LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

ponovo flota sa dodatkom godine proizvodnje…

Da li netko zna šta predstavlja 99 mil. kn nematerijalne imovine Lošinjske plovidbe? Atlantska na primjer ima samo 18 mil. kn.

Očekujem sutra (možda i sa kojim danom zakašnjenja) odlično izvješće za 1q 08. [thumbsup]


Očekujem sutra (možda i sa kojim danom zakašnjenja) odlično izvješće za 1q 08. [thumbsup]

Zašto odlično? Imaš kakav info, ili onako, na temelju rasta BDI indeksa?



Očekujem sutra (možda i sa kojim danom zakašnjenja) odlično izvješće za 1q 08. [thumbsup]

Zašto odlično? Imaš kakav info, ili onako, na temelju rasta BDI indeksa?
[/quote]
Prihodi će sigurno biti veliki.Ali dobit će biti… analogno JDPL ili ATPL …

Izvješće će biti prema željama onih što su bliže oltara u ovisnosti da li žele kupovati ili prodavati.
S obzirom da je kod nas sve naopako i da je LPLH i pored izvrsnog FI 2007.potonuo sa 485 na 420,a bio je i niže ,mislim da će kvrtalno izvješće biti fenomenalno.

Možda ima stare brodove, ali ima i najbolji omjer cijene i keša. 139 kuna keša po dionici prema izvještaju za 2007. A cijena 420 kn. Takav omjer (oko 3) ne znam dal ima i jedna dionica na hrvatskoj burzi. Baš me zanima izvještaj za prvi kvartal.

Dd,


A šta je to sa vlasničkom strukturom brodarskog dijela? Vidio sam da u 2005. godini nije bilo manjinskog interesa unatoč 38 mil. kn dobiti?

Imaš tu:
http://www.mojnovac.net/forumi/showpost.php?p=112237&postcount=469
Dakle,kupac dionice LPLH kupuje 50 % brodarstva,100 % turizma i 100 % brodogradnje.I to plaća
420 kn.
Za 2007.dobit po dionici iznosi 71 kn nakon isplate manjinskog interesa .
P/E je čistih 5,92.
S obzirom na vozarine IQ 2008.ne i trebao biti lošiji nego lani što znaći da će to biti još
povoljnije.
Ovo bi mogla biti zlatna koka,jer i dividenda može biti punih 71 kn umanjeno za
obavezne zakonske rezerve.
Do sada nije ni mogla biti isplaćivana dividenda jer LPLH nije
ostvarivao dobit.
Sada može,ali ne znaći da će i biti.Ja kupujem mogućnost.Kada je sigurno
već je cijena dionice skočila.

[/quote]

@Sakai
Evo samo jedno brzinsko razmisljanje u svezi vaznosti starosti flote.
U slucaju pada BDI (sto moze biti uzrokovano raznim razlozima, ili kombinacijom istih, a poglavito povecanjem flote te padom potrebe za prijevoz) takodjer pada i vrijednost same flote. E sada po mome razmisljanju je vrlo upitno da li se bolje u slucaju takvoga scenarija naci sa flotom novih i skupih brodova ili sa flotom starih brodova koji se u najgorem slucaju mogu prodati i u rezaliste). Novije flote ce dozivjeti i veci pad vrijednosti; tako da sam misljenja da bi takav scenario vise pogodilo npr ATPL od LPLH. Svejedno firme poput ATPL i LPLH upravo zbog neprdvidivosti trzista (ovdje pisem o nekom duzem periodu a ne o 2-3 godine) prave diverzifikaciju poslovanja; te bih dodatno ocijenio cak i povoljnijom situaciju LPLH-a (u slucaju kocenja BDI) jer imaju gotovo polovicu flote ‘non-bulk’.
Naravno, sa druge strane je ATPL u prednosti u slucaju da ‘zlatno doba’ potraje jer ako npr ostane ovakva (ili slicna) situacija jos 7-8 ili vise godina, njihovi brodovi ce i dalje raditi besprijekorno, a starije rage ce trebati polagano rashodovati, pogotovo kako se budu poostravali klasifikacijski uvjeti i norme.
Sa druge strane treba uzesti u obzir i odlican management i organizaciju kod ATPL sto kod LPLH bas i ne vidim. JDPL je opet posebna prica, pogotovo zbog vlasnicke strukture.
U svakom slucaju moj rezime je da novije flota ima prednosti sa jedne strane; ali i starija poput LPLH ima svojih prednosti. U svakom slucaju dok je BDI kakav jest nema zime ni za jedne ni za druge.

Stara kineska: Pas koji laje, nije dovoljno kuhan!


Sa druge strane treba uzesti u obzir i odlican management i organizaciju kod ATPL sto kod LPLH bas i ne vidim. JDPL je opet posebna prica, pogotovo zbog vlasnicke strukture.

Iz propale firme napravili su respektabilnu i vrlo profitabilnu tvrku koja je pred koju godinu proglašena najboljom tvrkom u županiji. Kupovanje i držanje starih raga na spotu je bio odlučan i riskantan potez, ali se višestruko isplatio.

Zašto misliš da LPLH nema dobar management?

Definitivno ne mogu naci prigovora ovom razmisljnju. Osim mozda…:) tome da na ovoj nasoj burzi fundamenti, NAV i sl. ne igraju nikakvu ulogu. Nazalost, ako dodje do pada BDI-a jednako ce potonuti svi nasi brodari bez obzira na starost flote… ono sto ja vidim kao lagani minus za LPLH jesu ti stari brodovi (da prodat ce ih i s cime ce voziti robu?)…

Problem kod starosti broda jest da narucitelj nece prihvatiti dugi TC (postoje neki limiti ali nisam siguran koliko) dok za novi brod mozes bez problema puknuti i 10 godina. Kako je nedavno receno, neki brodovi ATPL (Orsula) su bili na 10 godina i to je bila prevaga u onim kriznim godinama. LPLH to ne moze napraviti, a ako dodje kriza pitanje je isplativosti narucivanja novog broda?

Medjutim, da ATPL i objavi da je stavila sve ugovore na 5 godina te najavila tocnu dobit i dividendu, a u slucaju poremecaja trzista, dionica bi se nasla u padu jednako kao i ostale brodarske firme u Hrvata. Ja ne ocekujem neku veliku krizu u brodarstvu, pazite da se i sadašnji BDI prepolovi jos se uvijek ostvaruje DOBIT. Upravo zbog toga i dajem prednost ATPL, iako sam svjestan da ce se mozda na LPLH dati vise zaraditi.

Sto se tice managmenta, na celu im je, zaboravih mu ime, Zadranin iz TNPL, ako se ne varam? U Zadru je imao dobru reputaciju, cujem, no mozda bi netko drugi znao vise o njemu….

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

http://www.losinjska-plovidba.hr/adresar.php

30.05 VELEBIT
Ship Name VELEBIT
DWT 42,249
Built 1990
Flag CRT
Draft 11,22
TCT 42,249 90 29-30/5 USD 47,000 DAILY VIA SE ASIA SINOCHART

Čiji je ovo brod? Piše da je Hrvatski

New Report

Close