LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Štovani NevenS
Ja jedino rasoplažem informacijama iz izvješća dok Vi očito imate puno drugih koji većini ostalih promatrača nisu dostupne. Meni je upravo fascinantno koliko Vi podataka o LPLH imate i nije mi jasno (kad optimistično gledate na slijed stvari) zašto ne kupujete LPLH sada kada je cijena 35? Ja izvješće čitam ne onako kako onaj koji ga je pisao ŽELIO da se shvati nego kako su me naučili a hrvatska izvješća su primjer muljaža. Nemam dionice i nije mi namjera ulagačima skidati/dizati cijene jer nisam bloger. Ono što me zanima je ispravno i realno izvješćivanje. Ako baš hoćete nije mi jasno (kao što ste naveli) da tvrtka plati milijune USD da sanira brod a iduće godine ga reže? Ne bi li bilo normalno da ulaže u turizam koji Vi spominjete? Jednostavno ta priča ne prolazi.
Ovu dionicu može kupovati sada samo netko tko raspolaže s točnim slijedom info što će se dogoditi a to mali ulagač sigurno nije osim ako se da zavesti pričama tipa "preokreta" i "otključavanja vrijednosti".

Pretpostavit ću da je vaš post dobronamjeran i odgovoriti s istim argumentima koje sam pisao u ranijim postovima u kontinuitetu od više mjeseci.

Ne kupujem trenutno po 35 kn jer mi LPLH po trenutnim cijenama zauzima 15% portfelja, bila je i bliže 20% ali je cijena pala. Neovisno o tome 15% portfelja u dionici koja je tako slabo likvidna je puno i jednostavno ne želim imati više. Ukoliko cijena padne, vjerojatno ću nadokupiti i održavati poziciju u LPLH na otprilike 15% portfelja do raspleta situcije s LP brodarstvom d.o.o. Ako baš želite znati imao sam jedan manji nalog (141 dionicu) izložen na kupnji na 31,70 kn zadnjih dva tjedna ali sam ga danas povukao i preusmjerio u nešto drugo.

Podaci koje ja imam o LPLH su samo oni koje možete imati i vi i bilo tko drugi. Oni se naravno baziraju na izvješćima, pogotovo revidiranim. Ta revidirana izvješća rade revidenti koji iza toga stoje svojim potpisom i pečatom. Ako su oni spremni činiti kazneno djelo i krivotvoriti podatke (ne bi bio prvi slučaj), onda sam i ja očito u zabludi sa svojim investiranjem u LPLH. Ipak, ne znam zašto je lakše vjerovati da je bilanca krivotvorena nego da su podaci u njoj stvarni. Bit će da smo takav narod i u svemu vidimo prevaru (što nije ništa čudno s obzirom na to koliko smo puta prevareni).

O LP brodarstvu d.o.o. sam isto pisao ranije i zaista mi nisu jasni potezi koje su povlačili u zadnje dvije godine i na osnovu toga sam i rekao da nisu zaslužili ništa drugo nego da propadnu. Ali vaša paralela s LP brodarstvom d.o.o. i ulaganju u turizam ne stoji jer nema što LP brodarstvo d.o.o. ulagati u turizam već to mora činiti i čini LP turizam d.o.o. Ne znam što tu ima prolaziti ili ne prolaziti?!

Vidim da dosta citirate i spominjete blogera, vjerojatno u pogrdnom smislu. Mene on, iskreno, ne zanima niti najmanje i sigurno ne ulažem u neku dionicu samo zato što to čini on. No, ono što mu se treba priznati, slagali se s njim ili ne, je to da je kao pojedinac ponizio i osramotio raznorazne fond menađere i fondovsku industriju općenito. Mogli su od njega i njegovog investiranja mnogo što naučiti.

http://www.vecernji.hr/biznis/jedan-brod-pedesetak-radnika-to-je-spala-losinjska-plovidba-clanak-495973


http://www.vecernji.hr/biznis/jedan-brod-pedesetak-radnika-to-je-spala-losinjska-plovidba-clanak-495973

U očekivanju katastrofičnog izvještaja u četvrtom kvartalu,a ni prvi neće biti bolji,zakuvalo nas je na 31,50

