LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Brodovi u rezalište

…nema milosti…

http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/Losinjska-plovidba-brodovi-u-rezalista-170-radnika-na-burzu

Brodovi u rezalište

…nema milosti…

http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/Losinjska-plovidba-brodovi-u-rezalista-170-radnika-na-burzu

Pa kako sad to majku mu….na 135 je bila super prilika, na 75 su samo neupučeni prodavali…..matematički mag je izračunao da bi trebalo počistiti prodaju do stotke samo tako….eh, nije ni matematika više ono što je bila[emo_zacudjen]

Laži izmišljaju ljubomorni i nesposobni šire ih budale a vjeruju idioti!!!

Kao sto sam rekao nisu klasicni brodar,a ubrzo ce biti prepoznati u svijetu kao jedinstven hrvatski proizvod (brodar bez brodova).

Ko sto sam napisao i na Jadroplovu idemo hrabro naprijed ovaj brod im je jezgra.A od flote od 25 brodova koliko su imali ako se ne varam u vrime mraka evo dosli na jezgru od jednog broda u 20 godina. Za polucit ovakve rezultate treba stvarno bit genijalan. Sto su uspili napravit u ovih 20 godina pa to je za prijeki sud.Croatia line koja je imala preko 100 brodova kojoj jedan MSC nije bio do koljena,koja je u New Yorku imala svoj privatan dok(kupljen vezama preko hrvatske katolicke misije u New Yorku.Znaci u svom vlasnistvu nema cekanja nema nista i jos iznajmljujes),Sibenska (30 brodova),Jadroplov(oko 25 brodova),Dalmatinska(10 brodova),Mediteranska(7-8 brodova).Sve su spalili.
Ovoj drzavi mogu komodno dat ime spaljena zemlja.

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!

http://www.seebiz.eu/losinjska-plovidba-na-rubu-170-radnika-bit-ce-otpusteno/ar-49985/
I vama Bakić može svašta uvaliti

Školovana budala je veća budala od one neškolovane


http://www.seebiz.eu/losinjska-plovidba-na-rubu-170-radnika-bit-ce-otpusteno/ar-49985/
I vama Bakić može svašta uvaliti

Nije on nikome ništa uvalio, sam kaže da brodarstvo vrijedi 0.



http://www.seebiz.eu/losinjska-plovidba-na-rubu-170-radnika-bit-ce-otpusteno/ar-49985/
I vama Bakić može svašta uvaliti

Nije on nikome ništa uvalio, sam kaže da brodarstvo vrijedi 0.
[/quote]

nekad je netko duhovito primjetio da je to ona famozna nestašica dionica o kojoj je pričao prije 2-3 godine.
DKVS je već nestala, LPLH, TKPR i VART su na korak do nestajanja, a ni PTKM nije daleko.

šalu na stranu, ovo nije dobar signal ni za ostale brodare kod nas, budući je market takav kakav je. Ponešto se razumijem u shipping i ovo je donekle bilo za očekivati, sad kreće igra živaca i rat izdržljivosti.
Mislim da su kod nas u najboljem položaju ATPL i TNPL, a u lošem ULPL i JDPL.
pobijedit će onaj ko prvi povuče odlučne poteze.

Ozren, đe' kombo?

Ovaj članak u Novom listu je zapravo izvrsna vijest. Izvrsna zato što sada svi dioničari LPLH mogu biti sigurni da ne postoje garancije holdinga za Lošinjsku plovidbu brodarstvo d.o.o. Ako isključimo radnike kojima je bez premca najgore, Banka će ovdje popušiti dobrano jer će većinu potraživanja morati otpisati i to im je ovim člankom valjda i više nego jasno. Hoće li se Lošinjska plovidba brodarstvo d.o.o. ugasiti ili ne za dioničare LPLH je ustvari manje važno. Najbitnije je da se nikakve garancije ne daju. Dalmont d.o.o. koji je vlasnik 25% Lošinjske plovidbe brodarstvo d.o.o. je ujedno i vlasnik 25% LPLH tako da sigurno ima slične interese kao i mi ostali dioničari i ne vjerujem da će nekom nepromišljenošću ugroziti poslovanje holdinga.
Zapravo, kada se iz holdinga izuzme Lošinjska plovidba brodarstvo d.o.o. ovo postaje najzanimljivije jer LPLH knjigovodstveno ostaje praktički bez dugova s cca 150 mil kn imovine od kojih 40 mil kn gotovine. A sve se to dobije za za trenutnih 27 mil kn koliko je trenutna tržišna kapitalizacija.
Čestitam onima koji su uspjeli iskoristiti paniku, ja sam na žalost prošli tjedan kupovao nešto sitno po 49 kn.


