LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Protector (42,838 dwt, 13/23.5L, 1984-built) delivery Lagos 25-30 Oct, redelivery Black Sea, $49,000 daily. (Oldendorff Carriers

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

Fatma Ana (42,842 dwt, 13/23L, 1985-built) delivery USG 17-19 Oct, redelivery Med, $80,000 daily. (Armada Switzerland)

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

SLK,

sto sada slijedi…za ovu razliku od 20 kn trebali bi svi upisani dionicari dobiti jos dionica?

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

Pa ne… za tih 20 kuna je smanjena knjigovodstvena vrijednost svake dionice. Tako se praktično obrisao dug, i sad je bonitet dobar za kupnje novih brodova i slično. Piše sve gore.

No respect


Pa ne… za tih 20 kuna je smanjena knjigovodstvena vrijednost svake dionice. Tako se praktično obrisao dug, i sad je bonitet dobar za kupnje novih brodova i slično. Piše sve gore.

ako je za tih 20 kuna smanjena nominala ocekujem i korekciju u najmanju ruku u istom iznosu.

[smiley6]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 


Pa ne… za tih 20 kuna je smanjena knjigovodstvena vrijednost svake dionice. Tako se praktično obrisao dug, i sad je bonitet dobar za kupnje novih brodova i slično. Piše sve gore.

Jako zanimljivo

Pa je, zanimljivo. Ne znam, meni to nije problem. Na temi smo već komentirali ovu najavu, sve piše. [smiley11]

No respect

Reakcija tržišta na ovu vijest je pomalo panična.[smiley11]

None but ourselves can free our minds.Life is one big road with lots of signs. So when you riding through the ruts, don't complicate your mind.Bob's words


Reakcija tržišta na ovu vijest je pomalo panična.[smiley11]

Da se primjetiti. Samo, ovaj događaj je poznat već mjesecima, i nije neka tajna.
[smiley11]

No respect

Nema druge nego u dokup.[smiley11]

None but ourselves can free our minds.Life is one big road with lots of signs. So when you riding through the ruts, don't complicate your mind.Bob's words

ICAP HANDYMAX INDEX  7068 (+88) 15 October 2007
Tuesday 16 October 2007

15/10/07 12/10/07
ROUTE $ $
1 Antwerp – Skaw trip Far East 59,250 58,750
2 Canakkale trip Far East 57,250 57,000
3 Japan – SK/NOPAC or Australia RV 67,250 65,250
4 Japan – SK trip Gib – Skaw range 64,500 64,000
5 Antwerp – Skaw trip US Gulf 41,000 40,500
6 USG trip Skaw – Passero 83,000 83,000
Weighted Average 63,000 62,219
Index basis: 45,000 dwt bulk carrier max 15 years, 25t cranes with no grabs, 14k/29.5 ifo,no diesel at sea

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

ICAP HYDE SUPRAMAX INDEX 10053 (+73) 15 Oct 2007
Tuesday 16 October 2007

15/10/07 12/10/07
ROUTE $ $
1 Black Sea to Far East 64,650 64,000
2 US Gulf to NCSA/Skaw-Passero 92,000 92,000
3 Far East to Atlantic 68,500 68,000
4 Australia/India (Pac round) 67,000 66,000
Average 4TCs 73,038 72,500

Index basis: 50-52,000 dwt bulk carrier, maximum 10 years old, 25t cranes with grabs, 14k on 30t ifo no diesel at sea

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

New Report

Close