Sekcija turizam uobičajeno u tim kvartalima jede zarađewno u ljetnim mjesecima,ali to nije neka velika stavka.
Brodogradnja se krpa.
Ali brodarstvo će ostvariti velike gubitke i to veće nego ostali brodari.Stari
brodovi koje LPLH rasprodaje nisu amortizirani i oni su kupljeni nekoliko
puta skuplje,a u međuvremenu je se cijena brodova strmopizdila paralelno sa
padom BDI.Svaka prodaja brodova će donositi gubitak.I zato će brodarstvo imati vjerovatno Bv ispod nule.Kako se svaki
brod vodi kao posebno poduzeće u konaćnici će svi brodovi-poduzeća biti
lividirani.Dionićari će od svakog broda dobiti 0 kn,a banke će spušiti.
A LPLH će ostati na jednom brodu sa pedesetak članova posade.Dakle,ostvarivat će gubitak samo sa jednom lađom,što bi recimo trebalo biti dvadeset puta manje nego TNPL ili petnaestak puta manje od ATPL.Kako LPLH dioničari imaju samo
50% brodarstva pripada i pola pušike od tog jednog broda.
Dakle,u bliskoj budučnosti,vjerovatno već od 1.4.gubici u poslovanju će biti vrlo mali ,ali od 1.7-2013.bi trebalo početi i pozitivno poslovanje.

Da li treba kupovati ovo čudo.Mislim da je ovo odlična prilika za one koji nisu unutra i u slučaju pada da dokupljuju.Bitno je da holdingu ne prijeti stečaj.

U ovom trenu P/BV=33,50/330=0,10
kako brodarstvo teži prema nuli čak i da se to i dogodi izgubilo bi se cca
65 mil kn pa bi bv mogao pasti na 230 kn/realno bi trebalo očekivati preko 250/.
1.7.2013.
BV 250 ,pozitivno poslovanje u nastavku krize u brodarstvu
i veća dobit u slućaju da se brodarstvo oporavi.

U LPLH će teći med i mlijeko,naravno s obizrom na ulaz po sadašnjim cijenama.
Naravno,što niže to bolje.

http://www.hrt.hr/index.php?id=466&tx_ttnews%5Btt_news%5D=198629&tx_ttnews%5BbackPid%5D=465&cHash=4dfaae0b3c

http://sph.hr/clanci/hrvatski-brodari/losinjska-prodala-bulk-dina-396/

ode dina za 4,2 mil. dolara…

1.DALMONT D.O.O. (84138883296) 161.983 24,45 Osnovni račun
2.FIMISI FOUNDATION () 161.090 24,32 Osnovni račun
3.BUGA D.O.O. – U LIKVIDACIJI (30363078733) 107.347 16,21 -2.000 Osnovni račun
4.APPLE MARINE INC. () 30.921 4,67 Osnovni račun
5.AUDIO (75666130770)/REPUBLIKA HRVATSKA (52634238587) 21.042 3,18 Zast. račun
6.ERSTE&STEIERMARKISCHE BANK D.D. (23057039320) 20.000 3,02 -1.114 Osnovni račun
7.ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 6.124 0,75 Skrb. račun
8.PBZ D.D. (02535697732) 3.455 0,52 Skrb. račun
9.RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. (53056966535) 2.209 0,33 Skrb. račun
10.TOMLJANOVIĆ JOSIP 2.162 0,33% +237

Buga nastavila s prodajom. U petak je prodala 2.000 komada i zatukla dionicu. Bakić prebacio na skrbnički, a Tomljanović Josip malo kupio od Buge.

Kolega Lopina, ima li smisla govoriti o velikom gubitku ukoliko je on posljedica amortizacije? I ima li smisla uopće govoriti o poslovanju Lošinjske plovidbe brodarstva d.o.o. ako znamo da uskoro neće postojati. Svi koji ulažu u dionicu LPLH su već odavno iz svoje kalkulacije trebali eliminirati utjecaj brodarstva u holdingu. Ogromni gubitak koji će vrlo vjerojatno biti prikazan je samo za strašenje.


Da li treba kupovati ovo čudo.Mislim da je ovo odlična prilika za one koji nisu unutra i u slučaju pada da dokupljuju.

Da li ova gornja konstatacija znači da za mene nije dobra prilika jer sam unutra već odavno? Oprostite, ali ne razumijem razliku.

Ostao još samo jedan brod i to u blokadi.
Definitivno stečaj ili likvidacija društva?

