LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

https://simplywall.st/stocks/hr/transportation/zgse-lplh/losinjska-plovidba-holding-dd-shares/news/could-losinjska-plovidba-holding-d-d-s-zgselplh-investor-composition-influence-the-stock-price/

Uza sve pozitivne stvari, osobno mi je baš vlasnička struktura LPLH među najvažnijim stavkama za ulaganje u tu tvrtku.

https://zse.hr/userdocsimages/novosti/0Q7H2LEr2O3bUXt6wf6bYQ==.pdf

ima li kakav info oko najavljene dokapitalizacije ?


ima li kakav info oko najavljene dokapitalizacije ?

.zašto dokap? ..to je čisti spin.

Nema šanse da bi sadašnji većinski vlasnici dopustili da netko drugi preuzme kontrolu nad firmom.
Firma je izrazito nisko zadužena s znatnom cifrom na računu (>30 mio.kn), sa ovim smanjenjem kapitala je dodatno očistila bilancu te bez većih problema može dobiti kredit za potrebne investicije.

Holding ima više tvrtki kćeri, tako da u pojedine investicije mogu ići s odabranim strateškim partnerom kako je davno najavljivano.

Potencijal nesumljivo postoji, jedini problem je što se godinama samo o tome priča a jako malo radi..npr. još od 2006.g. postoji plan za hotel i marinu 😆

Za kapitalne investicije u turizmu treba min. par godina (1-2g. papirologija + 1-2g. izvođenje) da se realiziraju a do tada nas nažalost čeka tavorenje na ovim (ili nižim razinama) budući da LPLH posluje poprilično neefikasno (turistički dio više nego upola lošije u poredbi s branšom a brodogradilište samo pali novce).



ima li kakav info oko najavljene dokapitalizacije ?

.zašto dokap? ..to je čisti spin.

Nema šanse da bi sadašnji većinski vlasnici dopustili da netko drugi preuzme kontrolu nad firmom.
Firma je izrazito nisko zadužena s znatnom cifrom na računu (>30 mio.kn), sa ovim smanjenjem kapitala je dodatno očistila bilancu te bez većih problema može dobiti kredit za potrebne investicije.

Holding ima više tvrtki kćeri, tako da u pojedine investicije mogu ići s odabranim strateškim partnerom kako je davno najavljivano.

Potencijal nesumljivo postoji, jedini problem je što se godinama samo o tome priča a jako malo radi..npr. još od 2006.g. postoji plan za hotel i marinu 😆

Za kapitalne investicije u turizmu treba min. par godina (1-2g. papirologija + 1-2g. izvođenje) da se realiziraju a do tada nas nažalost čeka tavorenje na ovim (ili nižim razinama) budući da LPLH posluje poprilično neefikasno (turistički dio više nego upola lošije u poredbi s branšom a brodogradilište samo pali novce).
[/quote]

.bilo bi mi drago kad bi netko iznio kontraargumente 😊

Sadašnji vlasnici bi željeli investirati u kapitalne projekte već 15 godina a nemaju novac. S druge strane ne žele razrjediti vlasništvo pa smo tu gdje jesmo. Gledaju ovaj turistički bum posljednih godina i pitaju se što bi bilo da je bilo?i Sigurno ne pomaže ni to što postoje dva dominantna vlasnika s različitim prioritetima.
Ako nađu uspješni model za financiranje mimo dokapitalizacije i razrjeđivanja vlasništva (čak i po ovih 190 kn) nama malim dioničarima kao i velikima – super.
Najavljeni su projekti od preko 500 miliona kuna a tvrtka ima TK ispod 100 miliona, gdje će naći kreditora za to?
Strateški partner sigurno neće ulaziti bez da uzme upravljačka prava ni u pojedinačne projekte ni u tvrtke kćeri. I što su onda napravili sadašnji vlasnici, postali vlasnici rascjepkanih manjinskih udjela?
Zato smatram da je najzdravije za tvrtku a time i dioničare da se potrebni kapital za investicije namakne jednim djelom iz dokapa a drugim iz kredita.
Želja vlasnika da zadrže isti dio vlasništva je vjerojatno razlog zašto se tvrtka do sada nije razvijala.
Možda tako i ostane, ne znam, nisam insajder. Ima sigurno puno ljudi koji su bliže tvrtki i imaju više informacija.
Ipak vjerujem da je svima dojadilo ovo “ni vamo ni tamo” i da će se napokon nešto pokrenuti.
Zato već držim te dionice godinama 🙂

I ja držim te papiriće godinama, pa ne znam sto dalje s njima. Dokupiti, prodati ili čekati pitanje je sad.
Čudi me da NB kao jedan od jačih vlasnika ništa ne poduzima, jer ipak ima on tu dosta velika sredstva zaleđena.Turizam ipak ide gore, a vlasnici ništa ne poduzimaju ili možda rade ali nas ne obavještavaju.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Regija/Otoci/Vlasnici-kampa-Poljana-sire-poslovanje-Talijani-u-Losinj-planiraju-uloziti-cak-60-milijuna-eura

 

Spominje se gradnja hotela… nemaju di graditi osim na zemljistu LPLH. Ne znam koliko je vjerovati clanku ali za sad jedina konkretna opcija za koju mislim da bi mogla pomaknuti LPLH s mrtve tocke. Za vidjeti je kakav je deal u planu, pitanje za buducu GS.

Dionica svakako ima potencijala, samo je dosadna. Vecinski nikako da nesto pokrenu. Mozda da dio zemlje prodaju, pa pokrenu s tim investicije.

Dali netko ide na skupstine?

https://zse.hr/userdocsimages/novosti/LPLH_a6bca997-5951-4f55-b983-9ed8fc5f73f7.pdf

 

Jedan od dva glavna dioničara se povukao na rezervni položaj, dionice ostaju u obitelji i među prijateljima – top 10.

Ako bude išta od turizma onda će to prvenstveno biti kampovi i naravno nautičari. Lplh ima kampove, marinu, remontno brodogradilište a uprava ima zaista nezahhvalan zadatak kako provesti tvrtku kroz ova vremena sa što manjom šteto. Kao i svuda, biti će zanimljivo.

New Report

Close