Ovaj članak u Novom listu je zapravo izvrsna vijest. Izvrsna zato što sada svi dioničari LPLH mogu biti sigurni da ne postoje garancije holdinga za Lošinjsku plovidbu brodarstvo d.o.o. Ako isključimo radnike kojima je bez premca najgore, Banka će ovdje popušiti dobrano jer će većinu potraživanja morati otpisati i to im je ovim člankom valjda i više nego jasno. Hoće li se Lošinjska plovidba brodarstvo d.o.o. ugasiti ili ne za dioničare LPLH je ustvari manje važno. Najbitnije je da se nikakve garancije ne daju.

onda stanje nije toliko loše kako sam pomislio na prvi pogled, dapače moglo bi (za dioničare) ovo ispasti neočekivano dobro [emo_smijesak]


onda stanje nije toliko loše kako sam pomislio na prvi pogled, dapače moglo bi (za dioničare) ovo ispasti neočekivano dobro [emo_smijesak]

Nema tu šta biti neočekivano dobro. Ovo je sve očekivano, krediti su znatno nadilazili vrijednost flote.
Isto tako, već smo ranije rekli da brodarstvo vrijedi 0 ili više, a nikako manje. Karolina možda i nije kreditno opterećena jer je 2006. kupljena za 11 mil. $. Sigurno nije sve bio kredit, a za nju će sad dobiti nekih 2,5-3 mil. dolara. Možda nešto i ostane Holdingu. Samo je pitanje šta će biti sa tim novcima, kao i onima koji stoje na računu LP brodogradilišta. I koliko im treba da spase Maju.



onda stanje nije toliko loše kako sam pomislio na prvi pogled, dapače moglo bi (za dioničare) ovo ispasti neočekivano dobro [emo_smijesak]

Nema tu šta biti neočekivano dobro. Ovo je sve očekivano, krediti su znatno nadilazili vrijednost flote.
Isto tako, već smo ranije rekli da brodarstvo vrijedi 0 ili više, a nikako manje. Karolina možda i nije kreditno opterećena jer je 2006. kupljena za 11 mil. $. Sigurno nije sve bio kredit, a za nju će sad dobiti nekih 2,5-3 mil. dolara. Možda nešto i ostane Holdingu. Samo je pitanje šta će biti sa tim novcima, kao i onima koji stoje na računu LP brodogradilišta. I koliko im treba da spase Maju.
[/quote]

Da, ali sada se priča raspliće i nadam se skorom finalu iako to vjerojatno neće ići tako brzo. Osobno navijam da Lošinjska plovidba brodarstvo d.o.o. ode u likvidaciju jer bi to značilo da LPLH prestaje i u teoriji biti brodarska dionica što znači da više cijena dionice ne bi bila vezana za brodarski sektor. Valuacija bi u grubo bila sljedeća P/S 0,45, P/B 0,20, BVPS cca 210 kn/dionici, P/E oko 10, a sve to uz vrlo veliki koeficijent tekuće likvidnosti.

Zao mi je sto je moralo doci do toga… jos mi je bilo cudno sto su 15.10.2012. maknuli pozicije brodova sa site-a… sto je dobro, prestat ce stvarat gubitak…


Zao mi je sto je moralo doci do toga… jos mi je bilo cudno sto su 15.10.2012. maknuli pozicije brodova sa site-a… sto je dobro, prestat ce stvarat gubitak…

Mislim da oni u zadnjih godinu dana nisu stvarali gubitak Lošinjskoj nego bankama, jer je već odavno gubitak vrijednost samih brodova.

New Report

Close