LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Andy, povrsno si napravio domacu zadacu


Ne raspolažem podacima da je dug "13 M KN" kako navodite.
U bilanci na dan 30.09.12 dugoročni dug je 238,8 kn od čega je 99,9% bankovni, kratkoročni 118,9 od čega 62,7M bankovni.
No to uopće nije najbitnije.
LPLH ima fiksne dugotrajne imovine kao zemljište 20,2 M što je svega 4,3% materijalne imovine(četiri zarez tri posto). Građ objekti 40,3 M (8,7% fiksne imovine). Preostali dio 384,3 M čine alati i oprema a to je daleko od "vrjednog" zemljišta ili hotela i sl.
Učinak u trenucima negativne čak i EBITDA- e je jasan: umanjenje "vrjednosti" fiksne imovine za 76,7 M Kn za dobivenih 26,7 M Kn za namirenje dospjelih obveza uz 3.07 M Kn "viška" na računu. U biti ovdje "novac na računu" je mazanje očiju.
Nemam LPLH i ne ulažem u HRV dionice a LPLH pišem jer je primjer navlačenja PR špreha o imovini a riječ je jedino o brzo topivoj pokretnoj imovini.

Zaista ne znam odakle vam “hrabrosti” komunicirati s nama na način da u prvoj rečenici napišete da ne raspolažete određenim podacima, a onda dalje navodite kojekakve teze koje sve od reda padaju u vodu jer ono čime ne raspolažete niste niti mogli uzeti u obzir. Ne znam kako mnogima može biti toliko veliki problem shvatiti da LPLH ima 50% udjela u LP brodarstvo d.o.o. pa se samim time LP brodarstvo d.o.o. konsolidira. Zbog svih vas, predlažem upravi LPLH da pokloni 1% udjela u LP brodarstvu d.o.o. bilo kome pa da onima koji s time imaju problema olakša razumijevanje i obrazlaganje konsolidiranog izvješća.

Otišla Katarina u rezalište, LTD 4,944 – USD 374/LT LDT.
Dakle dobili su 1,85 mil. USD za nju

Samo nek idu u rezalište, što prije to bolje jer se rješavamo balasta !!
To su jako dobre vijesti za nas dioničare Holdinga LPLH [emo_palacg]

A isprika svim poštenim i vrijednim pomorcima koji će ostati bez posla.

Iskreno suosjećam s njima..

Zanimljivo je da je početkom prošle godine napravljen remont triju brodova što je LPLH koštalo 3,5 mil USD (među njima je bila “Katarina”). Radi remonta nisu bili u funkciji gotovo pet mjeseci. Za pretpostaviti je da je remont samo “Katarine” koštao cca 1,17 mil USD. U sljedećih godinu dana je napravila dodatne gubitke od opet cca 1,5 do 2 mil USD i sada nakon svega toga odlazi u rezalište za 1,85 mil USD. Sličan scenarij će se uskoro dogoditi i s ostala dva broda koja su obavila remont prošle godine. Zaista je nevjerojatno koliko neodgovoran i nestručan moraš biti da ugroziš cijelu firmu (pritom mislim na LP brodarstvoo d.o.o.) jednim jedinim potezom. Kada je opstanak firme u pitanju, samo šarlatani se kockaju. I prije odluke o remontu i zadržavanju brodova u floti bilo je vrlo jednostavno zaključiti da slijedi propast ukoliko vozarine u 2012 ne porastu. Staviti sve na kocku pa što bude, to je zaista s one strane razuma. Kakvo im se samo pomračenje uma moralo dogoditi…

Ono što je najbitnije da dioničare LPLH je da nema garancija ni kolaterala vezano za Holding LPLH, drugim riječima propast LP brodarstvo d.o.o. ne ugrožava maticu, nego dapače rješava balast brzo i bezbolno [emo_palacg]

A o kockarskom sindromu uprava pojedinih poduzeća u Hrvatskoj ne treba trošiti previše riječi, jer to je kod nas više pravilo nego izuzetak.
Što i ne treba previše čuditi, s obzirom da se drukčije upravlja poklonjenim nego stečenim [emo_naivan]

Kako god – evo nas i opet na duplom dnu. Do I feel lucky?

