LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Evo konačno stigao pažljivo pogledati izvješće pa da i ja dam svoj komentar. U biti, čini mi se da su se dogodile mnoge lijepe stvari.

1. Redovni prihodi iz poslovanja povećali se 29%
2. EBITDA povećan za 152% ili apsolutno 20 milijuna kuna
3. Neto dobit povećana za 115%, apsolutno 5,5 milijuna
4. Na tečajnim razlikama zarađeno 6 milijuna kuna
5. Nabavljena nova materijalna imovina (brod) u vrijednosti 131 milijuna kn, u vrijeme izrazito visokih vozarina
6. Islplaćen manjiski interes u iznosu od 34 milijuna kuna. Pod pretpostavkom da je otkupljen manjiski interes u brodarstvo i da je prije bio 50%, manjinski interes u brodarstvu sad iznosi 34,5%
7. Nije bilo prodaje brodova, pa tako niti izvanrednih prihoda po toj osnovi

Po mojem mišljenju negativne pojave su
1. Stupanj samo financiranja smanjen na niskih 40% što dovodi u pitanje isplatu znatnije dividende
2. Povećanje ukupnih obveza za visokih 44% ili apsolutno 122 milijuna kuna

No to povećanje dugova, iako povećava kreditni rizik, je vrlo logično, mislim da trenutno nema boljeg razloga da se digne kredit od kupnje broda za prijevoz rasutih tereta.

Još neki omjeri povezani sa cijenom na tržištu
1. Neto dobit u zadnjih godinu dana iznosi 52,8 milijuna kn što daje 80 kn zarade po dionici i i pri cijeni od 434 kuna P/E 5,4
2. Knjigovodstvena vrijednost iznosi 487 kn po dionici, pa pri cijeni od 434 kn P/B iznosi 0,89
Treba napomenuti da je knjigovodstvena vrijednost poprilično niža od neto vrijednosti imovine jer je večina brodova knjigovodstveno otpisana a ima znatnu tržišnu vrijednost (što će donijeti nove izvanredne prihode u budućnosti).

Nadam se da sam dao realan uvid u situaciju i da neće ispasti kao drukanje, iako moram napomenuti da imam nešto dionica ovog simpatičnog holdinga. Možda i fond manager uzmu kalkulator u ruke pa se okrenu ovom, očito sve perspektivnijem brodaru.

Meni to izgleda kao ok izvjesce, a posebice mi se svidjaju tecajne razlike….

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Brodarstvo osnovalo "LP – Brodski servisi d.o.o."

http://www.nn.hr/Pokaz.asp?dok=\oglasi\2008\registar\18037registar0004561.html

Trgovački sud u Rijeci objavljuje upis osnivanja društva s ograničenom odgovornošću, u Sudski registar proveden kod ovoga suda 15. I. 2008. godine pod poslovnim brojem Tt-08/93-2, redni broj upisa 1, za subjekt upisa s matičnim brojem (MBS): 040245245, s ovim podacima:
TVRTKA/NAZIV:
LP – BRODSKI SERVISI, d.o.o. za popravak brodova
SKRAĆENA TVRTKA/NAZIV: LP – BRODSKI SERVISI d.o.o.
SJEDIŠTE: Rijeka, Franje Račkoga, 50A – 52A
PREDMET POSLOVANJA – DJELATNOSTI:
*gradnja, popravak i preinaka brodova čamaca; *elektroinstalacijski radovi i izolaterski radovi; *proizvodnja i popravak proizvoda od metala, strojeva i opreme; *iznajmljivanje automobila, plovila i ostalih prijevoznih sredstava, ostalih strojeva i opreme, sa ili bez rukovatelja i predmeta za osobnu uporabu i kućanstvo; *kupnja i prodaja robe i trgovačko posredovanje na domaćem i inozemnom tržištu; *proizvodnja i popravak metalnih konstrukcija, kontejnera i ostalih metalnih proizvoda; *popravak, servisiranje, opremanje, čuvanje i održavanje plovila
ČLANOVI DRUŠTVA/OSNIVAČI:
Lošinjska plovidba – brodarstvo d.o.o., pod MBS: 040031589, upisan kod: Trgovački sud u Rijeci, Mali Lošinj, Privlaka b.b., jedini osnivač d.o.o.
ČLANOVI UPRAVE/LIKVIDATORI:
Hrvoje Fućak, MBG: 0000025051964, Hrvatska, Čavle, Cernik 72, direktor, zastupa samostalno i pojedinačno
PROKURISTI:
Goran Turkalj, MBG: 0000025051970, Hrvatska, Sveti Vid, Miholjice b.b., prokurist, zastupa sukladno čl. 47. i 48. Zakona o trgovačkim društvima
TEMELJNI KAPITAL: 650.000,00 kuna
PRAVNI ODNOSI:
Pravni oblik: društvo s ograničenom odgovornošću
Osnivački akt: Izjava o osnivanju sastavljena je 8. I. 2008. (4561)

——————————————————————————–

Sad sam se sjetio… Zar nije u 1Q prodan "Susak"?

