Lijepo je netko počistio skoro 700 kom u jednoj transakciji sve do 300 KN. Priča sa švercom droge na “Lošinju” Bogu hvala nije imala dugotrajan negativni utjecaj na interes za ovu dionicu, premda se prvi dan nakon objave vijesti povukla sva kupnja. Evo opet se polako diže cijena.
Možda ulagači (osim ostalih vrijednosti LPLH) računaju i na vanredne prihode [smiley2] Dogadja se u tom našem “poslu” da umjesto da informcije pokreču reakcije na tržištu, suprotno, kretanja na tržištu najave informaije koje će tek doči.
Danas se pak povukla sva prodaja nakon što je bilo počišćeno sve do 320. Možda su doista neke nove informacije na vidiku ? Prodavači su se umudrili i ne daju… [smiley10]
Pogledajte ostale brodare na kojoj su cijeni prema nominali pa to podijelite s 2 i dobit ćete cijenu Lplh.
Uvijek sam bila slaba u matematici! Ali usporedila sam sa JDPL i ispada da tu nema puno prostora za rast. Osim toga mislim da LPLH nije isključivo brodarska firma.
Nije ni Atpl. A slična je Lplh.
Brodarstvo, turizam, avioprijevoz.
Nakon lanjske kupovine 3 broda Lošinjska nastavlja s povratkom u osnovnu djelatnost:
Lošinjska plovidba Brodarstvo kupila brod , 38.135 tona nosivosti, izgrađen je 1983. godine u brodogradilištu Imabari Shipbuilding Co. Ltd. Marugame Headquarter. Dug je preko svega 189,980, a širok 28,4 metra, a brzinom od 13,5 čvorova pogoni ga motor tipa D 2SA 6 SY od 7.060 kW izgrađen u Mitsubishi Heavy Industries Ltd. Kobe Shipyard & Machinery Works.
U 2007. godine Lošinjska plovidba Brodarstvo ulazi s flotom od četiri broda za prijevoz generalnog tereta (“Lola”- bivša “Mirna”,”Liski”,”Srakane” i “Susak”), tri ro/ro broda (“Lipa”, “Lošinj” i “Rijeka”) te četiri brodova za prijevoz rasutih tereta (“Katarina”, “Karmen”, “Karolina”, “Eva”) s ukupno 143.986 gt.