LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Koje mrtvilo na ovoj dionici, nedavno sam uložio u nju, pa ne znam kakva je ovdje inače likvidnost. Što mislite ima li kakve perspektive za opstanak brodarstva, možda netko s Lošinja, pošto je svaka izjava uprave holdinga jednaka ukazanju.

1.DALMONT D.O.O. (84138883296) 161.983 24,45 Osnovni račun
2.FIMISI FOUNDATION () 161.090 24,32 Osnovni račun
3.BUGA D.O.O. – U LIKVIDACIJI (30363078733) 109.347 16,51 -1.000 Osnovni račun
4.APPLE MARINE INC. () 30.921 4,67 Osnovni račun
5.BAKIĆ NENAD (13987237540) 21.114 3,19 Osnovni račun
6.AUDIO (75666130770)/REPUBLIKA HRVATSKA (52634238587) 21.042 3,18 Zast. račun
7.ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 6.124 0,75 Skrb. račun
8.PBZ D.D. (02535697732) 3.455 0,52 Skrb. račun
9.RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. (53056966535) 2.209 0,33 Skrb. račun
10.TOMLJANOVIĆ JOSIP 1.925 0,28% +60

Stanje na TK katastrofalno, država u raspadu (raspala se što prije dabogda), ljudi obezglavljeni, samo strah, strah, strah… Kao rezultat svega kada se podvuče crta jednom, dobit ćemo naciju paranoika i zombija.
Još k tomu i Buga nastavila s prodajom, pritisak je ovdje ogroman. S druge strane, obično kada neka dionica toliko zaroni, a ima toliku imovinu praktički bez dugova, slijedi pokušaj preuzimanja. Ne tvrdim da će ovdje doći do toga ali imam osjećaj da se stvara kontekst za tako nešto.

Do nedavno su se ovdje bez problema apsorbirale veće količine, a pad cijene se i desio na manjim volumenima, premda je ovo sa BUGA d.o.o. zabrinjavajuće, više za dionicu, a manje za poslovanje firme. Da li je netko od forumaša koji posjeduju LPLH prisustvovao skupštinama društva, pošto sam dojma da odnosi sa investitorima i nisu nešto na nivou u Lošinjskoj. Kakva su vaša saznanja o ljudima koji upravljaju holdingom? Pitam bojeći se da su skloni financijskim akrobacijama s ciljem spašavanja brodarstva.


Do nedavno su se ovdje bez problema apsorbirale veće količine, a pad cijene se i desio na manjim volumenima, premda je ovo sa BUGA d.o.o. zabrinjavajuće, više za dionicu, a manje za poslovanje firme. Da li je netko od forumaša koji posjeduju LPLH prisustvovao skupštinama društva, pošto sam dojma da odnosi sa investitorima i nisu nešto na nivou u Lošinjskoj. Kakva su vaša saznanja o ljudima koji upravljaju holdingom? Pitam bojeći se da su skloni financijskim akrobacijama s ciljem spašavanja brodarstva.

Apsorbirale su se veće količine zato što su se na prodaji postavila dva dioničara u top 10 koji su imali solidan broj dionica. Sada kada više nema previše zainteresiranih za prodaju nema niti onih koji bi željeli kupiti. Ozbiljni kupci kupuju onda kada se na prodaji pojave veće količine.
Ne znam kakva je priča oko Buge d.o.o. osim da je u likvidaciji očito ne zbog dugova koji praktički ne postoje već jednostavno prestaje s radom. Pitanje je vlasničkih odnosa unutar Buge i tko će koliko dionica dobiti. Po mom sudu, Buga prodaje da dođe do novca kojim će podmiriti neke sitne obveze ili isplatiti one koji ne žele dionice LPLH koje su ustvari jedina imovina koju Buga ima. Sve je ovo dosta spekulativno iako se bazira na nekim dokazima koje sam ranije navodio, meni ima logike ali ne bih želio nekog dovesti u zabludu…
Nisam prisustvovao skupštini, sljedećoj vjerojatno hoću.
Ne vjerujem da su toliko poludili da ugrožavaju cijelo društvo neprirodnim spašavanjem brodarstva ali sve je moguće. Za sada, iz izjava koje su dolazile na kapaljku dojam je da će brodarstvo ukoliko samo ne dogovori s bankama opstanak prestati postojati i to bi sigurno bilo i najpoštenije. Previše su loših odluka donijeli u zadnje dvije godine i mislim da nisu niti zaslužili da im se pomogne.
Ne vjerujem da će se situacija rasplitati ne znam kako brzo ali do sljedeće bi skupštine u devetom mjesecu dosta toga ako ne i sve već trebalo biti jasno.

