LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Nije to nekretninski fond već turistička firma koja je vlasnik zemljista na turistički vrlo atraktivnim lokacijama. Oni ta zemljišta nece prodavati već će na njima graditi i povećavati prihode


znači po tebi to što sam registriran 3 dana znači da sma malouman i da ne vidim kako lažeš i navlačiš forumaše da kupuju dionice LPLH koje si ti kupio po puno nižim cijenama??
ali ovim donjim citatom si sam sebe raskrinkao tako da svi znaju s kime imaju posla i tko ih nagovara da kupuju LPLH nakon rasta od +80% [emo_palacd]

Ja sam na ovom topicu pisao puno prije nego je dionica zaronila na
35 kn i svi oni dobronamjerni to znaju. Jednako tako nisam nikad nikoga ni na što nagovarao. Pisao sam činjenice, pa ako pročitate malo unazad nisam nikad rekao da LPLH vrijedi duplo ili tri puta više. Govorio sam o potencijalu koji je neosporan, a da li će taj potencijal biti iskorišten ovisi o upravi. Svejedno bio iskorišten ili ne, barem zbog potencijala koji ima vrijedilo je puno više od 35 kn/dionici i to je tržište napokon prepoznalo. Vi i takvi kao vi to niste mogli prepoznati iako je dosta nas ovdje na to ukazivalo jer ste po defaultu negativni i vjerojatno vrlo zavidni. Obično ste većina pozicionirani u samo jednoj dionici u koju uložite 100% portfelja pa sve ono drugo što raste je špekulacija i vas to nervira jer vaša dionica u tom trenutku ne raste.
A da vam se još malo suprostavim argumentima, reći ću vam da sam u više navrata pisao koliko mi je LPLH zastupljena u portfelju i koja mi je prosječna cijena. Jednako tako, na 35 kn sam kupio malo, svega 20% ukupne količine jer pokušavam biti odgovoran investitor i nikada u portfelju ne forsirati jednu malo likvidnu dionicu do iznemoglosti. Po istom tom pravilu, iako vjerujem da LPLH vrijedi puno više, naravno da ću smanjivati izloženost kako dionica raste (tako da ona bude maksimalno 15% portfelja što je iskreno govoreći vjerojatno i previše za nelikvidnu dionicu). Ako vam treba objašnjavati zašto onda rasprava s vama i nema smisla.
P.S. Vi bi htjeli da vam netko kaže kako je LPLH jednako dobra kupnja sada i prije rasta od 80% ali to ne ide tako. Brojke su neumoljive. LPLH je bila puno bolja kupnja na 35 nego je na 65 kn ali to ne mora značiti da na 65 i dalje nije dobra kupnja.

Pozitivan kvartal nakon jako dugo vremena. Očekivano dobro izvješće.[emo_smijesak]

Prodali su brodove pa imaju dobit, to nije toliko važno jer je ta lova otišla bankama. Meni su sad važnije bilješke o poslovanju zasebnih d.d.-ova, koliko vidim brodogradnja se muči, a turizam pomalo napreduje.


Prodali su brodove pa imaju dobit, to nije toliko važno jer je ta lova otišla bankama. Meni su sad važnije bilješke o poslovanju zasebnih d.d.-ova, koliko vidim brodogradnja se muči, a turizam pomalo napreduje.

Da, to je istina. Ali dežurnim katastrofičarima je ovo izvješće ipak barem donekle začepilo usta.
Brodogradilište, koliko god se mučilo, ima 8% veće prihode nego prošle godine. Rashodi su veći za 16%, na žalost ne znamo zbog čega. Ako je nekakva racionalizacija poslovanja u vidu otpuštanja viška radnika ili slično donijeti će korist u budućnosti, a ako su u pitanju nekakva ulaganja, ona su uvijek dobrodošla.
Turizam ima 12% veće prihode i 7,5% veće rashode i pokazuje napredak iz godine u godinu.
Morus alba posluje na pozitivnoj nuli dok je prošle godine bila u debelom minusu.
Napredak je evidentan ali treba reći da ovdje ipak nije toliko bitno trenutno poslovanje (jer nisu to neki astronomski prihodi) koliko potencijal koji postoji.

Novim urbanističkim planom otvara se prostor za značajne investicije Lošinjske plovidbe. Zanima me da li netko može detaljnije objasniti da li će i koliko sljedeće odluke utjecati na poslovanje Lošinjske plovidbe:
– Među ostalim, izmjenama se unutar akvatorija malološinjske brodogradilišne luke dozvoljava izgradnja i postavljanje suhih dokova, travel lifta nosivosti 400 tona i trailera do 120 tona nosivosti. (LP Brodogradilište 100% udio)
– Također se Planom na Poljani osigurava 126 vezova.
Ugostiteljsko turističke zone, bez malih otoka, zapremaju 172.96 hektara, na kojima se planom osigurava mogućnost kapaciteta od 14.590 kreveta, što je gustoća 78,05 po hektaru. Najviše kreveta po jedinici površine je u Poljani, gdje se na 18 hektara planom omogućava 2.100 ležajeva, što je gustoća od 116,67 po hektaru.
(Uvala Poljana 49% vlasništva)
– Također se Planom osigurava u naselju Lopari 108 vezova.
U turističkom naselju Rapoći Plan osigurava 400 kreveta na 3,82 hektara, što je gustoća 104,71, dok naselje Lopari koje se prostire na 26,23 hektara ima kapacitet 1.800 ležajeva i time gustoću od 68,62.
(LP Turizam 100% vlasništva)
– Gradsko vijeće Malog Lošinja na prošloj je sjednici usvojilo odluku o izradi Urbanističkog plana uređenja Nerezina. Planom će se definirati uvjeti za izgradnju i uređenje marine u ovom otočnom naselju, kapaciteta 280 vezova. (Marina Nerezine 47% vlasništva)

plus proširenje lošinjske zračne luke
TTXT str.202

Vezano uz proširenje zračne luke evo zanimljivog članka, istina malo starijeg datuma:
http://www.volim-losinj.org/politika/1781-grad-mijenja-svoje-terene-za-aerodrom
prema kojem bi zajedno sa proširenjem zračne luke trebalo ići i zamjena zemljišta. S obzirom da Lošinjska plovidba nema interesa investirati u aerodrom, država bi joj za dionice aerodroma trebala prepustiti zemljište u kampovima. Time više ne bi plaćali najam i dobit LP turizma bi se još povećala, i lijepo bi se riješili mrtvog kapitala (dionica zračne luke).
Ima li kakvih novijih informacija o tome?

Ide li netko od vas s foruma na godišnju skupštinu LPLH? Ja bih rado išao, ali nisam mogao dobiti slobodan dan na poslu.

Kada je skupština?

PS

Hajde prodaja, piknite malo po bidu.

Skupština je 30.08.2013. u 11 sati. Link na poziv

Hvala, bio malo lijen ali sam kasnije sam pogledao.

New Report

Close