Kolega Lopina, ima li smisla govoriti o velikom gubitku ukoliko je on posljedica amortizacije? I ima li smisla uopće govoriti o poslovanju Lošinjske plovidbe brodarstva d.o.o. ako znamo da uskoro neće postojati. Svi koji ulažu u dionicu LPLH su već odavno iz svoje kalkulacije trebali eliminirati utjecaj brodarstva u holdingu. Ogromni gubitak koji će vrlo vjerojatno biti prikazan je samo za strašenje.


Da li treba kupovati ovo čudo.Mislim da je ovo odlična prilika za one koji nisu unutra i u slučaju pada da dokupljuju.

Da li ova gornja konstatacija znači da za mene nije dobra prilika jer sam unutra već odavno? Oprostite, ali ne razumijem razliku.
[/quote]

Pošao sam od pretpostavke da stari dioničari koji su ulazili skuplje su kupovali u padu radi smanjenja prosjeka i da su totalno dekintirani.Normalno da
je i za njih ovo dobra prilika.
Ja i vi smo na istoj valnoj dužini.Pa nisam li naglasio da će BV ostati barem
250 kn i da će minimalni dio biti u brodarstvu što zmaći da bi NAV trebao biti
blizu 250 kn i da bi od 1.7.2013.lošinjska plovidba/trebala bi se zvati holding za turizam,ugostiteljstvo i brodogradnju/.Taj budući BV će biti i NAV jer će brodarstvo biti minimalno zastupljeno u holdingu.

Ipak onakvo zakucavanje po BIDu sa 2000 kom od BUGE je intrigantno.Izgleda kao žele što jeftinije prodati,a da većinski vlasnici upravo to i žele.Ne treba
svugdje vidjeti zavjeru,jer na hrvatskom tržištu kapitala postoji niz d.d.koje su izlistane na burzi po sili zakona.Meni LPLH izgleda kao jedna od mnogih gdje se većinski vlasnici ne snalaze na tržištu kapitala. Ne trži uz ovakav diskont slučajno.

Strpljivi će se nasititi i meda i mlijeka!

@ fina

Morus Alba u predstecajnoj nagodbi.

Prema fin. izvještaju za 2011. godinu Morus alba ima sljedeće:

prihodi: 6,5 mil kn, rashodi: 9,5 mil kn
dug.im.: 21,8 mil kn, dug.ob.: 11 mil kn
kratk.im.: 0,7 mil kn, kratk.ob.: 5 mil kn

Dakle, kratkoročne obveze gotovo jednake kao godišnji prihodi. Sve osim stečaja je SF. Od svibnja 2012. LPLH ima u Morus albi odlukom Trgovačkog suda u Rijeci udio od 79,5 % (prije toga 30%). Vjerojatno će sada imati i više, a kasnije će valjda ići u dokapitaliziraciju. Stvari se polako počinju raspetljavati što može biti samo pozitivno.

stiglo izviješće: http://zse.hr/userdocsimages/financ/LPLH-fin2012-1Y-NotREV-K-HR.pdf


stiglo izviješće: http://zse.hr/userdocsimages/financ/LPLH-fin2012-1Y-NotREV-K-HR.pdf

Ako se usporedi sa devetomjesečnim izvješćem ispada da je 4. kvartal u plusu i to debelom.



stiglo izviješće: http://zse.hr/userdocsimages/financ/LPLH-fin2012-1Y-NotREV-K-HR.pdf

Ako se usporedi sa devetomjesečnim izvješćem ispada da je 4. kvartal u plusu i to debelom.
[/quote]

Gubitak dioničarana
30.9. 31.128.694
31.12. 28.915.353

Ostvarena dobit za dioničare 2.213.611 kn.u8 četvrtom kvartalu.
S obzirom da turistički dio ostvaruje najveći gubitak u četvrtom kvartalu
ovo je izvrstan rezultat,ali samo knjigovodstveno jer je velika dobit ostvarena sa prodajom broda.Ali i to je dio poslovanja.
Ali s obzirom da je broj brodova smanjen na dva,a uskoro u prodaju treba i Hana gubici bi u 2013.trebali biti manji.Čak bi se moglo očekivati i pozitivno
poslovanje u trečem “turističkom”kvartalu,a na nivou cijele godine pozitivnu nulu.
Predstečajna nagodba za Morus Albu može imati samo pozitivno poslovanje cijelog holdinga.

New Report

Close