[=ententinis]
Dakle, par stvari koje me brinu.
Prvo, izjava direktora da očekuje manju dobit u ovoj godini [shocked]
Drugo, izjava direktora da očekuje manju dobit u ovoj godini. [shocked]
Prvo, kako može očekivati manju dobit u trenutku kad je tržište odlično?
Drugo, kako može uopće tako nešto izjaviti?
Ili nešto muti ili je u dokupu.
[/quote]
Ovu izjavu je direktor dao kada su vozarine bilo daleko niže nego sada.
Cijene nafte su znaćajno porasle,a stariji brodovi više troše.
Lani su imali i prodaju brodova ,a to predstavlja ekstra profit,kojeg ove godine ne planiraju.
A da nastoje dokupljivati po nižim cijena .To bi bilo normalno.
Inaće na ovakve izjave menađera najbolje je plivati uzvodno.
Međutim,zašto je smanjena nominala na 360 kn ?To nije slućajno.
Da li radi dividende?
Da li radi dokapitalizacije?
U oba slućaja bi mogli ostvariti ekstra profit.Pokušavam ući u mozak većinskih vlasnika koji su
dobro profitirali na prvoj dokapitalizaciji.Dali žele sve sebi ili i nas male dionićare smatraju ravnopravnim partnerima ili….
Cijene nafte su znaćajno porasle,a stariji brodovi više troše.
Što oni voze na spotu?
Šta velite na ova dva ugovora danas sklopljena? Starudije rasturaju a?
02.06 ASSIMINA
Ship Name ASSIMINA
DWT 41,096
Built 1984
Flag JAM
Draft 11,1020
TCT 41,096 84 30/5-1/6 USD 87,000 DAILY CNR
02.06 PALOMA C
Ship Name PALOMA C
DWT 37,614
Built 1983
Flag PAN
Draft 10,76
TCT 37,614 83 7-10/6 USD 60,000 DAILY VIA RVR PLATE +USD 850000 BB BUNGE
Poštovani inozemni investitoru:
LPLH voze po Mediteranu. Spot je vrsta ugovora, odnosno ugovor za jedno putovanje koje se placa puno vise od ugovora na duze vrijeme (time charter). Ako su brodovi na spotu, onda vlasnik broda placa sve (operativne troskove, lucke naknade, troskove za kanale i gorivo), a ako su na time charteru onda placa samo operativne troskove, ostalo placa unajmitelj).
Dakle, ono sto je Lopina naveo o vecim troskovima, moze biti tocno jedino ako LPLH ima brodove na spotu jer onda placa sve troskove, ukljucujuci i gorivo.
Evo jedne grube racunice: recimo da neki od njihovog bulkera je na spotu. Dnevno potrosi 25 tona goriva (vjerojatno i vise). Dnevni trosak goriva iznosi 25 t x 550 USD = 13 750 USD (dnevno za gorivo). Tu jos treba dodati troskove luckih pristojbi tako da ugovoreni spot je iskljucivo brutto cifra.
Poštovani inozemni investitoru:
LPLH voze po Mediteranu.
Ne znam baš da je ovo istina, kolko ja vidim na stranicama Lošinjske, brod Hana je u New Yorku, Dina u Meksičkom zaljevu, Karolina na Bliskom Istoku, Dora kod Portugala na putu za New York.
E sad dal su na spotu ili time charteru to ne znam, možda lopina zna
Onda moje isprike, priznajem da nisam pratio detaljno nego sam taj podatak procitao (mislim na ovoj temi) i memorirao. Ocito krivo.
Onda moje isprike, priznajem da nisam pratio detaljno nego sam taj podatak procitao (mislim na ovoj temi) i memorirao. Ocito krivo.
Nema problema prijatelju, Lošinjska ima 4 manja broda za kontenjerski prijevoz po Mediteranu, pa si s te strane u pravu, ali i 6 ovih večih za rasute terete koji plove po cijelom svijetu.
Ne znam jel netko pratio da li je možda obustava trajektnog prometa sa Lošinja uslijed udara bure pa nikako da dođe FI.
A mislim da se izvode nekakvi radovi na riječkoj zaobilaznici.
Da, bit će da je to
Evo da i ja dam svoj prijedlog NAV-a po dionici
TURIZAM (NAV) – 85% 77.775.000
IMOVINA 100.000.000
dugotrajna materijalna imovina 70.000.000
dugotrajna financijska imovina 27.000.000
kratkotrajna imovina 3.000.000
OBVEZE 8.500.000
Dugoročne obveze 5.500.000
Kratkoročne obveze 3.000.000
BRODOGRADITELJSTVO (NAV) – 100% 68.000.000
IMOVINA 85.000.000
dugotrajna materijalna imovina 35.000.000
dugotrajna financijska imovina 11.000.000
kratkotrajna imovina 39.000.000
OBVEZE 17.000.000
Dugoročne obveze 0
Kratkoročne obveze 17.000.000
BRODARSTVO (NAV) – 50% 326.558.000
IMOVINA 907.127.000
Brodovi 747.930.000
Dora 69.900.000
Hana 163.100.000
Karolina 130.480.000
Karmen 130.480.000
Katarina 93.200.000
Dina 116.500.000
Lipa 4.660.000
Lošinj 11.650.000
Rijeka 11.650.000
Srakane 16.310.000
dugotrajna financijska imovina 43.622.000
kratkotrajna imovina 115.575.000
OBVEZE 254.011.000
Dugoročne obveze 181.738.000
Kratkoročne obveze 72.273.000
NEMATERIJALNA IMOVINA (HOLDING) 107.000.000
UKUPNI NAV (HOLDING) 579.333.000
broj dionica 662.416
NAV po dionici 875 kn
NAV po dionici (bez nematerijalne imovine) 713 kn
Mislim da jos tu fali imovina zracne luke… nisam siguran…
Da, moguće. Iskreno, nije baš lako točno odrediti što kuda spada, a to je bitno jer holding ima različite udjele u pojedinom d.o.o., ali mislim da bi to približno moglo biti to.
No kako god bilo, po izrčunu neto vrijednosti cijena ne bi smjela biti niža od 700 kn po dionici. Po diskontiranom cash flow-u sigurno još poprilično više.