LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Kad će izvješće?
Vjerujem, da će biti odlično.

Poučak zadnjih dana trgovanja: dobra izvješća ruše cijenu dionica.

Koliko su fondovi srušili u zadnjih par mjeseci LPLH teško, da možemo još niže. Dobro izvješće moglo bi nas povući na gore (kao PTKM).


Koliko su fondovi srušili u zadnjih par mjeseci LPLH teško, da možemo još niže.

Nisam baš primijetio veliku promjenu u top ten vlasnika.
Mislim da je cijenu srušilo smanjenje temeljnog kapitala i nominale.

Ne slažem se. Od fondova iskrcavala se Ilirika, kupuje Podravska banka što znači, da ima nekih pretumbacija.

Sa smanjenjem temeljnog kapitala i nominale dobili su preko 12 mil. kn čistoga keša, plus pomoć države odobrena u iznosu nešto manjem od petnaest milijuna kuna u prvoj 2008. godini plus moguće dobro izvješće – zar je to malo?


Sa smanjenjem temeljnog kapitala i nominale dobili su preko 12 mil. kn čistoga keša, plus pomoć države odobrena u iznosu nešto manjem od petnaest milijuna kuna u prvoj 2008. godini plus moguće dobro izvješće – zar je to malo?

Tržište ne reagira ni na bolje vijesti nego što je knjigovodstvena proizvodnja dobiti. Ostaje pitanje kako će uprava iskoristiti tu “dobit”. Mislim da bi samo dividenda mogla utjecati na cijenu dionice.

cijenu je rušio svjetski trend… nisam siguran da je previše na to utjecalo poslovanje firme
sad bi bilo dobro da opet pratimo svjetski trend i krenemo gore

Nema nikakvog prometa – znači dionica je u čvrstim rukama i čeka na GFI (drhtave ručice su prodale za manje od 500 kn). Ajde sad da već stvore godišnje izvješće, koje bi moralo biti dobro.

A svjetski trend?
Pa nije važno idemo dalje.

Vidim da su prodali “Susak”, pomalo pomlađuju flotu.
Znali netko kolko je tu moglo keša kapnut?

Logičan potez LP a vezan je vjerojatno na ovo. Propisana dozvoljena starost teretnih brodova u RH – 20 godina:

http://www.sph.hr/novost.asp?ID=426

marcello

Hvala marcello na ovom postu.

Evo flote:

LIPA 1973 http://report.crs.hr/hrb/BrodDetaljno.aspx?brod_id=1329

LOLA 1979 http://report.crs.hr/hrb/BrodDetaljno.aspx?brod_id=1302

LOŠINJ 1979 http://report.crs.hr/hrb/BrodDetaljno.aspx?brod_id=1896

DORA 1982 http://report.crs.hr/hrb/BrodDetaljno.aspx?brod_id=1746

KARMEN 1983 http://report.crs.hr/hrb/BrodDetaljno.aspx?brod_id=3195

RIJEKA 1984 http://report.crs.hr/hrb/BrodDetaljno.aspx?brod_id=2026

HANA 1986 http://report.crs.hr/hrb/BrodDetaljno.aspx?brod_id=3433

KAROLINA 1986 http://report.crs.hr/hrb/BrodDetaljno.aspx?brod_id=3115

KATARINA 1986 http://report.crs.hr/hrb/BrodDetaljno.aspx?brod_id=2999

SRAKANE 1986 http://report.crs.hr/hrb/BrodDetaljno.aspx?brod_id=1721

DINA nije uvedna u CRS
——

Ne znam samo da li je bitna zastava. Svi ovi brodovi su u Hrvatskom registru, no dosta ih ne plovi pod našom zastavom.
Anyway, nije dobro. Šteta.

[undecid]

No respect

Odzvonilo brodovima starijima od 25 godina
U Hrvatskoj se više neće moći registrirati putnički brodovi stariji od 25 godina, teretni brodovi stariji od 20 godina i ribarski brodovi stariji od 15 godina, stoji u naredbi ministra Kalmete, kojoj je cilj povećati razinu sigurnosti plovidbe

Ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta donio je Naredbu kojom je određena najveća dopuštena starost brodova koji se prvi puta upisuju u upisnik brodova u Hrvatskoj.

Najviša dopuštena starost trgovačkih brodova u upisniku trgovačkih brodova u Republici Hrvatskoj od sada ne smije prelaziti 25 godina, ako je riječ o putničkom, a 20 godina ako se radi o teretnom brodu.

Također, u upisnik ribarskih brodova neće se moći upisati ribarski brodovi čija starosna dob u trenutku podnošenja prijave ili zahtjeva prelazi 15 godina.

Starost svih brodova određivat će se prema godini gradnje, kako je i navedeno u važećim brodskim ispravama.

Ova mjera dio je akcijskog plana za poboljšanje statusa hrvatske zastave na sivoj listi Pariškog memoranduma kao dio ukupnih mjera za pristupanje Republike Hrvatske Europskoj uniji.

Aaa, to je već druga priča. Previdio sam to.
To je isto ko što ne možeš baš jednostavno uvest auto star 20 godina i prvi put ga registrirat, ali ga možeš vozit bez problema ako je od prije tu.

Ali je onda sam naslov nelogičan…

No respect

New Report

Close