No respect

Da, početkom travnja je skinut s popisa.


Evo konačno stigao pažljivo pogledati izvješće pa da i ja dam svoj komentar. U biti, čini mi se da su se dogodile mnoge lijepe stvari.

1. Redovni prihodi iz poslovanja povećali se 29%
2. EBITDA povećan za 152% ili apsolutno 20 milijuna kuna
3. Neto dobit povećana za 115%, apsolutno 5,5 milijuna
4. Na tečajnim razlikama zarađeno 6 milijuna kuna
5. Nabavljena nova materijalna imovina (brod) u vrijednosti 131 milijuna kn, u vrijeme izrazito visokih vozarina
6. Islplaćen manjiski interes u iznosu od 34 milijuna kuna. Pod pretpostavkom da je otkupljen manjiski interes u brodarstvo i da je prije bio 50%, manjinski interes u brodarstvu sad iznosi 34,5%
7. Nije bilo prodaje brodova, pa tako niti izvanrednih prihoda po toj osnovi

Po mojem mišljenju negativne pojave su
1. Stupanj samo financiranja smanjen na niskih 40% što dovodi u pitanje isplatu znatnije dividende
2. Povećanje ukupnih obveza za visokih 44% ili apsolutno 122 milijuna kuna

No to povećanje dugova, iako povećava kreditni rizik, je vrlo logično, mislim da trenutno nema boljeg razloga da se digne kredit od kupnje broda za prijevoz rasutih tereta.

Još neki omjeri povezani sa cijenom na tržištu
1. Neto dobit u zadnjih godinu dana iznosi 52,8 milijuna kn što daje 80 kn zarade po dionici i i pri cijeni od 434 kuna P/E 5,4
2. Knjigovodstvena vrijednost iznosi 487 kn po dionici, pa pri cijeni od 434 kn P/B iznosi 0,89
Treba napomenuti da je knjigovodstvena vrijednost poprilično niža od neto vrijednosti imovine jer je večina brodova knjigovodstveno otpisana a ima znatnu tržišnu vrijednost (što će donijeti nove izvanredne prihode u budućnosti).

Nadam se da sam dao realan uvid u situaciju i da neće ispasti kao drukanje, iako moram napomenuti da imam nešto dionica ovog simpatičnog holdinga. Možda i fond manager uzmu kalkulator u ruke pa se okrenu ovom, očito sve perspektivnijem brodaru.


Zahvaljujem se na trudu.Slažem se sa svime osim:

3.Netto dobit je 20.207 prema 4.804 prošle godine ,tj.420 % ili 320% veća apsolutno odnosno
15,403 mil više.
Dali je ova grešku davalac izvještaja ubacio namjerno ili ne,ali prošle godine u IQ nisu obračunati
manjinski interesi.Trebaju biti isti knjigiovodstveni standardi.

Kod loših stvari ne bih se složio:
Toč.2. Stupanj samofinanciranja od 42 %,a
Financijske rezerve i novac na blagajni ,a i sve veća dobit koja bi u ovom kvartalu trebala biti
preko 20 mil s obzirom na novi brod,a i povečanje vozarina ,a onda dolazi rijeka novca u
u III Q su sasvim dostatni i za ispunjavanje tekućih obaveza,a i za isplatu dividende.

Smanjenje nominale i to u dva navrata je napravljeno samo radi mogućnosti isplate dividende
ili dokapitalizacije. Za mene je dokapitalizacija bolje rješenje .

Još jedan put,puno vam hvala i ovaj komentar smatrajte dobronamjernim


Sad sam se sjetio… Zar nije u 1Q prodan "Susak"?

Ako je prodan Susak nije provedeno kroz bilancu izvanrednih prihoda i rashoda,što znaći da će
dobit u II Q biti daleko veća ,a samim time i mogućnost isplate dobre dividende.

