poslovanje Lošinjske puka sreća.
Lošinjska je napravila isti iskorak kao i Atlantska u isto vrijeme.
Naravno u svojim mogućnostima.
Sjećam se kad smo kolega Techman i ja vodili polemiku oko Atlantske i to prije nego je ušao u dionicu.
Njegovo mišljenje je bilo da je Atlantska prezadužena, da nije dobro vrijeme za kupovinu brodova,
da Nijemci sad prodaju svoje brodove, itd,itd.
Ja sam bio uvjeren da Atlantska nije prezadužena zato što je u poziciji da bez problema može servisirati dug, da su kupili brodove u savršeno vrijeme, i da Nijemci ne znaju šta rade.
Kolega Techman je bio u krivu.
Isto tako sad mislim da Lošinjska radi dobro i da će to i nastaviti.
Koliko vidim, tri broda su u moru oko Sjeverne Amerike, što mi daje naslutiti da su na spotu u trenutno najbolje plaćenom mjestu na svijetu.
Možda sam u krivu
Mislim da je Lošinj općenito siromašniji kraj nego Dubrovnik i okolica. Kako bi Lošinjska plovidba uopće i mogla kupiti hotel poput Hiltona kao što je učinila Atlantska plovidba. Slična je situacija i sa avioprijevozom, Dubrovčanima se jednostavno nudilo više mogućnosti. Sigurno je i lakše bilo doći do kredita, zaposlenih…
Ne treba te zabrinjavati promet nego činjenica da se trgovanje približava nominali.
[/quote]
Ne brinem se, samo mi nije jasno zašto je toliko slab interes za ovako izvrsnu kompaniju
[/quote]
Pa to ni meni nije jasno…
Imam nešto sitno tih dionica i mislim da sam ih dobro kupio po cijeni ispod 400kn.
Ali možda "veliki" znaju nešto bitno što mi ne znamo?
Jer očito je da je firma profitabilna i to više od većine kupusa koji se može naći na našoj burzi, trže se na booku ispod 1, dakle mora postojati neki dobar razlog za ovakvu cijenu. Volio bih da me netko tko više zna prosvijetli.
ja sam isto o tome razmišljao! prosvjetlite i mene. iako moje misljenje je da dionica jednostavno nije in. kad bude kostati ce troduplo. a biti ce kad uprava bude htjela [wink]
ja sam isto o tome razmišljao! prosvjetlite i mene. iako moje misljenje je da dionica jednostavno nije in. kad bude kostati ce troduplo. a biti ce kad uprava bude htjela [wink]
OT: Koliko je to troduplo? Nikad mi to nije bilo jasno…
OT: Koliko je to troduplo? Nikad mi to nije bilo jasno…
600 %? Meni nije jasno ono "duplo manje".