LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



Ali me onda zanima slijedeće:
Ako je na pr. tvrtka koja je kupila brod (i nema u svom vlasništvu više ništa osim toga broda) i platila ga recimo 30% u kešu i za ostalo podigla kredit sa hipotekom samog broda, a u dužem razdoblju nema dovoljno realiziranih prihoda (odnosno ebitda) da bi pokrila rate kredita (i potrošila je vec svu eventualnu akumuliranu dobit) i majke je ne želi poslati u stečaj, onda valjda mora dati pozajmice svojoj kćeri ili joj omogućiti omogućiti dodatni kredit svojim jamstvima (hipoteke i sl.).

Pa to ste u pravu, ali zašto bi spašavali pojedine firme u kojima su krediti znatno veći od imovine. U svakom slučaju brzo ćemo vidjeti, pri ovim vozarinama nema šanse da cijelo LP Brodarstvo opstane.
[/quote]

Pa znas kako to ide u pocetku.
Nece to zadugo, pa uzmes kredit za 5M da nebi izgubio ulozenih 15M.
Pa mic po mic, kriza se razvukla, i zavrsis sa dignutih 15M i umjesto gubitka originalno ulozenih 15M zavrsis u stecaju sa izgubljenih 30M.
Brojke su samo primjera radi.
Ipak se mora priznati da intezitet krize i njeno trajanje (i lokalno i globalno) skoro da nitko nije mogao predvidjeti.

Pa znas kako to ide u pocetku.
Nece to zadugo, pa uzmes kredit za 5M da nebi izgubio ulozenih 15M.
Pa mic po mic, kriza se razvukla, i zavrsis sa dignutih 15M i umjesto gubitka originalno ulozenih 15M zavrsis u stecaju sa izgubljenih 30M.
Brojke su samo primjera radi.
Ipak se mora priznati da intezitet krize i njeno trajanje (i lokalno i globalno) skoro da nitko nije mogao predvidjeti.


Na stranicama Fine mogu se besplatno pogledati rezultati LP Holdinga i svih povezanih poduzeća koja su registrirana u RH, sa 31.12.2011. nije bilo značajnih internih kredita.

BDW u Bilanci pod:
Dugorocne obveze, Obveze prema bankama i drugim fin. institucijama imamo povecanje sa 229M na 285M (+56M).
Kako Brodogradilist i Turizam prakticki nemaju dugove to sumnjam da su se oni zaduzili, onda je bar meni logicno da je to povecanje na racun Brodarstva. Ako nisu kupovali novi brod (mozda grijesim), sumnjam da su tvrtke kceri tipa jedan brod mogle isposlovati kredite bez pomoci majke.


BDW u Bilanci pod:
Dugorocne obveze, Obveze prema bankama i drugim fin. institucijama imamo povecanje sa 229M na 285M (+56M).
Kako Brodogradilist i Turizam prakticki nemaju dugove to sumnjam da su se oni zaduzili, onda je bar meni logicno da je to povecanje na racun Brodarstva. Ako nisu kupovali novi brod (mozda grijesim), sumnjam da su tvrtke kceri tipa jedan brod mogle isposlovati kredite bez pomoci majke.

Ispricavam se opet krivo izvjesce, gledao san 3q 2011.
U ovom 3q 2012 zaduzenje je smanjeno za 10M.



BDW u Bilanci pod:
Dugorocne obveze, Obveze prema bankama i drugim fin. institucijama imamo povecanje sa 229M na 285M (+56M).
Kako Brodogradilist i Turizam prakticki nemaju dugove to sumnjam da su se oni zaduzili, onda je bar meni logicno da je to povecanje na racun Brodarstva. Ako nisu kupovali novi brod (mozda grijesim), sumnjam da su tvrtke kceri tipa jedan brod mogle isposlovati kredite bez pomoci majke.

Ispricavam se opet krivo izvjesce, gledao san 3q 2011.
U ovom 3q 2012 zaduzenje je smanjeno za 10M.

[/quote]
Ma ne možeš naći manu ovoj vrhunskoj firmi, priznaj [emo_smijesak]

1.DALMONT D.O.O. (84138883296) 161.983 24,45 Osnovni račun
2.FIMISI FOUNDATION () 161.090 24,32 Osnovni račun
3.BUGA D.O.O. – U LIKVIDACIJI (30363078733) 110.347 16,66 Osnovni račun
4.APPLE MARINE INC. () 30.921 4,67 Osnovni račun
5.AUDIO (75666130770)/REPUBLIKA HRVATSKA (52634238587) 20.889 3,15 Zast. račun
6.BAKIĆ NENAD (13987237540) 18.554 2,80 Osnovni račun
7.ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 5.263 0,75 Skrb. račun +300
8.PBZ D.D. (02535697732) 3.455 0,52 Skrb. račun
9.KBZ D.D. (70663193635) 2.560 0,39 Skrb. račun
10.RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. (53056966535) 2.209 0,33 Skrb. račun

Možda sam dosadan s ovim promjenama u top 10 ali zanimljivo je kako se u svega nekoliko tjedana situacija mijenja iz korijena, imali smo totalnu rasprodaju među top 10, a sada kontinuiranu kupnju koja se međusobno nadopunjuje.

Kakva je tu maškarada majko mila…svaki brod ima svoju firmu, s
vaka firma svog šefa pa sekretaricu pa čistaćicu pa auto pa šofera…turizam odvojen….koliko je tu prostora za muljanje….i vi to kupujete[emo_zacudjen]
Dotični je na 135 pisao da je to super….pa je na 75 hvalio kako je bid jak, da mu dođe da počisti do stotke….tek je sad ušutio kad je palo ispod 50.[emo_zloban]….kaže tako funkcioniraju brodari[emo_zloban]

Laži izmišljaju ljubomorni i nesposobni šire ih budale a vjeruju idioti!!!