Za otprilike mjesec do dva biti će poznat dnevni red za Glavnu skupštinu,koja se najčešće održava
koncem kolovoza i eventualnoj dividendi jer novac očito neće biti problem.Ili možda neka kupnja
novog broda.Mislim da bi to bila povoljnija varijanta od dividende.U svakom slućaju lijep očekivanja.


Evo konačno stigao pažljivo pogledati izvješće pa da i ja dam svoj komentar. U biti, čini mi se da su se dogodile mnoge lijepe stvari.

1. Redovni prihodi iz poslovanja povećali se 29%
2. EBITDA povećan za 152% ili apsolutno 20 milijuna kuna
3. Neto dobit povećana za 115%, apsolutno 5,5 milijuna
4. Na tečajnim razlikama zarađeno 6 milijuna kuna
5. Nabavljena nova materijalna imovina (brod) u vrijednosti 131 milijuna kn, u vrijeme izrazito visokih vozarina
6. Isplaćen manjiski interes u iznosu od 34 milijuna kuna. Pod pretpostavkom da je otkupljen manjiski interes u brodarstvo i da je prije bio 50%, manjinski interes u brodarstvu sad iznosi 34,5%
7. Nije bilo prodaje brodova, pa tako niti izvanrednih prihoda po toj osnovi

Po mojem mišljenju negativne pojave su
1. Stupanj samo financiranja smanjen na niskih 40% što dovodi u pitanje isplatu znatnije dividende
2. Povećanje ukupnih obveza za visokih 44% ili apsolutno 122 milijuna kuna

No to povećanje dugova, iako povećava kreditni rizik, je vrlo logično, mislim da trenutno nema boljeg razloga da se digne kredit od kupnje broda za prijevoz rasutih tereta.

Još neki omjeri povezani sa cijenom na tržištu
1. Neto dobit u zadnjih godinu dana iznosi 52,8 milijuna kn što daje 80 kn zarade po dionici i i pri cijeni od 434 kuna P/E 5,4
2. Knjigovodstvena vrijednost iznosi 487 kn po dionici, pa pri cijeni od 434 kn P/B iznosi 0,89
Treba napomenuti da je knjigovodstvena vrijednost poprilično niža od neto vrijednosti imovine jer je večina brodova knjigovodstveno otpisana a ima znatnu tržišnu vrijednost (što će donijeti nove izvanredne prihode u budućnosti).

Nadam se da sam dao realan uvid u situaciju i da neće ispasti kao drukanje, iako moram napomenuti da imam nešto dionica ovog simpatičnog holdinga. Možda i fond manager uzmu kalkulator u ruke pa se okrenu ovom, očito sve perspektivnijem brodaru.



Točka 6. Manjinski udio je smanjen na 34,5%

Svi vaši multipli su izračunati uz manjinski interes od 50 %,što znaći da uz isto poslovanje dobit za dioničare je sve veća uz smanjen manjinski udio na 34,5% ,a kako je situacija na tržištu vozarina izvrsna ,a dolazi i turistička sezona P/E će biti još i niži.Nastojte ga izračunati sami da ne ispao navijač.
Ista stvar i za ostale multiple.
Sve mi više izgleda da će se isplatiti dividenda u visini isplaćenog manjinskog interesa,jer je to sada
dio koji pripada samo dioničarima.Još povoljnija varijanta je da se dividenda ne isplati i da se smanji
manjinski udio iako ne vjerujem u tu mogućnost.To bi bilo premalo manjinskom s obzirom na vrijednost brodarstva.
Negativne pojave Točka 2.

Mislim da ste ovdje zanemarili da je udjelničar po ovom dugu i manjinski vlasnik sa 50% ili u boljoj
varijanti za dioničare sa 34,5%.Oni su udjelničari u dobiti,u eventualnim gubicima ili pak plasmanima
te dišu kao i cijelo brodarstvo,u okviru svog udjela.

Za ovo nisam siguran i molio bi komentar iskusnih knjigovođa.
Vorda pomozi!