Na 150kn mi se ovo čitajući forum činila kao najpotentnija dionica. Sad mislim da je sva pozitiva nestala

Kada nestane pozitive, na tržištu se otvaraju nevjerojatne prilike. Osobno smatram da je LPLH jedna od takvih. Vaše se razmišljanje savršeno uklapa u poznatu priču o “Mr. Marketu”. Trenutno je “Mr. Market” manično depresivnog raspoloženja, a na svu sreću svatko ima pravo na racionalno razmišljanje neovisno o njemu[emo_smijesak]

Slažem se Nevene, danas je ovo 90% turistička firma koja ima image propalog brodara – samo je pitanje koliko će vremena proći dok to i drugi počnu na taj način percipirati. Vjerojatno kad bude objavljeno prvo pozitivno izvješće, a do njega bi moglo proći dosta vremena. Nažalost je tako, mi smo vjerojatno u pravu, ali ćemo se morati načekati da to i dokažemo


Zanimljivo je da je početkom prošle godine napravljen remont triju brodova što je LPLH koštalo 3,5 mil USD (među njima je bila "Katarina"). Radi remonta nisu bili u funkciji gotovo pet mjeseci. Za pretpostaviti je da je remont samo "Katarine" koštao cca 1,17 mil USD. U sljedećih godinu dana je napravila dodatne gubitke od opet cca 1,5 do 2 mil USD i sada nakon svega toga odlazi u rezalište za 1,85 mil USD. Sličan scenarij će se uskoro dogoditi i s ostala dva broda koja su obavila remont prošle godine. Zaista je nevjerojatno koliko neodgovoran i nestručan moraš biti da ugroziš cijelu firmu (pritom mislim na LP brodarstvoo d.o.o.) jednim jedinim potezom. Kada je opstanak firme u pitanju, samo šarlatani se kockaju. I prije odluke o remontu i zadržavanju brodova u floti bilo je vrlo jednostavno zaključiti da slijedi propast ukoliko vozarine u 2012 ne porastu. Staviti sve na kocku pa što bude, to je zaista s one strane razuma. Kakvo im se samo pomračenje uma moralo dogoditi…

treba vidjeti tko sjedi u upravi poduzeća, imaju li ljudskog potencijala za transformaciju gubitaša u firmu preokreta. Jako rijetki su javni nastupi ljudi iz uprava brodarskih poduzeća, pa smo zakinuti za psiho profil vodstva i njihove vizije.


Slažem se Nevene, danas je ovo 90% turistička firma koja ima image propalog brodara – samo je pitanje koliko će vremena proći dok to i drugi počnu na taj način percipirati. Vjerojatno kad bude objavljeno prvo pozitivno izvješće, a do njega bi moglo proći dosta vremena. Nažalost je tako, mi smo vjerojatno u pravu, ali ćemo se morati načekati da to i dokažemo

Vjerojatno pozitivno izvješće zaista neće biti objavljeno još neko vrijeme ali minusi bi trebali biti sve manji jer ih više u principu neće imati tko raditi. Sljedeće godine u floti LP brodarstva vjerojatno više neće biti niti jednog broda, a to znači da će izvješća izgledati, barem sa strane dobiti i gubitka puno ljepše. Bilanca će još dosta vremena biti pod utjecajem LP brodarstva jer ne vjerujem da će se to nešto osobito brzo raščišćavati ali za nas koji znamo zbrojiti dva i dva (ili mislimo da znamo) to i nije toliko bitno.

http://limun.hr/main.aspx?id=878529&Page=1

New Report

Close