Steel Glory (39,345 dwt, 13/27L, 1984-built) delivery Beira 12-15 Oct, redelivery Continent, $50,000 daily. (Island View Durban)
Filia (27,908 dwt, 14.40/26.80, 1996-built) delivery Ciwandan 20-25 Oct, redelivery Taiwan, $48,500 daily. (Charterer not reported)
BROD DWT GODINA IZGRADNJE KARAKTERISTIKE TRŽIŠNA CIJENA BRODA USD
Dora 30.900 1982 Handysize 13.000.000,00
Eva 38.277 1983 Handysize 20.000.000,00
Hana 42.609 1986 Handysize 32.000.000,00
Karolina 37.197 1986 Handysize 27.500.000,00
Karmen 38.135 1986 Handysize 27.500.000,00
Katarina 28.467 1986 Handysize 19.000.000,00
Lola 22.635 1979 Handysize 10.000.000,00
Lipa 5.716 / 214 TEU 1973 Container Vessel 1.000.000,00
Lošinj 9.450 / 519 TEU 1979 Container Vessel 2.500.000,00
Rijeka 3.979 / 400 TEU 1984 Container Vessel 2.500.000,00
Srakane 5.894 / 336 TEU 1986 Container Vessel 3.500.000,00
Susak 5.894 / 336 TEU 1987 Container Vessel 3.500.000,00
VRIJEDNOST BRODOVA UKUPNO USD 162.000.000
VRIJEDNOST NEKRETNINA
TEČAJ HRK/USD 5,1468
VRIJEDNOST BRODOVA i NEKRETNINA UKUPNO HRK 833.776.416
CASH (AOP 012) 88.669.000
DUGOROČNE KREDITNE OBVEZE (AOP 022) 244.555.000
KRATKOROČNE KREDITNE OBVEZE (AOP 025) 5.771.000
NET ASSET VALUE 672.119.416
NUMBER OF SHARES 662.416
NET ASSET VALUE PER SHARE 1.015
CURRENT PRICE 760
DISCOUNT 33,5064%
Odakle taj izračun i na koji način?
Trenutna vrijednost brodova,s time da su nekretnine procijenjene vrlo vrlo konzervativno
tj. nisu uopće ubačene,ovo je vrijednosti dionice samo na temelju vrijednosti brodova
A Lošinjska plovidba kao holding posjeduje još i kamp i vrlo atraktivna zemljišta,te manji aerodrom
jel tu vođeno računa da LPLH ima samo 50% brodarske firme?
Odakle taj izračun i na koji način?
Kako na koji način,pa sve ti lijepo piše