Bilo bi bolje da keš iskoriste za obnovu flote, nego za isplatu dividende.
kakva isplata dividende?
kakva isplata dividende?
Nagađanja kolega na forumu.
Mislim da ništa od toga, nego da će keš otići na isplatu manjinskih interesa. [sad]
Nagađanja kolega na forumu.
Mislim da ništa od toga, nego da će keš otići na isplatu manjinskih interesa. [sad]
[/quote]
Znas li ti sto si napisao? Da ce Lplh preuzeti preostalo vlasnistvo od 50% u brodovima?!
Nagađanja kolega na forumu.
Mislim da ništa od toga, nego da će keš otići na isplatu manjinskih interesa. [sad]
[/quote]
Znas li ti sto si napisao? Da ce Lplh preuzeti preostalo vlasnistvo od 50% u brodovima?!
[/quote]
mislim da 50% ostatka udjela losinjska nece preuzeti… ne znam zasto bi vlasnicima bilo u interesu to prodati kada im tolika lova sjeda na racun… onaj keš se vjerojatno nagomilao za kupnju novog broda… u 1 kvartalu ce se sigurno smanjiti…
Nagađanja kolega na forumu.
Mislim da ništa od toga, nego da će keš otići na isplatu manjinskih interesa. [sad]
[/quote]
Znas li ti sto si napisao? Da ce Lplh preuzeti preostalo vlasnistvo od 50% u brodovima?!
[/quote]
mislim da 50% ostatka udjela losinjska nece preuzeti… ne znam zasto bi vlasnicima bilo u interesu to prodati kada im tolika lova sjeda na racun… onaj keš se vjerojatno nagomilao za kupnju novog broda… u 1 kvartalu ce se sigurno smanjiti…
[/quote]
Isplata dividende je moguća,bez obzira da li se kupuje novi brod.U ovom trenutku kada su ovolike vozarine,kada je
dnevni priliv novca i dalje velik brodari lako dobijaju kredit.Dividenda u vezi sa dobiti 2007.može se isplatiti i kasnije
iz budućih prihoda.Bitno je što odluće vlasnici.
Uskoro će i kvartalni izvještaj.Karta svašta prima.ATPL nikad veća dobit,a JDPL u istom biznisu gore izvješće nego
lani.Situacija za brodare nikad bolja,a LPLH bi mogla biti zvijezda 2008.i to upravo jer je zapostavljena.Lagano
prodajem ATPL i ulazim u LPLH.FA mi pokazuje da je dionica podcijenjena,a kako naši investitori ćesto neselktivno
preferiraju pojedini sektor očekujem da i ova dionica dođe na red.I zato lagano dokupljujem,a u slućaju lošeg izvješća
/kao kod JDPL/dokupljujem još i više,ali nažalost ne mogu preko margina.
Ipak najviše od svega me interesira zbog ćega je smanjena nominala.Da li je razlog dokapitalizacije po toj
manjoj nominali.Molio bi iskusne i maštovite da ovo komentiraju i iznesu neku svoju ideju.Prema mom razmišljnju
dioničarstvo je klađenje na buduće događaje.Normalno samo na moguće događaje. Malo mašte nije na odmet,ali ipak
treba biti čvrsto na zemlji,jer ipak sve ovisi o upravi.
Izvješće za 1 q 08 može se od LPLH očekivati oko 30.05.2008. Biti će odlično.
Ako bi ovo uprava sa Benwinom bila ažurnija, konstruktivnija… prema svojim dioničarima mogla bi pasti dividenda barem 10 kn po dionici ali sumnjam u ovu upravu, da će biti u stanju tako nešto napraviti …a imaju novca jer dobit im je svakoga kvartala sve veća uslijed povoljne situacije na tržištu.
Prodaja je hladna ko špricer.
Svaka čast, iako bi ja kupio malo po bidu.
Bojim se da ću se načekati
Prodaja je hladna ko špricer.
Svaka čast, iako bi ja kupio malo po bidu.
Bojim se da ću se načekati
Za jeftinu kupovinu nema previše vremena,jer svakog trenutka može doći FI za IQ 2008.koje bi
trebalo biti izvrsno.A tada bi kupnja mogla biti skuplja i šansa za dobru zaradu propuštena.Ja lagano
skupljam sa početnom cijenom 484 nakon izvrsnog godišnjeg FI ,a danas na 422,a djelomično na 413.U pravilu ne razumijem kako sam to relativno lako uspio,jer ako sam nakon
analize kupio po 484 valjda mogu i jeftinije. Ne razumijem razmišljsnje "investitora"koji kupuju
samo u rastu i nemaju hrabrosti za kupnju u padu.Čovjek bi pomislio da se potopio neki brod.
Da li zna netko dal ima koji brod Lošinjske plovidbe na spotu? Pregledao sam malo flotu, jest da je stari, ali ipak je to 6 brodova za rasute terete, tolko nema ni Jadroplov, a kamoli Uljanik plovidba. Stari brodovi u današnje vrijeme također odlično zarađuju…
Da li zna netko dal ima koji brod Lošinjske plovidbe na spotu? Pregledao sam malo flotu, jest da je stari, ali ipak je to 6 brodova za rasute terete, tolko nema ni Jadroplov, a kamoli Uljanik plovidba. Stari brodovi u današnje vrijeme također odlično zarađuju…
Da, kolega topalov, to je prilično respektabilna brojka brodova, a bogami ti stari brododvi zarađuju lijepe novce dan-danas.
Otprilike brod 1983-84, 30-35 dwt- 40 000 dolara na spotu X 300 dana=12 milijuna
Cijena kupovine jednog takvog oko 20 milijuna.
Neloše.
A sve mi se čini da bi mogli uskoro vidjeti i prinovu pod imenom Kuiseb
Pa zašto je onda ova dionica na ovako niskim granama? Dvostruku niže od ATH, ni jedan brodar nije tako pao. Koliko sam vidio rezultati odlični? Ili se varam?