Vidim, da oko izvješća za 1 q08 sve važno već je napisano. Osim palo mi u oči:

REZERVE LPLH

Gledajući ostale brodare svi pa malom rade isto. U trenucima kada se na svjetskom tržištu prijevozima ostvaruju enormni prihodi, brodari nekako dolaze u situaciju, kada trenutno ne žele prikazati velikih dobiti. Evo primjerice LPLH:

U godišnjem izvješću za 2007 rezerve im iznose 38.660.000 mil kn. U izvješću 1 0q 08 odjedanput iznose 80.376.000 odnosno su više za oko 41 mil. kn ili 108%. Pa otkuda im se sad stvorilo za 41 milje kn više rezervi? Znamo iz teorije, da rezerviranja nisu ništa drugo nego instrument smanjenja dobiti tekućeg razdoblja, odnosno instrument odgode priznavanja dobiti za buduće razdoblje. I… ?

I gdje im je prodaja broda „Sušak“ u prvom kvartalu? U ostalim prihodima AOP 33 ga nema (vjerojatno će ga staviti u sljedećim izvješćima).

Sve u svemu kazao je Benvin na početku ove godine "U ovoj godini očekujemo prihode i rashode na razini prošle, te nešto nižu neto dobit". A ja mogu samo reći: ne sviđa mi se ova uprava ali ipak ostajem unutra.

Na kraju mogu samo ponoviti kolega Lopinu: Nekome je očito stalo da ovu tvornicu novaca dobije po što manjoj cijeni, jer je napravljeno sve da cijena dionice padne ovako nisko, te da se jeftino dokupljuje.


Vidim, da oko izvješća za 1 q08 sve važno već je napisano. Osim palo mi u oči:

REZERVE LPLH

Gledajući ostale brodare svi pa malom rade isto. U trenucima kada se na svjetskom tržištu prijevozima ostvaruju enormni prihodi, brodari nekako dolaze u situaciju, kada trenutno ne žele prikazati velikih dobiti. Evo primjerice LPLH:

U godišnjem izvješću za 2007 rezerve im iznose 38.660.000 mil kn. U izvješću 1 0q 08 odjedanput iznose 80.376.000 odnosno su više za oko 41 mil. kn ili 108%. Pa otkuda im se sad stvorilo za 41 milje kn više rezervi? Znamo iz teorije, da rezerviranja nisu ništa drugo nego instrument smanjenja dobiti tekućeg razdoblja, odnosno instrument odgode priznavanja dobiti za buduće razdoblje. I… ?

Prebacivanje dobiti u rezerve u bilianci 1. kvartala provode ja mislim sve firme, pa to nije ništa neuobičajeno. Pogledaj npr. Atlantsku plovidbu, Viro


Vidim, da oko izvješća za 1 q08 sve važno već je napisano. Osim palo mi u oči:

REZERVE LPLH

Gledajući ostale brodare svi pa malom rade isto. U trenucima kada se na svjetskom tržištu prijevozima ostvaruju enormni prihodi, brodari nekako dolaze u situaciju, kada trenutno ne žele prikazati velikih dobiti. Evo primjerice LPLH:

U godišnjem izvješću za 2007 rezerve im iznose 38.660.000 mil kn. U izvješću 1 0q 08 odjedanput iznose 80.376.000 odnosno su više za oko 41 mil. kn ili 108%. Pa otkuda im se sad stvorilo za 41 milje kn više rezervi? Znamo iz teorije, da rezerviranja nisu ništa drugo nego instrument smanjenja dobiti tekućeg razdoblja, odnosno instrument odgode priznavanja dobiti za buduće razdoblje. I… ?

I gdje im je prodaja broda „Sušak“ u prvom kvartalu? U ostalim prihodima AOP 33 ga nema (vjerojatno će ga staviti u sljedećim izvješćima).

Sve u svemu kazao je Benvin na početku ove godine "U ovoj godini očekujemo prihode i rashode na razini prošle, te nešto nižu neto dobit". A ja mogu samo reći: ne sviđa mi se ova uprava ali ipak ostajem unutra.

Na kraju mogu samo ponoviti kolega Lopinu: Nekome je očito stalo da ovu tvornicu novaca dobije po što manjoj cijeni, jer je napravljeno sve da cijena dionice padne ovako nisko, te da se jeftino dokupljuje.

Rezerve su rezerve i dio su kapitala društva a dugoročna rezerviranja za troškove i rizike su dio dugor.obveza i ona umanjuju poslovni rezultat sve do njihovog isteka odnosno ukidanja u slijedećem razdoblju. Prema tome brkaš dva definitivno oprečna pojma.

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

˛@febo

pa što sam ja napisao (da ponovim):

"rezerviranja nisu ništa drugo nego instrument smanjenja dobiti tekućeg razdoblja, odnosno instrument odgode priznavanja dobiti za buduće razdoblje."

New Report

Close