Hvala na odgovoru NeveneS. Vidjet ćemo u narednom periodu što će se događati, valjda ćemo vidjeti i malo “aktivizma” prema ljudima iz LPLH 🙂

Što će biti od naše lošinjske

Hrvatski brodari ‘napumpali’ bilance prodajom brodova


Što će biti od naše lošinjske

Hrvatski brodari ‘napumpali’ bilance prodajom brodova


Članak koji spominjete nema nikakve veze s mozgom. Ovaj novinar koji to piše zaista nije vrijedan spomena ne zato što imam nešto protiv njega već zato što mu je tekst katastrofa, pun pogrešaka, previda i bezveznih zaključaka.

Kolege dioničari, kakva su očekivanja u 2013? Da nije bilo ulaganja u LPLH tijekom prošle godine meni bi 2012. bila sasvim u redu[emo_smijesak]

Očekivanja na LPLH su raščišćavanje situacije oko brodarstva i preokret trenda kretanja cijene dionice na uzlazni. Iako mi je LPLH trenutno 100% portfelja (nije baš pametan potez, ali ako nisi u velikom kešu nema koristi od usitnjavanja) u dionicu sam ulazio nasreću relativno nisko, mada još uvijek po nešto višim cijenama od trenutnih. Za početak bi bilo dobro da se poveća volumen trgovanja, a to uskoro i očekujem, jer izgleda da Buga jedva čeka da proda, a mogli bi sa nekim i dogovoriti lijepe transakcije. Više transparentnosti i bolja komunikacija narednih planova za razvoj Holdinga bi zasigurno pomogle dionici. Sve najbolje svima u Novoj.

Kolege dioničari i forumaši sretna vam Nova 2013., svako dobro u obiteljskom i poslovnom životu!

Nije nikome danas lako, pa ni u svijetu općenito. Ali s druge strane – svaka kriza stvara i novu priliku, stoga budite odvažni!

A za našu LPLH vrijedi isto – neki ne vide svjetlo na kraju tunela, ali ono itekako postoji. Jer ako BUGA, koja prodaje tu i tamo ali ima pozamašnu količinu zbog koje smo cjenovno tu gdje jesmo, ako je stvarno odlučila rasprodati onda je to na ovoj razini cijene tek malo veći kikiriki za cijeli njihov paket. Ne bojte se, ima zainteresiranih, što neki već i znate…

I još nešto – nadam se da će se ove godine napokon razriješiti i balast – Lošinjska plovidba brodarstvo d.o.o. u kojem LPLH ima 50%-tni udjel, čime će se iskristalizirati situacija i mnogima otvoriti oči.[emo_dolar]
Pritom mi je jedino žao pomoraca s kojima iskreno suosjećam jer će ostati bez posla, ali nadam se da će se i njima otvoriti nove još bolje prilike kojih na Lošinju doista ne bi trebalo nedostajati.

Stoga kolega Nevene, uz pretpostavku realizacije prethodno rečenog, nadajmo se da će ulaganje u LPLH još ove godine otključati svoju intrinzičnu vrijednost [emo_palacg]


Otišla Katarina u rezalište, LTD 4,944 – USD 374/LT LDT.
Dakle dobili su 1,85 mil. USD za nju

Pozdrav i pitanje, gdje nalazite ove vijesti vezane za LPLH?

Štovani NevenS
Ja jedino rasoplažem informacijama iz izvješća dok Vi očito imate puno drugih koji većini ostalih promatrača nisu dostupne. Meni je upravo fascinantno koliko Vi podataka o LPLH imate i nije mi jasno (kad optimistično gledate na slijed stvari) zašto ne kupujete LPLH sada kada je cijena 35? Ja izvješće čitam ne onako kako onaj koji ga je pisao ŽELIO da se shvati nego kako su me naučili a hrvatska izvješća su primjer muljaža. Nemam dionice i nije mi namjera ulagačima skidati/dizati cijene jer nisam bloger. Ono što me zanima je ispravno i realno izvješćivanje. Ako baš hoćete nije mi jasno (kao što ste naveli) da tvrtka plati milijune USD da sanira brod a iduće godine ga reže? Ne bi li bilo normalno da ulaže u turizam koji Vi spominjete? Jednostavno ta priča ne prolazi.
Ovu dionicu može kupovati sada samo netko tko raspolaže s točnim slijedom info što će se dogoditi a to mali ulagač sigurno nije osim ako se da zavesti pričama tipa “preokreta” i “otključavanja vrijednosti”.

New Report

Close