Koliko ono LPLH ima zemljišta?
Koliko je od toga zemljišta turističko zemljište po Zakonu o turističkom zemljištu?
turističko zemljište je po zakonu ili državno ili gradsko/općinsko…ako pogledamo još da im je i brodarstvo propalo, onda je ovaj skok sa 40 na 120 kn još besmisleniji [emo_ooooo]
Ovo je odlična vijest,brod koji je nosio samo gubitke jer niti jedan carteraš neće iznajmiti brod od firme koja u floti ima samo jedan brod,ovo je bilo najavljeno prije par mijeseci,cijena se nezna ali trenutno takav brod na tržistu vrijedi oko 100mil. kuna
Pa šta ima veze ako košta 100 mil kuna kad su za njega dužni 150 mil. I tako se ne računa dobit/gubitak od prodaje u računovodstvu. Morate neamortiziranu vrijednost broda oduzeti od cijene prodaje i onda se vidi dal je ostvarena dobit ili gubitak. Primjer: Ako je brod kupljen za 150 mil kuna i na njemu je još ostalo da se može amortizirati 120 mil kuna, a brod je prodan po 100 mil kuna onda je to gubitak 20 mil kuna. Ako je prodan po 140 mil kuna onda je to dobitak 20 mil kuna
vlasnik brodarstva je holding tako da su oni sigurno jamci. sumnjam da je ostala imovina dovoljna za pokriće ogromnih obveza. uzmite samo kamate koliko su iznosile dosada i da se one nakon nekog smanjenja neće puno smanjiti. a da ne govorim o glavnici.
zato služi predstečajna ,ja n razumim zašto tu mogućnost ne bi iskoristile i zdrave firme ,eno čist je primjer geofoto ,koji je zajeba ebrd
[/quote]
Ovdje PSN ne bi prošla sigurno jer je vjerovnicima isplativije likvidarati brodarstvo koje ima dosta imovine i naplatiti se možda i 100%. Da je Holding jamac kredita bio bi i on sudionik PSN. Zapravo to što nema PSN vam je najbolji dokaz da ne postoje jamstva Holdinga prema brodarstvu. Nego, mi svi ovdje krećemo od pretpostavke da brodarstvo vrijedi 0, no što ako likvidacijom Brodarstva LPLH i zaradi pokoji milijun? To je u svakom slučaju potpuno nebitno za cijenu i, katastrofičari, ne morate se uopće truditi oko toga.
@alias
A šta sam ja napisao?,brod bi i dalje stvarao gubitke,ovako je barem prodan da se vrate dugovanja prema bankama,koliko je brod plaćen i prodan to neznam,da imam vremena mogao bi nac podatak koliko je plaćen,ali mislim da na ovom forumu ionako malo ljudi zanima,jer sve se svodi na jeftino drukanje i maloumne postove,nemislim na tebe nego općenito,većina nema blage veze o TK
Posljednji brod u nekadašnjoj floti Lošinjske plovidbe – Brodarstva prodan je danas u suradnji s hrvatskim bankama za pokriće dugovanja
@alias
A šta sam ja napisao?,brod bi i dalje stvarao gubitke,ovako je barem prodan da se vrate dugovanja prema bankama,koliko je brod plaćen i prodan to neznam,da imam vremena mogao bi nac podatak koliko je plaćen,ali mislim da na ovom forumu ionako malo ljudi zanima,jer sve se svodi na jeftino drukanje i maloumne postove,nemislim na tebe nego općenito,većina nema blage veze o TK
Posljednji brod u nekadašnjoj floti Lošinjske plovidbe – Brodarstva prodan je danas u suradnji s hrvatskim bankama za pokriće dugovanja
A gledajte. Nije loše da su se riješili brodogradnje, ali šta im ostaje? Turizam koji ima prihode 15 mil kuna i rashode 14 mil kuna. Brodogradilište koje ima prihod 45 mil kn i jednak rashod i Morus Alba koja ima 7,5 mil prihoda i 9,5 mil rashoda. Ako vi tu gdje vidite kvalitetu onda u redu. Ali plaćati nešto cijeli BVPS zbog 15 mil prihoda meni nema logike
I kako to da sva ta imovina koja je navedena(od Lošinjske plovidbe Turizam) stvara samo 15 mil kuna prihoda?
Ček vi se ovdje stvarno šalite ili se samo namjerno pravite grbavi. Ova vijest je stara ravno 5- 6 mjeseci zbog koje je dionica pala na 35 kn. Uostalom udrite po bidu jerbo ćete morati uskakati nazad 10 min od otvaranja.
Netko bi namjerno rušio na 100 odmah na početku.
Ali sigurno mu je jasno da se sad neće dopustiti snazan pad cijene, kad je toliko utrošeno na ovo dizanje. [emo_namigusa]
Danas bi trebalo malo nazad jer treba od trejdera skupiti malo dionica.Naročito,od
onih koji i na samu riječ likvidacija bježe glavom bez obzira.Likvidacija brodarstva kao dijela holdinga je već vrlo stara vijest,a do porasta cijene dionice je došlo zbog prilike da nekretnine u vlasništvu LPLH dobiju na cijeni.
Ali ako se sadašnje nekretnine iskoriste za core biznis u turizmu ,a s obzirom na
dolazak ruskog vlasnika ,a Rusa ima kao Kineza/manje o.k./a oni vole velike grupe
cijena dionice bi za koja godinu mogla biti i opravdana kroz ostvarene prihode i dobit.Naravno da može i više ako odlući..zna se
U LPLH napon med i mlijeko potekli kao u bajci!!!!!
Ovo je odlična vijest,brod koji je nosio samo gubitke jer niti jedan carteraš neće iznajmiti brod od firme koja u floti ima samo jedan brod,ovo je bilo najavljeno prije par mijeseci,cijena se nezna ali trenutno takav brod na tržistu vrijedi oko 100mil. kuna
Ovo nije vijest,ovo je opće poznata stvar ima već 6 mjeseci[emo_zacudjen]