Nije loše, istina da je dobit manja u usporedbi sa prošlom godinom, a 223.265.000 su kapital i rezerve što daje book value od 337 kuna.
vidi li netko negdje otpis 50% brodarstva koje je navodno izglasano na zadnjoj skupšzini društva???
AOP 020 Manjinski interesi
U usporedbi s TNPL i ATPL kaj mislite koliko vrijedi LPLH.
Struktura vlasništva -nitko nema preko 25%. Možda to nekome zvuči loše ali meni zvuči jako dobro.
Pozdrav
Bolje imati 1% u 100 firmi nego 100% u jednoj firmi.
O tome sam i ja razmisljao. Struktura govori za LPLHa. Po meni ova moze stici do book-a, ne vidim nekih velikih problema. Zaduzenje im je poraslo ali mi ne izgleda ogromno. Uz brodarstvo imaju i kampove te turisticku agenciju i ako se ne varam manje brodogradiliste/remont, tako da ipak donekle razmisljaju o diverzifikaciji unatoc tome sto su mala kompanija -kapitalizacija oko 160m.
Nazalost nemam podatke o udjelu tih triju aktivnosti, ako netko ima – nek izvoli. Samo mogu nagadjati prema dobiti ostvarenoj izvan HR.
Mislim da ima perspektive za LPLHa, no mislim da ce uvijek imati diskont prema TNPLu i ATPLu radi flote (ro-ro i bulk, nista od tankera) ali posebice radi velicine.
Primjera radi, kompanije tipa Aries ili Overseas Shipping se trguju po 1.3x BV, sto je usporedivo sa TNPLom, tako da bi LPLH na BVu bilo ok uzimajuci u obzir diskont.
Ne treba zaboraviti da uglavnom rade s rijeckom lukom, a tamo se promet stalno povecava. U planu je i izgradnja marine. Zasada je to uglavnom brodarska kompanija, vecina prihoda. Nisam siguran ali mislim da sam citao da glavnom rade na spot trzistu pa samim tim i ostvaruju sada uovom boom-u brodarskih cijena, vrlo visoke cijene na trzistu. Vjerojtno netko ima i te informacije.
Opa, kupnja na 265, ode to gore. Nema više čekanja i skupljanja na 250, kao što su to radili i na 190 uz povremene izlete iznad 230.
Pozdrav
…a kupnja sve viša.
A i prodaja[smiley2]