Kakva je tu maškarada majko mila…svaki brod ima svoju firmu, s
vaka firma svog šefa pa sekretaricu pa čistaćicu pa auto pa šofera…turizam odvojen….koliko je tu prostora za muljanje….i vi to kupujete[emo_zacudjen]
Dotični je na 135 pisao da je to super….pa je na 75 hvalio kako je bid jak, da mu dođe da počisti do stotke….tek je sad ušutio kad je palo ispod 50.[emo_zloban]….kaže tako funkcioniraju brodari[emo_zloban]

Kolega, svi naši brodari su organizirani na način da svaki brod ima svoju firmu. Naučili su kroz povijest kako se posluje u ovom biznisu. Mislim da to nije ništa negativno nego pohvalno. Inače kako objasniti da od tolikih propalih brodara u svijetu još niti jedan nije naš?


Kakva je tu maškarada majko mila…svaki brod ima svoju firmu, s
vaka firma svog šefa pa sekretaricu pa čistaćicu pa auto pa šofera…turizam odvojen….koliko je tu prostora za muljanje….i vi to kupujete[emo_zacudjen]
Dotični je na 135 pisao da je to super….pa je na 75 hvalio kako je bid jak, da mu dođe da počisti do stotke….tek je sad ušutio kad je palo ispod 50.[emo_zloban]….kaže tako funkcioniraju brodari[emo_zloban]

Ja sam s jučerašnjim danom najvjerojatnije završio s kupnjom Lošinjske i sad čekam. Slažem se da ima mnogo prostora za muljanje, a treba reći i da ekipa lošinjskih tajkuna nije nešto pretjerano pouzdana. Ne vjerujem da postoji netko tko kupuje Lošinjsku radi velike transparentnosti i poštenja uprave. Ja sam donio odluku o kupnji jer smatram da postoji mogućnost velikog rasta dok je mogućnost pada vrlo ograničena. Vidjeli smo zadnjih tjedana kada je bilo evidentno da postoji veliki pritisak na prodaji zbog izlaska dva dioničara u top 10 da su neki vrlo rado uskočili na njihovo mjesto. Nažalost LPLH se percipira kao brodarska dionica pa vrlo vjerojatno bez rasta tog sektora i ona neće nekontrolirano gore ali treba biti strpljiv. Također, nisam kupovao Lošinjsku radi brodarstva jer postoji puno bolje ulaganje u brodara od LPLH, a to je ATPL (neću sada o tome zašto je to tako ali dovoljno je pogledati bilancu i poteze uprave zadnjih godinu ili slično).
Ukratko, kupovao sam Lošinjsku radi sljedećih stvari:
P/S 0,16, P/B 0,15, keš na računu 40 mil kn (32% više od ukupne TK), amortizacija oko 50 mil kn (gotovo duplo veća od TK), pokrivenost kratkoročnih obveza prihodima koji nisu smanjeni u tolikoj mjeri kao što je to slučaj s ostalim brodarima. Treba također napomenuti od novijih stvari da se vidi stabilizacija poslovanja u zadnjem kvartalu i veliki rast u sektoru turizma.



Kakva je tu maškarada majko mila…svaki brod ima svoju firmu,…

Kolega, svi naši brodari su organizirani na način da svaki brod ima svoju firmu. Naučili su kroz povijest kako se posluje u ovom biznisu.
[/quote]

Ovo nije nista novo, ni revolucionarno ni znacajnije od pronalaska tople vode.To radi svaki brodar u svijetu danas .Razlog je vrlo jasan.Jedan oil polution i tada bi cijela firma morala nadoknadit nastalu stetu.Ovako je svaka firma svoj brod,a maticna tvrtka samo radi management. Ako se dogodi svanje ode ta jedna firma koja je vlasnik jednog broda i nastavlje se dalje poslovanje ko da se nikad nista nije dogodilo. Sjetite se Exxon Valdeza i ja mislim oko 6 miljaardi dolara koje je Exxon tada platio na ime troskova ciscenja i kazne.Ovakvo vodjenje kompanije datira uglavnom iz tog vremena.

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!


Ovo nije nista novo, ni revolucionarno ni znacajnije od pronalaska tople vode.To radi svaki brodar u svijetu danas .Razlog je vrlo jasan.Jedan oil polution i tada bi cijela firma morala nadoknadit nastalu stetu.Ovako je svaka firma svoj brod,a maticna tvrtka samo radi management. Ako se dogodi svanje ode ta jedna firma koja je vlasnik jednog broda i nastavlje se dalje poslovanje ko da se nikad nista nije dogodilo. Sjetite se Exxon Valdeza i ja mislim oko 6 miljaardi dolara koje je Exxon tada platio na ime troskova ciscenja i kazne.Ovakvo vodjenje kompanije datira uglavnom iz tog vremena.

Hvala kolega na pojašnjenju, da li vi možda znate bolje koji je scenarij narealnije očekivati na Lošinjskoj? Da li će nakon svega ostati koji brod?

@topalov5
Nemam pojma ovo nije klasicni brodar.Ovo vise slici na kravu muzaru za nekolicinu odabranih i isisavanje para te njihovo bogacenje poput nekih drugih kompanija na ZSE iz razlicitih bransi. Koliko ce ovdje profitirat mali dionicari ne znam.

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!

New Report

Close